Базова окомплектация -
С (която после се превръща в junior) най-често използвана при малките двигатели 1,1; 1,3 там няма почти нищо.няма барче,пепелник,запалка,огледалата се регулират отвън,чистачките са без интервал,евентуално може да има 2 мегаопции: реотани на задното стъкло и шибидах,/но това не зависи толкова от окомлектацията а се предлага като опция срещу допълнително заплащане/.
CL - може да е с двигатели 1,3; 1,6 и дизел. има пепелник/евентуално барче зависи от годината на производство/,интервал на чистачките,табло с голям часовник,огледалата се регулират отвътре/пак зависи от годината на производство след '88г. т.е. важи за големия прозорец/
GL - принципно е с двигатели 1.6;1.8 . има почти всичко по интериора табло с оборотомер и електронен часовник,плюшен салон,шофьорската седалка се регулира във височина,тонирани стъкла/евентуално електрически/централно заключване,халогени за мъгла, регулиране на фаровете,подгряващи огледала/може и подгряващи пръскалки/и други глезотийки ,но в момента не се сещам.
GT - двигатели 1.8;1.6 оборудването е същото като на
GL ,но може да са с кожен салон и климатик + борд компютър/MFA/,електрически стъкла с комфорт модул и електрически шибидах.
GTI- е обозначение на двигателя,но все пак има допълнения по окомплектацията.същата като на
GT,но основната разлика е,че седалките на
GTI са Recaro.
Информацията е приблизителна сигурно забравям нещо.
Manhatan,Madison и т.н. разновидности също са обозначения за окомлектация,но темата ще стане безкрайна.
в общи линии немците са го измислили с цел допълнителни приходи.
Дават ти колата с базово оборудване демек "гола като пушка"и ако искаш нещо допълнително плащаш...