Колектива, имам следното питане!
Мой близък има Г4 от USA.
Мотора е AWP - 1,8 Т - 179к.с.
1.Има проблем със стъпковото моторче и на ВАГ показва - неработещо.
Въпроса е взаимозаменяемо ли е с друго такова, примерно от AGU или друго 1,8Т или не?!
2.Двг. не работи добре, ту работи на 3 цил., ту на 4-ри. Разменяхме бубините, кво ли не правихме, не се оправя.
На таблото лампата за "чек енджин"-а свети от време на време. От какво се командват тия бубини?! Идеи някакви?!
Свещите са ОК!
Мерси предварително.
Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
Ламбда сондите(ако са 2) се лъжат след махане на катализатора? Чек енджина присветва понякога като е такъв случая.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
hooligan_sk написа:Ламбда сондите(ако са 2) се лъжат след махане на катализатора? Чек енджина присветва понякога като е такъв случая.
Проблема не е в сондите!
В събота бяхме за смяна на мека връзка и всичко е ОК отдолу.
Колата е с катализатор.
Няма "излъгана" сонда!
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
здравеи колега,по принцип на 1,8Т AGU мотора,бобините се командват от компа,но понеже сигналите на компа са много слаби те преминават през нещо като усилвател.Този така наречен усилвател по принцип стои на котията за ваздушния филтър,за да се охлажда(от двете му строни има букси).
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
Мерси за инфото Колега!
Ще погледна!
Ще погледна!

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
tazma написа:здравеи колега,по принцип на 1,8Т AGU мотора,бобините се командват от компа,но понеже сигналите на компа са много слаби те преминават през нещо като усилвател.Този така наречен усилвател по принцип стои на котията за ваздушния филтър,за да се охлажда(от двете му строни има букси).

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.
По проблем 1. няма развитие, просто работи в аварием режим, явно.
Проблем 2 е разрешен, след размяна на бубините на 1-ви и 4-ти цилиндър!
Проблем 2 е разрешен, след размяна на бубините на 1-ви и 4-ти цилиндър!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA, TheEx0rcist и 94 госта