Карам Венто ГТ 2Е. Количката си върви доволно и си харчи разумно, НО...
Тая сутрин я запалих (запали на половин оборот) и я оставих да си загрее.
Планът се промени и я изгасих след 3-4 минути. След 10-тина минути се
качих отново да я паля и се чу сякаш възпламени само в единия цилиндър
и не запали - върти стартера и ми премигва лампата за маслото...
А както днес - всяка сутрин го проверявам маслото и си е ток. След десетина
опита запали, но с неравномерен празен ход и аз и подадох малко газ, а тя
започна да се форсира до 3500 - 4000 оборота и я изгасих... изчаках малко
и я запалих отново и пак с неравномерен ход, но не и дадох газ и се нормализира.
Шокът (по-скоро афтършок
) беше като видях отзад по снега черното петно сажди.
След това към 20 че и 30 минути стоях до ауспуха със снежни топки да видя дали ги зацапва - няма такова нещо.......
Съжалявам за дългия пост, но ако някой може да ми помогне, ще съм му безкрайно
благодарен.
п.с: Изчетох купчина теми за 2Е откакто го имам...

. Според мен трябва да се сложи някакво допълнително съпротивление(резистор) по пътя между ЕКУ-то и клапана, за да му се намали честотата на работа... Ще тествам тоя вариант, колега и ще пиша за резултата!