


странен проблем с термодатчика на голф 2
странен проблем с термодатчика на голф 2
Здравейте колеги.преди време писах за един проблем с термодатчика на голфа ми.Става въпрос за голф 2 1.8 карбуратор вакумен. Когато загрее и се кара сега в жегите след като го спра и оставя в покои се включва перката на радиатора за доста време и се изключва.Значи врметраенето е около 5-10 мин и тогава изключва.Смених вече това ми е 4 датчик и пак си продължава.Нормално е да се пуска перката но времетраенето е доста.Това може да изгори електромоторчето на перката.Значи колеги колкото и да са ментеливи датчиците явно не е от него.Интересува ме има ли нещо друго което да пуска и спира перката освен този датик които е на радиатора-.т.е и някои друг датчик или и нещо друго.Предварително ви благодаря
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
колега този датчик не спира и не пуска перката в изгасено положене а този който е на карба и примен работи 5-10мин и не ме пртеснява не сме по умни от германците,ако пък толко те дразни откачи буксата от датчика на карба.това е ,защо си търсил проблема в датчика на радиятора не знам
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
Колега,мисля си че нямаш проблем с датчиците.И при мен е така-след като загася двигатела и моята се включва след известно време и върти до като не охлади.
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
този който е на карба
Точно той е.А 10-15мин. мисля ,че е много.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
най лесно ще се установи това,когато ти се включи така перката когато изгасиш двигателя извади буксата от датчика на радиятора ако спре да въти проблема ти е в него, а когато дадеш на контакт спир али да върти или продължава ако е така 100% не е от датчика на радиятора
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
zdravko_jett написа:най лесно ще се установи това,когато ти се включи така перката когато изгасиш двигателя извади буксата от датчика на радиятора ако спре да въти проблема ти е в него, а когато дадеш на контакт спир али да върти или продължава ако е така 100% не е от датчика на радиятора
здравей колега.да като откачих буксата от датчика не спря да върти перката а като дадох на контакт спря да върти.като върнах контакта продължи да си въртии така 10 мин
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
значи проблема не ти е в датчика на радиатора,ама колега не знам защо се притесняваш като и при мен е така и при колегата келеш който по горе писа,слушал съм го и на други голфове да работи при изгасен двг
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
това което съм заградил в червено това ти е датчика(малко не се вижда добре)на карба,на него има буксичка с кабелче откачи го и го дай на маса да видиш че перката пак ще тръгне,ако толкова те притеснява това включване на перката откачи буксичката към датчика ине се набутвай повече пари за датчици на радиатора,ако си с дугия карб пак някъд епо карба трябва да имаш такъв датчик мисля че трябва дае отпред
Re: странен проблем с термодатчика на голф 2
[quote="zdravko_jett"]това което съм заградил в червено това ти е датчика(малко не се вижда добре)на карба,на него има буксичка с кабелче откачи го и го дай на маса да видиш че перката пак ще тръгне,ако толкова те притеснява това включване на перката откачи буксичката към датчика ине се набутвай повече пари за датчици на радиатора,ако си с дугия карб пак някъд епо карба трябва да имаш такъв датчик мисля че трябва дае отпред[/quotе
благодаря колега.но аз имам и едим друг голф 3ка гти 2е мотора и там като включи на изгасен двигател е то е почти веднага след като го угася върти по около 1 мин-та затова се зачудих защо е е така и от там тръгнах-не виждам каква е разликата на това охлаждане като дори темп им датчици са еднакви.и затова мислех че 2ката има проблем защото тя върти около 10 мин а другия около 1 мин и 2та при спрял двигател-3 ката понякога и при работещ.би ли ми обяснил защо е така.благодаря ти много за снимката
благодаря колега.но аз имам и едим друг голф 3ка гти 2е мотора и там като включи на изгасен двигател е то е почти веднага след като го угася върти по около 1 мин-та затова се зачудих защо е е така и от там тръгнах-не виждам каква е разликата на това охлаждане като дори темп им датчици са еднакви.и затова мислех че 2ката има проблем защото тя върти около 10 мин а другия около 1 мин и 2та при спрял двигател-3 ката понякога и при работещ.би ли ми обяснил защо е така.благодаря ти много за снимката
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта