Като се включи и започва да скърца едно гадно, не стържи а скърца.
Да не би да е някакво лагерче в моторчето на перката,AEG е перката.Да отворя да го смажа или направо да вземам ново?
Благодаря предварително.
Перката на радятора скърца ...
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Перката на радятора скърца ...
незнам за твоя колега,но моя не искаше да върти на моменти,така 3месеца и вчера го отворих,лагер няма,затова го изчистих и смазах,сега работи както трябва,оказасе за спирането е от двете гайки които му държат капака и перката,ако неса затегнати правилно,съответно перката не иска да тръгне в право положение,а само когато е надолу,така си поиграх даги центровам правилно и заспа 

- Rado_Cobain
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 12:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Перката на радятора скърца ...
моята също скърца и ще изчакам мнение на други колеги
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Перката на радятора скърца ...
Утре след работа и аз ще отворя моя да видя как стоя нещата вътре и ще споделя след това.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Перката на радятора скърца ...
пробваи да я завърти6 на ръка.. ако блокира на моменти направо я сменяи
Re: Перката на радятора скърца ...
golf_III_2e написа:пробваи да я завърти6 на ръка.. ако блокира на моменти направо я сменяи
Ако има луфт, като размърдаш перката.Ако няма луфт ще стане със смазване.
Блокира ,клеясва ,когато не е работила дълго време.
- MITKYyY_BS
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Перката на радятора скърца ...
Колеги и аз имам същия проблем със перката на радятора има луфт и като върти опира в пласмасите дали е от лагера ??
Re: Перката на радятора скърца ...
Да .Ремонт е възможен,ако имаш време и стругар.
Най-добре втора ръка(работещо е около 50лв.) и смяната е за минути.
Най-добре втора ръка(работещо е около 50лв.) и смяната е за минути.
- MITKYyY_BS
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Перката на радятора скърца ...
Цяла перка или само лагерчето ?
- ilkomotor
- Мнения: 640
- Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Перката на радятора скърца ...
да, ако има луфт на перката смяна и то веднага, щот може да блокира в задръстване и от там прегряване ба ДВГ., аз незнам да се ремонтират тези мотори .капсоловани са..мисла 

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Перката на радятора скърца ...
ilkomotor написа:да, ако има луфт на перката смяна и то веднага, щот може да блокира в задръстване и от там прегряване ба ДВГ., аз незнам да се ремонтират тези мотори .капсоловани са..мисла

И да допълня:
-До колкото ми е известно а и зависи от модела на колата цените са в порядъка на 80-120лв,също така мисля,че нямат лагер а са на втулки!
Re: Перката на радятора скърца ...
Коментирахме цена за 2ра ръка.Иначе се отварят,втулките се правят,сменят.
- MITKYyY_BS
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Перката на радятора скърца ...
ами става въпрос за Г3 1.4 1993 и аз така мисля че нямат лагер и доколкото гледах има някаква пластмаса която е остаргана от самото вартене и за това се получава този луфт.А има и друго за свалянето ако можете да ми кажете защото до колкото гледах от никаде неможе да се махне единствения начин е да се свали маската радятора и след това излиза цялата перка така ли е ???
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Перката на радятора скърца ...
Сямна за минути....ама не точно 
Перката при Голф 3 с цел да е ш**ано е направена почти невъзможна за сваляне.При другите модели (без оглед на годината на производство,Пасат,Поло,Голф 2 и 4 и т.н.) е направена да се сваля откъм двигателя с малко разглобяване и сваляне на най-много 2-3 неща, но тук е закрепена на така наречената "очиларка" и за да се свали, се разпилява цялата предница на колата (назад няма да къде да се свали понеже там са и крепежите).
Следва сваляне на бронята,заедно с гредата под нея,воден радиатор (и климатичен,ако колата има такъв),развиване на 3 гайки М6 от към двигателя и изваждане на перката напред.
Ето тук седи :

Перката при Голф 3 с цел да е ш**ано е направена почти невъзможна за сваляне.При другите модели (без оглед на годината на производство,Пасат,Поло,Голф 2 и 4 и т.н.) е направена да се сваля откъм двигателя с малко разглобяване и сваляне на най-много 2-3 неща, но тук е закрепена на така наречената "очиларка" и за да се свали, се разпилява цялата предница на колата (назад няма да къде да се свали понеже там са и крепежите).
Следва сваляне на бронята,заедно с гредата под нея,воден радиатор (и климатичен,ако колата има такъв),развиване на 3 гайки М6 от към двигателя и изваждане на перката напред.
Ето тук седи :
- Прикачени файлове
-
- untitled.JPG (19.54 KиБ) Видяна 1041 пъти
- MITKYyY_BS
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Перката на радятора скърца ...
Мерси много колеги за информацията дано да успея да се справя защото наистина си е сложничко. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта