След смяна на предния тройник на главата с такъв и тройния маркуч между водната помпа, масления охладител и въпросния тройник, антифриза вече не циркулира.
направи ми впечатление че след като налях антифриз събра около 2 литра първоначално и след като запалих колата не го дръпна както е нормално.
Сега истемата е пълна с антифриз всички маркучи са топли с изключение на долния на радиатора - самия радиатор е студен - явно е че термостата не отваря защото няма как да се загрее. През малкото маркуче няма никакъв поток. При пипане на въпросния троен маркуч се усеща че водата "бърбоника" в него но никаде нищо не се движи. Започна ли да стискам който и да е от маркучите започва и да излиза вода през малкото.
Дайте идеи какво може да е - помпата е на 2 години "HEPU" допреди смяната на тия нещица всичко си беше наред, възможно ли е да се е образувал въздушен балон във водната помпа и тя да не може да завърти течността.
Преди смяната колата седя 2 дена с източен антифриз и извадени горен и долен маркуч на радиатора + тройния.
Какво ли не пробвах дори се разходих около блока че да се поразклати колата и пак нищо. Вече започвам да се съмнявам в помпата
КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
- gyleto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PL 1991
- Местоположение: Пловдив
Re: КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
Колега просто ще ти споделя един мой проблем който имах,правихме ремонти по двигателя и нямаше течност по системата след наливане на течност в охладителната система не завъртя водата чудехме се къде ли е проблема и какво беше станало оказа се че тръбичката малката която беше под казанчето за антифриз се е запушило и не пропуска,провери си малките маркучлета да нямаш същият проблем.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
проверил съм, няма запушени маркучи
-
- Low rider
- Мнения: 5561
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
Виж си помпата.Не вярвам причината да е в този фланец,даже по лесно май е да сложиш стария фланец и да видиш какво става
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
хайде колеги, някой някоя идея няма ли да даде
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: КР МК2 проблем с циркулация на антифриза
Колега аз си мисля че проблема все пак ти в термостата!Скоро го "ядох" същия,при смяна на водната помпа с нова почна да прегрява и моята кола,кви ли не експерименти проведох и накрая свалих и "сварих" термостата ,и се оказа че вече не работи!Смених го и всичко си дойде на мястото! А колко нерви похабих,няколко дена се разбих от проби(щото имам и хидравлика),че не ми се искаше проблема да е в термостата,но уви !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: volksw и 43 госта