Работи като дизел??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Работи като дизел??

Мнениеот aatanas » Пон 24 апр 2006 18:00


Един познат ми чу колата как работи и се учуди-
много- странно като дизел.
Въпросът ми е , за да разбера откъде идва това тракане
пречи ли нещо ако откача ремъците /за кратко време/ , би трябвало тогава да е от двигателя, после така да проверя дали е водна помпа , динамо или хидравлика.

Двигател 2Е 115к.с. Dgifant

Предварително благодаря.

Атанас




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 24 апр 2006 18:17


Нещо хидравлични повдигачи! :roll:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 24 апр 2006 18:20


Нормално е да тракат при студена кола около 10 сек. след запалването. Но ако тракат постоянно май са за смяна... :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 24 апр 2006 18:22


Това което трака най-вероятно няма да можеш да го елиминираш с откачане на ремъци.


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Пон 24 апр 2006 18:24


Не са хидравлични повдигачи 100 %.
Не мога да разбера какво е за това питам
за изключване едно по - едно .
В смисъл ще му стане ли нещо на двигателя
ако работи за кратко без изключената част.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 24 апр 2006 19:26


aatanas написа:...В смисъл ще му стане ли нещо на двигателя
ако работи за кратко без изключената част.



В смисъл да изключиш разпределителния вал или част от повдигачите?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 24 апр 2006 19:32


ако не са повдигачите сигурно щракат дюзите.
vaskoto1,къде си да дадеш акъли.....?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 24 апр 2006 20:23


Можеш да откачаш за кратко ремъците но единственото което може да трака като дизел е помпата на хидравликата но ако я докараш до там няма начин да не го усетиш по волана.
По скоро Дюзи, повдигачи, хлабини по разпред.вал, евентуално бутален болт. Макар че не знам дали на фолксваген последното им е слабо място . И накрая лагери биелни основни но ако си карал повече от 20километра и не си блокирал не е лагер със сигурност. Долу горе за това се сещам.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 24 апр 2006 20:57


Още една възможност - скоростна кутия :idea:
При натиснат съединител прави ли го?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 24 апр 2006 21:04


на колегата AGS (2Е) също рабтеше като фуражомелка но се установи нисичко налягане на маслото...
малко баене на маслената помпа и един комплект биелни лагерчета и сега е тихомобил направо...mhihi mhihi


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Вто 25 апр 2006 7:47


Не знам за какво става дума за това поисках и съвети,
защото много ме е страх от "майстори".
Иначе върви добре , ускорява се , не гори масло - карам с полусинтетика ма "Мотул" 15W-50/ в смисъл 1 литър на 10000км-мисля , че е нормално , автомобила е на 200к/, не тече от никъде нищо.
Точното състояние е "рабтеше като фуражомелка" както по -горе е написано.
Сега започнах да се заслушвам по други автомобили, даже на вид старички- наистина мойта си е като фуражомелка, чак вече взема да ме дразни.
Все пак ще сеналожи да я карам в сервиз , обаче няма как - доста далеч съм от София.
После споделям резултатите .
Благодаря още веднъж за мненията.
Атанас


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Вто 25 апр 2006 13:39


vaskoto1 написа:на колегата AGS (2Е) също рабтеше като фуражомелка но се установи нисичко налягане на маслото...
малко баене на маслената помпа и един комплект биелни лагерчета и сега е тихомобил направо...mhihi mhihi
от това е..поне при мен беше така :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта