Трудно палене сутрин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трудно палене сутрин

Мнениеот paradiselost » Вто 28 фев 2006 20:15


Колата е Голф 3 ГТИ 115 к.Всяка сутрин я мъча по сумати време докато запали след като запали няма проблем през деня си паля винаги от раз и когато е стояла пред офиса примерно от 8 сутринта до към 6 вечерта пак няма проблем пали си нормално, този проблем започна да го прави от 1-2 месеца насам, като в началото не палеше от първи път,а от втория път палеше сега от 1 месец насам нещата се задълбочиха и по сумати време въртя докато запаля сутрин.На какво може да се дължи това?




Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Вто 28 фев 2006 21:46


баща ми има пасат с такъв мотор и след доста мъки по сервизите със същия проблем си го оправих сам .първо смених датчика за температурата и после дебитомера и се оправи но таиа система е много чувствителна .баипаса също трябва да се почисти с коресилин и ако можеш първо си вземи от няква морга дюзата за студено палене само за проба щото от нея също няма палене не работи ли даже в сервиз няма да ти помогнат без да пробват с друга знам го от опит щото 2години по рано смених нея


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Вто 28 фев 2006 22:11


Аз не знам как могат да я пробват в сервиз ,като след първото палене сутрин след това никакви ядове.А от дебитомера какви пари е горе долу?А датчика за температура на водата ли става дума или за маслото и каква връзка има той.?


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Вто 28 фев 2006 22:23


отпред на двг имаш два датчика единиа е за стрелката а другия подава инфо на компютъра за темп на водата дебитомера е 100 120 лева но с уговорка за връщане ако питаш мен но вземи първо пробваи дюзата поне лесно се сменя или я остави да пренощува в сервиз ако не ти се занимава аз специално имам приатели по моргите та съм имал възможност да правя проби


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Сря 01 мар 2006 9:03


Датчика за температура този при мен е двоен за същия ли става дума?А имам и един който се намира вдясно от двигателя като си срещу него.


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Сря 01 мар 2006 21:03


Сега се порових в ЕТКА-та и намирам нещо странно там от едната страна на дистрибутора(разпределител) за горивото излиза някакво маркуче незнам дали е за вакуум или горива обаче не мога да разбера къде отива та при мен мястото от където излиза това маркуче е затапено с винтче.Доколкото мога да се ориентирам в каталога това маркуче би трябвало да отива към винтила за студен старт(cold starting valve).Ако някой има по разбираема схема на вакуумните и горивните пътища на Голф 3 ГТИ 115 двигател 2Е, моля да помогне.(biser_sokolov@abv.bg).Мерси предварително!!


vladovl
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladovl » Вто 04 апр 2006 15:49


Какво стана ? Почна ли да пали на студено ?
Питам защото и аз имам сащия проблем, и ако има някакво разрешение при теб да пробвам.
Мисля си да пробвам с тези добавки за прочистване на дюзите- мисля си че тази за студено палене нещо не е в час.


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Вто 04 апр 2006 18:26


Ами какво да ти кажа времето се постопли и нямам проблем сега ,тая или другата седмица ще отида на диагностика за да кажат на какво се дължи. Ама ме притеснява факта, че ако навън е по топло пали от раз малко като позастудее примерно някъде под 6-7 градуса пали по трудно от втори-трети път ако пък е около нулата и надолу повъртявам 5-6 пъти докато запали.


teac5
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 7:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teac5 » Вто 18 апр 2006 10:34


Имам Vento GT 115 к.с. мотора е 2Е при мене също палеше трудно сутрин ходих на диагностика и проблема излезе в дюзата за студено палене. смения и всичко би трябвало да се оправи. Не мисля че е температурния датчик защото ако е заминал борд компа ще знае че колата е студена и ще буха гориво, а то не е така


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Вто 18 апр 2006 21:24


Моя двигател също е 2Е но няма дюза за студен старт .Така мисля де не съм 100%убеден но доста се порових и не видях такава, затова си мисля ,че дюзите просто в момента на палене подават по богата смес .А при мен откакто се затопли времето проблема изчезна ще оставя този проблем за ноември-декември :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта