Сълзи масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Сълзи масло

Мнениеот Stefanoz » Съб 20 май 2006 20:41


Сега забелязах,че двигателя се омаслява от 3-тата свещ,от там някъде излиза масло,прясно е..И отдолу дето е щеката и там има масло.Притеснява ме,досега двигателя е бил чист..Колата е Голф 2 1,6 EZ .От къде тече това масло и защо е потекло?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 20 май 2006 21:34


гарнитура на главата.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Съб 20 май 2006 22:18


Забелязах,че от няколко дена Голфа започна да загрява много бързо за 5-6 километра вдига 80градуса..ама аз малко го ръчкам...И аз мислех за гарнитура на главата,но тайничко се надявах,че не... :cry:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 20 май 2006 22:39


Наблюдавай дали меша нещо, дали губи масло и т.н. и ще се разбере какво е :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 20 май 2006 23:04


Нормално е в последно време да загрява по-бързо..
вече не включваш парно, по-топло е...
и не ръчкай на студено..
А иначе.. виж да не ти се губи охл. течност, дали не са ти прекалено твърди маркучите на охл. система..да не се е пресекло маслото, дали няма масло в казанчето за водата..
все едни такива признаци за нефелна гарнитура на главата..
Стига да не тече много и да нямаш гореизброените проблеми си свиркай..

За пример.. моят половер си тече така сигурно от поне 50-60 хиляди.. /10 при мен ама като гледам е текъл от бая../ и това си е сериен проблем ..


Да си прегрявал колата?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 20 май 2006 23:16


Как по точно омаслява около свеща??? Ако има и над свеща според мене е от гарнитурата на капака на главата. При мене поне е така.Тази година за пореден път смених тази гарнитура, и за съжаление поради високата квалификация на "механниците" в сервиза пак с коркова при положение че бях поръчал гумена - неможаха да свалят шпилките. Като ги питах дали имат шпилко вадяч взеха да се смеят. Не били чували за такова нещо.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 21 май 2006 5:19


При мен пробваха да махнат шпилкте с две гайки ,като долната се използва като глава на болт :evil: не се получи разбира се :evil: ,та и аз съм с коркова...
А иначе колегата Stefanoz бих посъветвал да смени въпросната гарнитура(на капака на главата) и тогава да мисли за други варианти.
От нея може много сериозно да улива... :lol: стискам палци това да е причината.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 21 май 2006 8:20


Антифриза е чист,няма масло в казанчето,маслото си е черно,ще сменя гарнитурата на капака на главата,дано да е от там...маслото сълзи от свещта,около нея..преди 2 месеца се беше развила сама :roll:какъв заор е видяла? И аз започнах да я наблюдавам редовно.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 21 май 2006 9:29


Ами понякога се развиват, като не са били стегнати колкото трябва :roll: Когато някой свещ се развие леко, около нея веднага се омизерва и става петно като от масло.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 21 май 2006 15:21


Ето тук
Ваското 1 както винаги е пич и е обяснил как се свалят шпилките. Ама аз не го бях прочел това щото си мислех че в сервизите трябва да знаят и да имат инструменти.
Следващия път сам ще си я сменя за да ми е мирна главата.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 21 май 2006 16:03


Може би се повтарям,но така и така не ми стана ясно-от завода как излизат нашите VW-та с гумени или с коркови гарнитури,ако е с коркови-''защо по дяволите?'',а ако е с гумени-къде могат да се намерят такива ,които да стават без развиване на шпилките...защото тая работа със секача ми изглежда малко като руска ролетка.
Наглед е невинна операция, но скъса ли се шпилката изведнъж загрубява много...
Извинявам се на автора на темата ,че му я разводнихме, но така и така му предстои тази операция. :D


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 21 май 2006 16:36


От завода излизат с коркови.Защо??? - не знам :).Гумена можеш да си купиш от Ауто+ 30 -тина лв. струва.Трябва да се сменят и шпилките ( няма начин ).Васко е описал номера с отвиването - 2 гайки и чука :)


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 21 май 2006 19:07


Май нещо не съм в час,коя гарнитура да сменя-тази на главата ли или на капака на клапаните..Искам да знам,че да не ми се смеят в сервиза.Някой ме е проклел..толкова бях доволен от Голфа,а сега отвсякъде тече масло..сега пък капе от скоростната кутия и от картера..ще се побъркам :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 21 май 2006 20:35


Stefanoz написа:Май нещо не съм в час,коя гарнитура да сменя-тази на главата ли или на капака на клапаните..Искам да знам,че да не ми се смеят в сервиза.Някой ме е проклел..толкова бях доволен от Голфа,а сега отвсякъде тече масло..сега пък капе от скоростната кутия и от картера..ще се побъркам :cry: :cry: :cry:

Споко бе човек.поне 50 % от всички стари коли са с твоя проблем.
Става въпрос за гарнитурата на капака на клапаните.По принцип повечето от там пускат. И нова коркова да сложиш протича за около година. Моето обяснение за това е че караме с масла синтетики и полусинтетики. А в "енциклопедия на маслата"(посната от Ваското1) беше писано че корковите гарнитури и синтетичните масла не са в комбина. Незнам с какви масла излизат от завода нашите любими машини че са с коркови гарнитури, но е факт че са с такива. Майката му е гумената гарнитура, както разбирам от всички колеги дето са писали за същата, само дето аз все още съм си с коркова и пак съм с полусинтетика и пак ще пусне но следващия път аз ще си я сменя.

п.п. за да си сигурен от коя гарнитура е пропуска на масло поогледай добре откъде е извора.Т.е. къде е най-горната точка на омасляване.Над свеща под свеща, и тогава може да се говори от коя гарнитура е.

Последна промяна от ANNIHILATOR на Нед 21 май 2006 22:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 21 май 2006 20:44


Stefanoz написа:,...коя гарнитура да сменя....

зависи от къде тече.
по първоначалното ти обяснение
двигателя се омаслява от 3-тата свещ,от там някъде излиза масло,прясно е..И отдолу дето е щеката и там има масло.

написах гарнитура на главата.защото е точно между тези две неща.
ако е омаслило на капака на клапаните значи ще смениш само най-горе.

не се ядосвай а смени и гарнитурата на картера и погледни семерингите.
писано е,че ще сменяш поне се радвай,че ще смениш всичко накуп слагаш ново масло и си свиркаш.

VW слагат коркови гарнитури защото са 4 пъти по-евтини от гумените :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта