Въпрос към ЕЛЕКТРИДЖИИТЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 10 ное 2004 12:55


Може и да е диод!!! Но по=вероятно е да е тиристор !!!Сега имаш ли разлика в оборотите при различните степени ??? Какво пище на него ?
А може и да е защитен да не прехвърля отскоци към мрежата !!
Пускаш си вентилатора и радиото ти заминава??? :cry:




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 10 ное 2004 14:19


Запази си я тази плочка и на срещата ще я донесеш да умуваме какво може да е !!!!
А радиото ако ти е много дърто,ама много дърто,значи е изцяло на транзистори и няма стращно за него !!!!


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Сря 10 ное 2004 16:05


red_jetta написа:...със "змея", в личен разговор стигнахме до предположението че това е някакъв термистор - ограничава тока при ..

Напълно възможно е.
При мен някой от умните майстори изглежда го е махнал и ефекта е че гори мнго често, грее, светловода на левия превключвател на парното е доста разтопен.


kostadin iantchev
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kostadin iantchev » Сря 10 ное 2004 20:22


Това е термоизключвател. Без да се притесняваш го махаш и слагаш един мост на неговото място. Температурата на изключване е 85 градуса. Служи за да изключи тока към мотора когато мотора блокира и резисторите се нагреят до такава температура с цел да не се запали парното. Това може да се случи на 1 от 100000 (примерно).


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 10 ное 2004 22:22


това е термо защита100%


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Ami...

Мнениеот Bojo » Вто 16 ное 2004 2:28


Това е ок. И на мен ми прави съ6тиа номер. работи само на 3-та степен. От време на време обаче запо4ва да свири ма много яко. Лагера ли си е отишъл или какво?


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Re: Ami...

Мнениеот Bojo » Сря 17 ное 2004 15:35


Red_Jetta написа:
Bojo написа:Това е ок. И на мен ми прави съ6тиа номер. работи само на 3-та степен. От време на време обаче запо4ва да свири ма много яко. Лагера ли си е отишъл или какво?

конкретно в твоя случай:
1. със сигурност имаш проблем в лагера(щом свири). може лагера да е затегнал до толкова, че мотора на 1-ва и 2-ра степен да неможе да го завърти. на 3-та има достатъчна мощност - скърца ама върти, но до време!
2. освен лагера, ако не тръгне на 1 и 2 след смазване, провери и резисторите или споменатата по-горе защита, ако я имаш.
успех.



10Х Beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта