Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Чет 05 авг 2010 20:32


С две думи ми предстои смяна на съединителя, но незнам каква да сложа... Интересно ми е какво мислите за тези комплектчета...
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... e_2/ES126/
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... _1/ES1387/
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... e_1/ES125/
Искам нещо което ще държи повече време, а не след 50000км да плаче за ново. Имате ли наблядения над някои от тези..? Ако не ми препоръчаите нещо изпитано...
Мерси




Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот joromnt » Чет 05 авг 2010 21:39


Ами аз наблюдения над марката която си цитирал нямам, но си съставих няколко набързо от изписаното около картинките. Първото ми е, защо ще даваш 600 долара за това нещо, че то от Порше сигурно ще е по евтино. Аз не видях нищо специално в тоя съединител? С по-голям диаметър, зацепвали с по-голяма сила, издържали на някакви неимоверни усилия/тия работи до тук всеки ги пишеше и на руския комплект за ладата като ги взимах/, маховиците са олекотени и навсякъде пише че използват части на Sachs. Колега, не че ти се бъркам в идеята, но защо просто не си купиш комплект съединител на Sachs?


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Чет 05 авг 2010 21:42


Защото има доста комплекти с пазлични маховици а до колкото разбрах ако сменявам съединителя с някакъв различен от оригиналния трябва да сменя и маховика...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот niikoo_1 » Чет 05 авг 2010 21:49


Заводския съединител държи само на сток мотор без силови подобрение по него, но сложиш ли чип и вече почва да сдава багажа.
Oргиналния съдините е с двумасов маховик, при тези китове се преминава към едномасов затова и цената е дебела защото се купува и маховик, не че оргиналния двумасов като се прецака и той не е една камара пари.


Ако по мотора нищо не е пипано и си е 150коня няма нужда да се взима нещо различно от оригинален съдинител, тези перформанс съединители издържат на по-голямо натоварване (мощност), но при нормална екслоатация на автомобил, по който няма силови промени и се кара нормално износването им ще е по-голямо срямо нормален съдинител. Да не говорим, че се губи и част от комфорта и лекотата, с която се натиска долния ляв педал...


А и трябва да си луд дадеш ~600-700$ за двата по-скъпи варианта като си сложиш транспорта (килограмите са си бая) и ДДС-то на митница и цената ще отиде на ~ 1400лв., този по евтиния кит с -28% отстъпка по си струва с маховика ще се върже на ~800лв. горе долу.

Последна промяна от niikoo_1 на Чет 05 авг 2010 21:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот joromnt » Чет 05 авг 2010 21:53


niikoo_1 написа:Наистина си няма идея вярно е.
Завоския съединител държи само на завоски мотор без силови подобрение по него, но сложиш ли чип и вече почва да сдава багажа.
...
Ако по мотора нищо не е пипано и си е 150коня няма нужда да се взима нещо различно от оригинален съдинител, ...
А и трябва да си луд дадеш ~1400-1500лв. за съединител от ECS такива пари не бих дал никога...

Ами поназнаивам че тоя двигател като не е подсилван, нуждата му от специални съединители е точно никаква. Само че питането ми беше, защо ако не е променяна мощноста на двагателя човека търси цял комплект.
А дали е правил подобрения, автора да си каже.


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Чет 05 авг 2010 21:58


Подобренията са Чип,Филтър,Клапан Н75 версия J, махнат катализатор и Blow off 710N... Може някои от тези неща да нямат значение но ги пиша за да се добие представа...


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Чет 05 авг 2010 22:11


niikoo_1 Би ли ми препоръчал с какво да го заменя...? Вече се обърках съвсем... :?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот niikoo_1 » Чет 05 авг 2010 22:17


Не мога да ти препоръчам тъй като не съм правил подобна интервенция на такава кола въпреки, че имах Голф 1.8Т.
Бих поръчал тоя най-евтиния комлект с маховик дето в сайта е ~300$, мисля, че ще ти свърши работа.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот Dorian » Съб 07 авг 2010 0:01


1.8Т трябва да е смляно от километри или да е карано джалатската за да се стигне до там и маховик да сменяш.Взимай феродо и притискател на Закс или Люк и няма да имаш проблеми според мен,дори и с направените от теб подобрения.
п.п.На моя трактор му сложих точно такъв комплект на Закс,но и маховик че моя беше тръгнал и вече повече от година си работи перфектно,освен това и плюс чип го моря и пак държи mhihi
п.п.Не се обиждай колата ти е бърза,но просто малкия въртящ момент на бензиновия мотор по-малко натоварва съединителя.
1.8Т-то е 210NM фаабрично и с около 260-270NM с чипа
1.9 TDI-то 235NM Фабрично и с около 300-310NM с чипа
и двата съединителя са с диаметър 228мм и щом държи на 310NM още в съвсем ниски обороти,то при теб ще мине доста време докато замине.А и до колкото знам на версията на 1.8Т със 180к.с. пак е със същия съединител
Нико1 е прав че сложиш ли чип тръгва съединителя,но ако е нов и марков бая зор ще види.
Не приемайте сравнението 1.8Т И ТДИ за някакъв повод за дразга,просто са с еднакви съединители и дадох пример :да:


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Съб 07 авг 2010 6:06


Аз незнам дали маховика е за смяна просто разбах че ако слагаш съединител различен от оригиналния се сменя и той... А и новия ще е по-лек...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот Dorian » Съб 07 авг 2010 8:28


Щом не знаеш дали ти е за смяна маховика,значи нямаш симптоми от него.Той ако беше разбит много лесно щеше да усетиш вибрациите и претрисанията.
Слагай комплект без маховик на Закс или Люк и ще минеш с около 300лв.
Другия вариант е като свалиш твоя комплект да го върнеш във VW, и да вземеш нов оригинален рециклиран комплект за около 250лв.


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот VW Golf VR6 » Съб 07 авг 2010 15:26


Проблема ми е точно във вибрации и претрисания най-вече при потегляне... и разбити нови тампони на мотора и скоростите за няма и 10 000км... мисля че и маховека е в играта...


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот ELFA » Сря 18 авг 2010 7:46


Dorian написа:Другия вариант е като свалиш твоя комплект да го върнеш във VW, и да вземеш нов оригинален рециклиран комплект за около 250лв.

Оригиналния комплект във VW е към 300лв(по спомен)и това е най-добрия вариант за съотношението пари-качество.Като го смениш и видиш как е,ако имаш проблеми с маховика аз имам един излишен който "уж" беше за смяна :wink:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Смяна на съединител Голф 4 ГТИ..., Но какво да избера...???

Мнениеот sk. » Нед 22 авг 2010 23:20


Колега, за такива афтър-маркет изпълнения съм чувал, че 20-30 000км държат и пак си в сервиза. Стоковия комплект е с доста по дълъг пробег. А такъв съединител какъвто гледаш, могат да ти направят и тук предполагам, за има няма 2-3 дена ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 159 госта