2Е проблем...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

2Е проблем...

Мнениеот qNkOo » Вто 09 мар 2010 10:03


Здравейте, колеги!
Карам Венто ГТ 2Е. Количката си върви доволно и си харчи разумно, НО...
Тая сутрин я запалих (запали на половин оборот) и я оставих да си загрее.
Планът се промени и я изгасих след 3-4 минути. След 10-тина минути се
качих отново да я паля и се чу сякаш възпламени само в единия цилиндър
и не запали - върти стартера и ми премигва лампата за маслото... :screwy
А както днес - всяка сутрин го проверявам маслото и си е ток. След десетина
опита запали, но с неравномерен празен ход и аз и подадох малко газ, а тя
започна да се форсира до 3500 - 4000 оборота и я изгасих... изчаках малко
и я запалих отново и пак с неравномерен ход, но не и дадох газ и се нормализира.
Шокът (по-скоро афтършок :horror: ) беше като видях отзад по снега черното петно
сажди. death След това към 20 че и 30 минути стоях до ауспуха със снежни топки
да видя дали ги зацапва - няма такова нещо.......
Съжалявам за дългия пост, но ако някой може да ми помогне, ще съм му безкрайно
благодарен. :beer
п.с: Изчетох купчина теми за 2Е откакто го имам... :да:




Потребителски аватар
vankatajawa
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гара Елин Пелин

Re: 2Е проблем...

Мнениеот vankatajawa » Вто 09 мар 2010 10:10


Може би си я задавил затова е работила неравномерно и е нацапала снега от богата смес.


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: 2Е проблем...

Мнениеот qNkOo » Вто 09 мар 2010 10:18


Дали е възможно???


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2Е проблем...

Мнениеот bobocamaro » Вто 09 мар 2010 11:04


Колега моето 2Е има същото поведение (понякога) в студовете.Претрисане,самофорсиране миризма отзад на богата смес.Лично мен ме тормози един клапан за изсмукване на парите от резервоара.Но забелязах че при повече гориво в резервоара се включва по-рядко.Споделям причината при мен,има и много други.Не казваш нищо за "газова беля" дали си слагал?

P.S. Това че на стартер ти премигва лампата за маслото е много хубаво:значи колата ти има и маслена помпа,и лагери и масло.


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: 2Е проблем...

Мнениеот qNkOo » Вто 09 мар 2010 11:24


Газова няма да сложа никога повече (да не казвам голяма дума)! До сега
всичките ми коли са били VW (2 голфа и 2ро венто карам). АЕК, АБУ, АБС и сега 2Е.
До сега всички са били с газови и съм брал милион и един кахъри и на тоя съм се
зарекъл да не го обричам :screwy
А клапана при тебе СИМЕНС ли е? Моя е такъв и при мен като имам много бензин -
не се чува, а като няма - бачка като луд. А това дивашко поведение на какво се
дължи мислиш? Тая сутрин ми побеля косата направо и викам: "Край, ламбдата е чао..."


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2Е проблем...

Мнениеот bobocamaro » Вто 09 мар 2010 12:10


Сименс е и при мен,белята не е в клапана.Всеки път симптомите са едни и същи сутрин на студена кола:неспокоен празен ход,самофорсиране до около 1500 об. тресене и смрад на неизгорял бензин.Скачаш отваряш капака и винаги клапана щрака като луд.Гасиш,чакаш и няма проблем.Каква е простотията:явно системата следи и нивото на бензина,когато намалее пуска клапана импулсно за да изсмуче изпаренията.Колектора се запълва с тях,ЕКУто се мъчи да докара нормална смес,побърква се и резултата ти е известен.Няма спасение,освен да изскубеш маркучите но тогава смърди в парното.В ламбда сондата не се съмнявай,със сигурност ти работи тъй като само тя разбира какво се случва и се мъчи да коригира сместта.Аз вдигнах ръце,ако отстраниш проблема плащам за ноухау.
P.S. Аз също нямам "газова беля",не съм ценител.


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: 2Е проблем...

Мнениеот qNkOo » Сря 10 мар 2010 10:09


Няма какво да плащаш, колега! Нали затова го има наш'то клубче - за да си помагаме.
А до решението на проблема мисля, че почти съм стигнал. Тоя клапан, освен че ще мирише в купето ако му подстрижа всичко, и разхода ще се вдигне, тъй като бил направен и за икономия на гориво :Mr Green Fun. Според мен трябва да се сложи някакво допълнително съпротивление(резистор) по пътя между ЕКУ-то и клапана, за да му се намали честотата на работа... Ще тествам тоя вариант, колега и ще пиша за резултата! :да:


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2Е проблем...

Мнениеот bobocamaro » Сря 10 мар 2010 16:53


Тук идва друг проблем,не прекалявай с резистора.Доколкото знам ЕКУто дебне този клапан и ако не го види ще се запише грешка за него.Не е фатално но защо да излиза всеки път на диагностика.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта