Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот yoan4o » Вто 31 авг 2010 8:44


Колектива, имам следното питане!

Мой близък има Г4 от USA.

Мотора е AWP - 1,8 Т - 179к.с.

1.Има проблем със стъпковото моторче и на ВАГ показва - неработещо.
Въпроса е взаимозаменяемо ли е с друго такова, примерно от AGU или друго 1,8Т или не?!
2.Двг. не работи добре, ту работи на 3 цил., ту на 4-ри. Разменяхме бубините, кво ли не правихме, не се оправя.
На таблото лампата за "чек енджин"-а свети от време на време. От какво се командват тия бубини?! Идеи някакви?!
Свещите са ОК!

Мерси предварително.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот hooligan_sk » Вто 31 авг 2010 9:17


Ламбда сондите(ако са 2) се лъжат след махане на катализатора? Чек енджина присветва понякога като е такъв случая.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот yoan4o » Чет 09 сеп 2010 16:53


hooligan_sk написа:Ламбда сондите(ако са 2) се лъжат след махане на катализатора? Чек енджина присветва понякога като е такъв случая.

Проблема не е в сондите!
В събота бяхме за смяна на мека връзка и всичко е ОК отдолу.
Колата е с катализатор.
Няма "излъгана" сонда!


Потребителски аватар
tazma
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот tazma » Пет 10 сеп 2010 10:31


здравеи колега,по принцип на 1,8Т AGU мотора,бобините се командват от компа,но понеже сигналите на компа са много слаби те преминават през нещо като усилвател.Този така наречен усилвател по принцип стои на котията за ваздушния филтър,за да се охлажда(от двете му строни има букси).


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот yoan4o » Пет 10 сеп 2010 11:45


Мерси за инфото Колега!
Ще погледна! :да:


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот golf777 » Пет 10 сеп 2010 19:33


tazma написа:здравеи колега,по принцип на 1,8Т AGU мотора,бобините се командват от компа,но понеже сигналите на компа са много слаби те преминават през нещо като усилвател.Този така наречен усилвател по принцип стои на котията за ваздушния филтър,за да се охлажда(от двете му строни има букси).


:arrow: а това на кутията е комутатор, дали е взаимо заменяем вземаш един от някъде и пробваш


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Проблеми с Г4 1.8Т 180к.с.

Мнениеот yoan4o » Пон 20 сеп 2010 10:05


По проблем 1. няма развитие, просто работи в аварием режим, явно.

Проблем 2 е разрешен, след размяна на бубините на 1-ви и 4-ти цилиндър!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта