С две думи ми предстои смяна на съединителя, но незнам каква да сложа... Интересно ми е какво мислите за тези комплектчета...
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... e_2/ES126/
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... _1/ES1387/
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... e_1/ES125/
Искам нещо което ще държи повече време, а не след 50000км да плаче за ново. Имате ли наблядения над някои от тези..? Ако не ми препоръчаите нещо изпитано...
Мерси
Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Ами аз наблюдения над марката която си цитирал нямам, но си съставих няколко набързо от изписаното около картинките. Първото ми е, защо ще даваш 600 долара за това нещо, че то от Порше сигурно ще е по евтино. Аз не видях нищо специално в тоя съединител? С по-голям диаметър, зацепвали с по-голяма сила, издържали на някакви неимоверни усилия/тия работи до тук всеки ги пишеше и на руския комплект за ладата като ги взимах/, маховиците са олекотени и навсякъде пише че използват части на Sachs. Колега, не че ти се бъркам в идеята, но защо просто не си купиш комплект съединител на Sachs?
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Защото има доста комплекти с пазлични маховици а до колкото разбрах ако сменявам съединителя с някакъв различен от оригиналния трябва да сменя и маховика...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Заводския съединител държи само на сток мотор без силови подобрение по него, но сложиш ли чип и вече почва да сдава багажа.
Oргиналния съдините е с двумасов маховик, при тези китове се преминава към едномасов затова и цената е дебела защото се купува и маховик, не че оргиналния двумасов като се прецака и той не е една камара пари.
Ако по мотора нищо не е пипано и си е 150коня няма нужда да се взима нещо различно от оригинален съдинител, тези перформанс съединители издържат на по-голямо натоварване (мощност), но при нормална екслоатация на автомобил, по който няма силови промени и се кара нормално износването им ще е по-голямо срямо нормален съдинител. Да не говорим, че се губи и част от комфорта и лекотата, с която се натиска долния ляв педал...
А и трябва да си луд дадеш ~600-700$ за двата по-скъпи варианта като си сложиш транспорта (килограмите са си бая) и ДДС-то на митница и цената ще отиде на ~ 1400лв., този по евтиния кит с -28% отстъпка по си струва с маховика ще се върже на ~800лв. горе долу.
Oргиналния съдините е с двумасов маховик, при тези китове се преминава към едномасов затова и цената е дебела защото се купува и маховик, не че оргиналния двумасов като се прецака и той не е една камара пари.
Ако по мотора нищо не е пипано и си е 150коня няма нужда да се взима нещо различно от оригинален съдинител, тези перформанс съединители издържат на по-голямо натоварване (мощност), но при нормална екслоатация на автомобил, по който няма силови промени и се кара нормално износването им ще е по-голямо срямо нормален съдинител. Да не говорим, че се губи и част от комфорта и лекотата, с която се натиска долния ляв педал...
А и трябва да си луд дадеш ~600-700$ за двата по-скъпи варианта като си сложиш транспорта (килограмите са си бая) и ДДС-то на митница и цената ще отиде на ~ 1400лв., този по евтиния кит с -28% отстъпка по си струва с маховика ще се върже на ~800лв. горе долу.
Последна промяна от niikoo_1 на Чет 05 авг 2010 21:58, променено общо 2 пъти.
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
niikoo_1 написа:Наистина си няма идея вярно е.
Завоския съединител държи само на завоски мотор без силови подобрение по него, но сложиш ли чип и вече почва да сдава багажа.
...
Ако по мотора нищо не е пипано и си е 150коня няма нужда да се взима нещо различно от оригинален съдинител, ...
А и трябва да си луд дадеш ~1400-1500лв. за съединител от ECS такива пари не бих дал никога...
Ами поназнаивам че тоя двигател като не е подсилван, нуждата му от специални съединители е точно никаква. Само че питането ми беше, защо ако не е променяна мощноста на двагателя човека търси цял комплект.
А дали е правил подобрения, автора да си каже.
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Подобренията са Чип,Филтър,Клапан Н75 версия J, махнат катализатор и Blow off 710N... Може някои от тези неща да нямат значение но ги пиша за да се добие представа...
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
niikoo_1 Би ли ми препоръчал с какво да го заменя...? Вече се обърках съвсем... 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Не мога да ти препоръчам тъй като не съм правил подобна интервенция на такава кола въпреки, че имах Голф 1.8Т.
Бих поръчал тоя най-евтиния комлект с маховик дето в сайта е ~300$, мисля, че ще ти свърши работа.
Бих поръчал тоя най-евтиния комлект с маховик дето в сайта е ~300$, мисля, че ще ти свърши работа.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
1.8Т трябва да е смляно от километри или да е карано джалатската за да се стигне до там и маховик да сменяш.Взимай феродо и притискател на Закс или Люк и няма да имаш проблеми според мен,дори и с направените от теб подобрения.
п.п.На моя трактор му сложих точно такъв комплект на Закс,но и маховик че моя беше тръгнал и вече повече от година си работи перфектно,освен това и плюс чип го моря и пак държи
п.п.Не се обиждай колата ти е бърза,но просто малкия въртящ момент на бензиновия мотор по-малко натоварва съединителя.
1.8Т-то е 210NM фаабрично и с около 260-270NM с чипа
1.9 TDI-то 235NM Фабрично и с около 300-310NM с чипа
и двата съединителя са с диаметър 228мм и щом държи на 310NM още в съвсем ниски обороти,то при теб ще мине доста време докато замине.А и до колкото знам на версията на 1.8Т със 180к.с. пак е със същия съединител
Нико1 е прав че сложиш ли чип тръгва съединителя,но ако е нов и марков бая зор ще види.
Не приемайте сравнението 1.8Т И ТДИ за някакъв повод за дразга,просто са с еднакви съединители и дадох пример
п.п.На моя трактор му сложих точно такъв комплект на Закс,но и маховик че моя беше тръгнал и вече повече от година си работи перфектно,освен това и плюс чип го моря и пак държи

п.п.Не се обиждай колата ти е бърза,но просто малкия въртящ момент на бензиновия мотор по-малко натоварва съединителя.
1.8Т-то е 210NM фаабрично и с около 260-270NM с чипа
1.9 TDI-то 235NM Фабрично и с около 300-310NM с чипа
и двата съединителя са с диаметър 228мм и щом държи на 310NM още в съвсем ниски обороти,то при теб ще мине доста време докато замине.А и до колкото знам на версията на 1.8Т със 180к.с. пак е със същия съединител
Нико1 е прав че сложиш ли чип тръгва съединителя,но ако е нов и марков бая зор ще види.
Не приемайте сравнението 1.8Т И ТДИ за някакъв повод за дразга,просто са с еднакви съединители и дадох пример

- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Аз незнам дали маховика е за смяна просто разбах че ако слагаш съединител различен от оригиналния се сменя и той... А и новия ще е по-лек...
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Щом не знаеш дали ти е за смяна маховика,значи нямаш симптоми от него.Той ако беше разбит много лесно щеше да усетиш вибрациите и претрисанията.
Слагай комплект без маховик на Закс или Люк и ще минеш с около 300лв.
Другия вариант е като свалиш твоя комплект да го върнеш във VW, и да вземеш нов оригинален рециклиран комплект за около 250лв.
Слагай комплект без маховик на Закс или Люк и ще минеш с около 300лв.
Другия вариант е като свалиш твоя комплект да го върнеш във VW, и да вземеш нов оригинален рециклиран комплект за около 250лв.
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Проблема ми е точно във вибрации и претрисания най-вече при потегляне... и разбити нови тампони на мотора и скоростите за няма и 10 000км... мисля че и маховека е в играта...
Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Dorian написа:Другия вариант е като свалиш твоя комплект да го върнеш във VW, и да вземеш нов оригинален рециклиран комплект за около 250лв.
Оригиналния комплект във VW е към 300лв(по спомен)и това е най-добрия вариант за съотношението пари-качество.Като го смениш и видиш как е,ако имаш проблеми с маховика аз имам един излишен който "уж" беше за смяна

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???
Колега, за такива афтър-маркет изпълнения съм чувал, че 20-30 000км държат и пак си в сервиза. Стоковия комплект е с доста по дълъг пробег. А такъв съединител какъвто гледаш, могат да ти направят и тук предполагам, за има няма 2-3 дена 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 65 госта