Най-общо казано 200 кубука да ама не само.
АБФ е с по-висок блок и по-дълги биели, бутала 82,5мм. КР-а е с 81мм.
С алуминиев картер е АБФ-а, а КР-а със стоманен. АБФ има датчик за положението на коляновия вал. Разпределителните валове на АБФ са по-добри. Портовете на главите са различни, на КР-ската са по-добри смукателните на АБФ изпускателните портове, ама АБФ-ската е от по-хубава сплав и е по безпроблемна
Инжекцията на КР е механична на АБФ електрическа. Перифериите на 2-та мотора са различни ама от АБФ примерно шайбите за пистов ремък, алтернатор помпа хидравлика итн стават директно на КР.
АБФ е с жилна скоростна кутия с помпи и нормален съединител. КР-а е с обратен съединител и 020 кутия. АБФ-ите тръгват ненормално много ако се сложи КР-ска кутия с КР-ски маховик 4,6КГ(на АБФ е 10КГ) И пак всичко се куплира идеално. Плъг енд плей.