За Триене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
iskam_da_te
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:

За Триене

Мнениеот iskam_da_te » Сря 07 юли 2010 17:36


колеги не бях палил колата от 1 седмица качих се да я запаля и не иска върти си на кабелите има ток отзад мирише на бензин и не иска да запали ако някои е имал подобен проблем нека сподели от какво може да е.

Последна промяна от iskam_da_te на Чет 04 ное 2010 21:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот mania » Сря 07 юли 2010 17:55


На първо четене - бензинова помпа (може да не достига ток, случвало ми се е), бобинката ако прекъсва (също ми го е правило). Дай повече инфо - някакви специфични звуци, пали ли въобще..?


bat sandy
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот bat sandy » Сря 07 юли 2010 22:29


Съжалявам,че се бъркам в темичката,обаче ми стана интересно за клемореда(за кой клеморед говори колегата TiL),че имам подобен проблем.Пък може да е интересно за другите,затова пиша в темата.А относно въпроса на колегата-да не е паднал акумулатора повече за 1 седмица и да не може да захрани всички компоненти на инжекциона както трябва?Зареди акумулатора или пробвай с друг.


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот passat19911800 » Сря 07 юли 2010 22:49


Проверка на:
- акумулатора - напрежение не по-малко от 11В;
- бобина - централен кабел от делкото намаса;
- кабели високо напрежение - подмяна на всеки с работещ или проверка намаса;
- свещи - по същия начин - трябва да откажат, най-малко две, за да не запали;
При слаб акумулатор се получава завъртане на двигателя, но недостатъчна искра на свещите и .... не пали.
Така, че кабели, палец, капачка - рядко, но се случва - пробита изолация, в резултат паразитни токове и пак :banghead: .... не пали.
Сто процента проблем с токовете. Така че основна проверка. :D


iskam_da_te
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот iskam_da_te » Сря 07 юли 2010 23:45


ами по принцип на колата и се ебава имобилаизера и пали и гасне но на скорост палеше днеска не иска изобщо нз дали тои не се е преебал напълно помпата се чува че работи на кабелите има ток.


Потребителски аватар
predator4o
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 13:22
Автомобил: 1996 VW Golf MK3
Двигател: 1Z 1.9 TDI 90 PS
Местоположение: Велико Търново/Полски Тръмбеш

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот predator4o » Чет 08 юли 2010 0:14


Колега, относно имобилайзера: и аз бях със същия проблем (запецна копелето), и не подаваше ток към бобината. Т.е. щом имаш ток на кабелите и бензин в края на ауспуха проблема е някъде другаде (предполагам) :beer Успехи и дано го оправиш :wink:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот designer1 » Чет 08 юли 2010 9:27


ВАГ-КОМ ако нищо непокаже, порбвай с друга бобина/комутатор. При мен беше пробила=> на свещите имаше искра видимо, но явно недостатъчна. Взех от един приятел бобината от полото му , както я подвързах запали на момента :)


iskam_da_te
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот iskam_da_te » Чет 08 юли 2010 12:19


колеги днес сутринта запалих колата след като смених свещите те бяха мн зле а уж са нови бяха ми ги сменяли в сервиз.


iskam_da_te
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 18:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф 3 гти 115

Мнениеот iskam_da_te » Чет 08 юли 2010 13:34


а също така сам сменял клеморед когато беше преебан лампите на таблото като въртях да паля гаснеха и не искаше сега не гаснат но може ли проблема да е от клемореда защото колата пали и гасне а на скорост си пали???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта