странен проблем с масло
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
странен проблем с масло
първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в.проблема е следния-гори масло по500-700гр на 1000км и то след смяна на гумичи.странното е че когато нивото на маслото е на макс мотора работи много шумно чува се като стържене и виене около 3000-4000об .притриса губи мощност дори гасне при трагване на 1-а и винаги когато маслото е на мин мотора работи перфектно.эащо мотора е aus 2000г.иначе на 5-а на 3000об. съм на 100км.ч компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: странен проблем с масло
да добавя също че ми вкарва много масло преэ маркуча эа картерните гаэове.маслото ми е eurolibe 10v40 но и със други е така.
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: странен проблем с масло
Колега за първо което се сещам е че са излезли гумичките от леглата си.Или не са поставени коректно.Може и водачите на клапаните да са за смяна.А защо ти е проблем когато маслото е на макс,по всяка вероятност тогава зацапва свещите с масло,това ако е бензин.Струва ми се и че нее нормално да има такава разлика между 1 и 4 цилиндър.А най лошото е да са заминали сигменти и да качва масло в цилиндъра.А относно че ти вкарва масло през маркуча,това според мен е че вкарва налягане от цилиндрите в картера.Проблема е по всяка вероятнос в сигмети на двигателя.toni82 написа:първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в.проблема е следния-гори масло по500-700гр на 1000км и то след смяна на гумичи.странното е че когато нивото на маслото е на макс мотора работи много шумно чува се като стържене и виене около 3000-4000об .притриса губи мощност дори гасне при трагване на 1-а и винаги когато маслото е на мин мотора работи перфектно.эащо мотора е aus 2000г.иначе на 5-а на 3000об. съм на 100км.ч компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: странен проблем с масло
това го правеше и преди да сменя гумичките.обаче преэ стеката на маслото нито духа нито иэлиэа нещо
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: странен проблем с масло
Тогава си мисля че остава да е от водачите на клапаните.toni82 написа:това го правеше и преди да сменя гумичките.обаче преэ стеката на маслото нито духа нито иэлиэа нещо
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: странен проблем с масло
Колега, според компресията която си измерил, май няма да излезе за гумички и водачи на клапаните. Причината за високия разход на масло ще се окаже в сегментите. Тия мотори страдат от запечени и износени сегменти!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: странен проблем с масло
m&m16v написа:Колега, според компресията която си измерил, май няма да излезе за гумички и водачи на клапаните. Причината за високия разход на масло ще се окаже в сегментите. Тия мотори страдат от запечени и износени сегменти!
ако са сегменти май ще му духа и през щеката като форсира на празен ход
- ivan dimitrov76
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 10:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: странен проблем с масло
аз имах спекани маслени сегменти и не ми духаше през щеката ( мислел си че ще се отървеш само с смяна на гумички но маи няма да стане)моита също гореше толкова масло и се оказаха спечени маслени сигменти но компресионите си бяха наред но като сменяш сменяш всичко.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: странен проблем с масло
zna4i sam za sdgmenti.a za6to e tazi razlika v povedenieto na motora kogato masloto e na min i max?i tozi 6um
Последна промяна от radotom на Вто 05 окт 2010 21:53, променено общо 1 път.
Причина: Кирилица?
Причина: Кирилица?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: странен проблем с масло
toni82 написа:първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .
Тази компресия която сте измерили е доста височка за бензинов мотор.Ако е реално измерването при всички случаи ще иска отваряне на мотора.При тази компресия маслото направо трябва да тече в цилиндара.Успех.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: странен проблем с масло
:beer
vse pak blagodaria na VSI4KI koito mi otgovoriha

Последна промяна от radotom на Вто 05 окт 2010 21:53, променено общо 1 път.
Причина: Кирилица.
Причина: Кирилица.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 18:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: странен проблем с масло
Колега мотора ти плаче за ремонт. Сегментите са на първо място. Мотора ти излиза с фабрично не повече от 15 бара компресия. Вие сте я мерили на загрят мотор и за това ти е дала такива фантастични данни като на дизел
. Допълнително маслото уплътнява и за това се е получило така. Такива барове е невъзможно да има твоя мотор. Отделно имаш и проблем в газоразпределението, натегнати клапани. Не знам кой ти е сменял гумичките и ти е мерил компресията ама ако е сервизаджия ..по добре да затвори сервиза...не толкова до клиентите ами той да не се мъчи.
Отваря се мотора смяна на сегменти, коректно поставяне на гумички, раздвижване на повдигачите като се разглобят и измият основно, препасване на клапани, смяна на биелни лагери и затваряне.
Капака на клапаните в който са набити и разпределитените валове не трябва да има гарнитура задължително стягане на схема и с Нм предписани от производителя. Иначе се получава един филм с газоразпределението че ти е бедна фантазията.

Отваря се мотора смяна на сегменти, коректно поставяне на гумички, раздвижване на повдигачите като се разглобят и измият основно, препасване на клапани, смяна на биелни лагери и затваряне.
Капака на клапаните в който са набити и разпределитените валове не трябва да има гарнитура задължително стягане на схема и с Нм предписани от производителя. Иначе се получава един филм с газоразпределението че ти е бедна фантазията.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 67 госта