странен проблем с масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

странен проблем с масло

Мнениеот toni82 » Съб 02 окт 2010 17:57


първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в.проблема е следния-гори масло по500-700гр на 1000км и то след смяна на гумичи.странното е че когато нивото на маслото е на макс мотора работи много шумно чува се като стържене и виене около 3000-4000об .притриса губи мощност дори гасне при трагване на 1-а и винаги когато маслото е на мин мотора работи перфектно.эащо мотора е aus 2000г.иначе на 5-а на 3000об. съм на 100км.ч компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .




Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: странен проблем с масло

Мнениеот toni82 » Съб 02 окт 2010 18:54


да добавя също че ми вкарва много масло преэ маркуча эа картерните гаэове.маслото ми е eurolibe 10v40 но и със други е така.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: странен проблем с масло

Мнениеот tatenceto » Съб 02 окт 2010 19:11


toni82 написа:първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в.проблема е следния-гори масло по500-700гр на 1000км и то след смяна на гумичи.странното е че когато нивото на маслото е на макс мотора работи много шумно чува се като стържене и виене около 3000-4000об .притриса губи мощност дори гасне при трагване на 1-а и винаги когато маслото е на мин мотора работи перфектно.эащо мотора е aus 2000г.иначе на 5-а на 3000об. съм на 100км.ч компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .
Колега за първо което се сещам е че са излезли гумичките от леглата си.Или не са поставени коректно.Може и водачите на клапаните да са за смяна.А защо ти е проблем когато маслото е на макс,по всяка вероятност тогава зацапва свещите с масло,това ако е бензин.Струва ми се и че нее нормално да има такава разлика между 1 и 4 цилиндър.А най лошото е да са заминали сигменти и да качва масло в цилиндъра.А относно че ти вкарва масло през маркуча,това според мен е че вкарва налягане от цилиндрите в картера.Проблема е по всяка вероятнос в сигмети на двигателя.


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: странен проблем с масло

Мнениеот toni82 » Съб 02 окт 2010 19:53


това го правеше и преди да сменя гумичките.обаче преэ стеката на маслото нито духа нито иэлиэа нещо


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: странен проблем с масло

Мнениеот tatenceto » Съб 02 окт 2010 22:56


toni82 написа:това го правеше и преди да сменя гумичките.обаче преэ стеката на маслото нито духа нито иэлиэа нещо
Тогава си мисля че остава да е от водачите на клапаните.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: странен проблем с масло

Мнениеот m&m16v » Съб 02 окт 2010 23:19


Колега, според компресията която си измерил, май няма да излезе за гумички и водачи на клапаните. Причината за високия разход на масло ще се окаже в сегментите. Тия мотори страдат от запечени и износени сегменти!


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: странен проблем с масло

Мнениеот hitman0013 » Нед 03 окт 2010 10:57


m&m16v написа:Колега, според компресията която си измерил, май няма да излезе за гумички и водачи на клапаните. Причината за високия разход на масло ще се окаже в сегментите. Тия мотори страдат от запечени и износени сегменти!

ако са сегменти май ще му духа и през щеката като форсира на празен ход


Потребителски аватар
ivan dimitrov76
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: странен проблем с масло

Мнениеот ivan dimitrov76 » Нед 03 окт 2010 13:01


аз имах спекани маслени сегменти и не ми духаше през щеката ( мислел си че ще се отървеш само с смяна на гумички но маи няма да стане)моита също гореше толкова масло и се оказаха спечени маслени сигменти но компресионите си бяха наред но като сменяш сменяш всичко.


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: странен проблем с масло

Мнениеот toni82 » Нед 03 окт 2010 13:47


zna4i sam za sdgmenti.a za6to e tazi razlika v povedenieto na motora kogato masloto e na min i max?i tozi 6um

Последна промяна от radotom на Вто 05 окт 2010 21:53, променено общо 1 път.
Причина: Кирилица?


nikotm
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: странен проблем с масло

Мнениеот nikotm » Нед 03 окт 2010 15:25


toni82 написа:първо моля ако ниакой энае да помага.колата е голф 4 1.6 16в компресията ми е 1ц-17.1 2ц-16,4 3ц-16,4 4ц-15,8.ако имате идеи пишете.благодаря : .


Тази компресия която сте измерили е доста височка за бензинов мотор.Ако е реално измерването при всички случаи ще иска отваряне на мотора.При тази компресия маслото направо трябва да тече в цилиндара.Успех.


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: странен проблем с масло

Мнениеот toni82 » Вто 05 окт 2010 20:15


:beer :beer vse pak blagodaria na VSI4KI koito mi otgovoriha

Последна промяна от radotom на Вто 05 окт 2010 21:53, променено общо 1 път.
Причина: Кирилица.


autozaks
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 28 сеп 2010 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: странен проблем с масло

Мнениеот autozaks » Вто 05 окт 2010 20:28


Колега мотора ти плаче за ремонт. Сегментите са на първо място. Мотора ти излиза с фабрично не повече от 15 бара компресия. Вие сте я мерили на загрят мотор и за това ти е дала такива фантастични данни като на дизел ;). Допълнително маслото уплътнява и за това се е получило така. Такива барове е невъзможно да има твоя мотор. Отделно имаш и проблем в газоразпределението, натегнати клапани. Не знам кой ти е сменял гумичките и ти е мерил компресията ама ако е сервизаджия ..по добре да затвори сервиза...не толкова до клиентите ами той да не се мъчи.
Отваря се мотора смяна на сегменти, коректно поставяне на гумички, раздвижване на повдигачите като се разглобят и измият основно, препасване на клапани, смяна на биелни лагери и затваряне.
Капака на клапаните в който са набити и разпределитените валове не трябва да има гарнитура задължително стягане на схема и с Нм предписани от производителя. Иначе се получава един филм с газоразпределението че ти е бедна фантазията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта