


Сълзи масло
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Сълзи масло
Сега забелязах,че двигателя се омаслява от 3-тата свещ,от там някъде излиза масло,прясно е..И отдолу дето е щеката и там има масло.Притеснява ме,досега двигателя е бил чист..Колата е Голф 2 1,6 EZ .От къде тече това масло и защо е потекло?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нормално е в последно време да загрява по-бързо..
вече не включваш парно, по-топло е...
и не ръчкай на студено..
А иначе.. виж да не ти се губи охл. течност, дали не са ти прекалено твърди маркучите на охл. система..да не се е пресекло маслото, дали няма масло в казанчето за водата..
все едни такива признаци за нефелна гарнитура на главата..
Стига да не тече много и да нямаш гореизброените проблеми си свиркай..
За пример.. моят половер си тече така сигурно от поне 50-60 хиляди.. /10 при мен ама като гледам е текъл от бая../ и това си е сериен проблем ..
Да си прегрявал колата?
вече не включваш парно, по-топло е...
и не ръчкай на студено..
А иначе.. виж да не ти се губи охл. течност, дали не са ти прекалено твърди маркучите на охл. система..да не се е пресекло маслото, дали няма масло в казанчето за водата..
все едни такива признаци за нефелна гарнитура на главата..
Стига да не тече много и да нямаш гореизброените проблеми си свиркай..
За пример.. моят половер си тече така сигурно от поне 50-60 хиляди.. /10 при мен ама като гледам е текъл от бая../ и това си е сериен проблем ..
Да си прегрявал колата?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Как по точно омаслява около свеща??? Ако има и над свеща според мене е от гарнитурата на капака на главата. При мене поне е така.Тази година за пореден път смених тази гарнитура, и за съжаление поради високата квалификация на "механниците" в сервиза пак с коркова при положение че бях поръчал гумена - неможаха да свалят шпилките. Като ги питах дали имат шпилко вадяч взеха да се смеят. Не били чували за такова нещо.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
При мен пробваха да махнат шпилкте с две гайки ,като долната се използва като глава на болт
не се получи разбира се
,та и аз съм с коркова...
А иначе колегата Stefanoz бих посъветвал да смени въпросната гарнитура(на капака на главата) и тогава да мисли за други варианти.
От нея може много сериозно да улива...
стискам палци това да е причината.


А иначе колегата Stefanoz бих посъветвал да смени въпросната гарнитура(на капака на главата) и тогава да мисли за други варианти.
От нея може много сериозно да улива...

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ето тук
Ваското 1 както винаги е пич и е обяснил как се свалят шпилките. Ама аз не го бях прочел това щото си мислех че в сервизите трябва да знаят и да имат инструменти.
Следващия път сам ще си я сменя за да ми е мирна главата.
Ваското 1 както винаги е пич и е обяснил как се свалят шпилките. Ама аз не го бях прочел това щото си мислех че в сервизите трябва да знаят и да имат инструменти.
Следващия път сам ще си я сменя за да ми е мирна главата.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Може би се повтарям,но така и така не ми стана ясно-от завода как излизат нашите VW-та с гумени или с коркови гарнитури,ако е с коркови-''защо по дяволите?'',а ако е с гумени-къде могат да се намерят такива ,които да стават без развиване на шпилките...защото тая работа със секача ми изглежда малко като руска ролетка.
Наглед е невинна операция, но скъса ли се шпилката изведнъж загрубява много...
Извинявам се на автора на темата ,че му я разводнихме, но така и така му предстои тази операция.
Наглед е невинна операция, но скъса ли се шпилката изведнъж загрубява много...
Извинявам се на автора на темата ,че му я разводнихме, но така и така му предстои тази операция.

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Stefanoz написа:Май нещо не съм в час,коя гарнитура да сменя-тази на главата ли или на капака на клапаните..Искам да знам,че да не ми се смеят в сервиза.Някой ме е проклел..толкова бях доволен от Голфа,а сега отвсякъде тече масло..сега пък капе от скоростната кутия и от картера..ще се побъркам![]()
![]()
Споко бе човек.поне 50 % от всички стари коли са с твоя проблем.
Става въпрос за гарнитурата на капака на клапаните.По принцип повечето от там пускат. И нова коркова да сложиш протича за около година. Моето обяснение за това е че караме с масла синтетики и полусинтетики. А в "енциклопедия на маслата"(посната от Ваското1) беше писано че корковите гарнитури и синтетичните масла не са в комбина. Незнам с какви масла излизат от завода нашите любими машини че са с коркови гарнитури, но е факт че са с такива. Майката му е гумената гарнитура, както разбирам от всички колеги дето са писали за същата, само дето аз все още съм си с коркова и пак съм с полусинтетика и пак ще пусне но следващия път аз ще си я сменя.
п.п. за да си сигурен от коя гарнитура е пропуска на масло поогледай добре откъде е извора.Т.е. къде е най-горната точка на омасляване.Над свеща под свеща, и тогава може да се говори от коя гарнитура е.
Последна промяна от ANNIHILATOR на Нед 21 май 2006 22:02, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Stefanoz написа:,...коя гарнитура да сменя....
зависи от къде тече.
по първоначалното ти обяснение
двигателя се омаслява от 3-тата свещ,от там някъде излиза масло,прясно е..И отдолу дето е щеката и там има масло.
написах гарнитура на главата.защото е точно между тези две неща.
ако е омаслило на капака на клапаните значи ще смениш само най-горе.
не се ядосвай а смени и гарнитурата на картера и погледни семерингите.
писано е,че ще сменяш поне се радвай,че ще смениш всичко накуп слагаш ново масло и си свиркаш.
VW слагат коркови гарнитури защото са 4 пъти по-евтини от гумените

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 86 госта