
Благодаря предварително:roll:
rudoni написа:много кратко - смени мястото за диагностика!
rudoni написа:ок! няма ненормален сигнал ,има неправдоподобен сигнал!и добрия майстор трябва да прецени от къде идва причината!и да я отстрани!при неработещ двигател винаги излиза тази грешка!да се тества при работещ мотор , някои диагностични програми сами го изискват!за това писах -смени майстора!то всеки за 20бглв си купи кабел и вече чете грешки!но каква причина ги е породила тези грешки?е тва е!иска се сериозна подготовка преди да застанеш до автомобила и да кажеш -дай 20лв!
rudoni написа:първо за газта и бензина. много лесно е да провериш мненията на газаджиите- дръпни реле 67 или буксата на бензиновата помпа!и пробвай!
за дюзите - те (майсторите) или имат вана с препарат или нямат и лъжат !не се иска никаква настройка ! други дюзи искат настройка!не и при теб!
na4o007 написа:Днес пообиколих няколко майстори, както и минах през газаджиите. В крайна сметка проблемът си остава, като Датчикът на Хол, не излиза на запален двигател. Иначе Л-сондата си е заминала. Направихме няколко теста за налягането на газта, да не би да пуска някоя дюза, не сме правили тест с веро, но май всички е наред по газта. Сега главната теория е, че когато карам на газ и бензиновите дюзи не работят, може би не затварят както трябва и колата се дави с бензин като дойде време за палене, а не с остатъчна газ. А когато карам на бензин, те се разработват и всичко е 6. Има вероятност бензиновата помпа да създава по-ниско налягане, но надали е това. В скоро време, ще ги сваля и почистя в ултразвукова вана, да видим тогава. По принцип преди време сложих добавка в бензина за почистване на дюзите, ама или не върши работа, или не са те.
П.П. При чистенето на дюзите има ли някакви "капанчета", както при чистене на дроселова клапа, после адаптация? И как мога да разбера дали дебитомера ми е заминал?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта