:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Зацапани свещи на VW Vento 2Е мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
teac5
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 7:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Зацапани свещи на VW Vento 2Е мотор

Мнениеот teac5 » Чет 13 апр 2006 11:24


Имам проблем със запалването на вентото на 200-300 километра зацапва и намокря свещите с бензин, което води до отказ за запалване




Потребителски аватар
mehanika_s
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mehanika_s » Пет 14 апр 2006 9:48


предполагам че е ламбда сондата ,но може и да е температурния датчик на двигателя.ако не са
верни данните ще обогатява сместа и ще ти тсапа свещите.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 апр 2006 10:50


дюзи... :(


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 14 апр 2006 11:18


vaskoto1 написа:дюзи... :(

Имаме участник познал точните килограми

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12337
Сменена беше ламбдата (може и само от нея да ти е проблема), след това регулатора на налягането (измери го и него, т.е. налягането на гориво в системата), дюзите се праха няколко пъти (може и да се разминеш само с пране, но задължително нека да е на стенд и да работят докато се чистят, а не само да се пуснат във ваничка)
Накрая сменихме дюзите и проблема се реши. Нови дюзи - 90-95 лв/бр. Втора употреба 35-40лв/бр. при 4 бр падат на 100 лв за всичките (котка в чувал са си, но можеш да се договориш за връщане, ако имат проблем. Задължително се перат преди слагане и е желателно да се сменят гумените им уплътнения). Лошото е ако е механичен, а не електрически проблема, че трудно се хваща коя точно не затваря.
Имаш вариант и да е компир, но това се хваща лесно на KTS, чрез времената на впръскване.
Успех


teac5
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 7:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teac5 » Вто 18 апр 2006 10:22


Оказа се петия инжектор, за студеното палене. Стои постоянно отворен и тъпче със бензин като замаян. За сега съм го изключил и всичко е О.К.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 18 апр 2006 11:03


Някои 2Е-та фабрично нямат пета дюза, което се компенсира с удължаване времето за впръскване при студен мотор от ECU-то (такова е и това с което имахме проблеми). А и от доста места съм чувал, че няма проблеми с паленето и при изключена стартова дюза.
Така, че щом това ти е решило проблема, карай спокойно без да се набутваш за подмяната и.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта