Здравейте колеги искам да ви попитам, иматели някаква представа за цените на нова дроселова клапа за Голф 4 75hp 16v 99година производство и евентуално да ми препоръчате място (по възможност София) от където мога да се сдобия с такова нещо, тъй като на диагностиката ми казаха че ми е заминала дроселовата клапа ...
Благодаря предварително.



Дроселова Клапа
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Дроселова Клапа
Колега, преди да направиш тази глупост с покупката на дросела, първо се посаветвай и с някой от форумните майстори!
Къде си бил на диагностика?!
Къде си бил на диагностика?!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Дроселова Клапа
Колега, аз смених дроселова клапа поради грешна диагноза. После носих старата в Юнитрейд за тест и се оказа, че е съвсем наред.
Както и колегата ти е писал - ако не си уверен, че е заминала - направи втора консултация.
За моя 1.6 16V новата беше 450 лв. Не знам дали е същата като за 1.4 16V.
Ако все пак ти се налага смяна, моята все още е за продан и е напълно изрядна. Кода е 408-238-323-008Z (VDO).
Ако някой се интересува да драска на лична.
Както и колегата ти е писал - ако не си уверен, че е заминала - направи втора консултация.
За моя 1.6 16V новата беше 450 лв. Не знам дали е същата като за 1.4 16V.
Ако все пак ти се налага смяна, моята все още е за продан и е напълно изрядна. Кода е 408-238-323-008Z (VDO).
Ако някой се интересува да драска на лична.
Re: Дроселова Клапа
Един бърз въпрос,отклоняващ се от темата. Всички коли ли имат дроселова клапа?ако не ,Венто 1.8 АБС има ли ?
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Дроселова Клапа
Бензинки - Да всички
Дизели - Не
Дизели - Не
- DeViL
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Люлин (София)
Re: Дроселова Клапа
Амии въпроса е че не я карах аз да я видят а брат ми а той я кара при един негов колега който си правел всичките коли там и бил доволен за това питам да знам какво да правя. Реших се да я закарам на диагностика защото ми гаснеше в движение колата дори и на 4та 5та предавка също гаснеше... Сложих сега средата на август някаква добавка като заредих резервоара и от тогава не ми е гаснала ... поне за сега де. Там в сервиза са казали че е за смяна дроселова клапа ...
Re: Дроселова Клапа
Колега една диагностика не може да ти каже със сигурност заминала ли ти е клапата,може само да те насочи че проблема е свързан с клапата.Самата дроселна клапа на твоя голф е цял модул,състоящ се от два потенциометъра (TPS) , моторче за празния ход и в зависимост кода ти на мотора ЦК-ключе регистриращо Open Trotle функция.И трите елемента могат да се проверят с мултицет и ако тогава вече се установи проблем и е непоправим,ще сменяш клапа,иначе ще си дадеш 150 лв на вятъра за втора употреба.Ако примерно моторчето ти е изгоряло нямя да можеш да го оправиш (така е капсуловано,че за да го свалиш ще трябва да къртиш яка заварка на оста на клапата,безмислено е!)И ако все пак се окаже клапа със сигурност,напиши кода на мотора да направим една справка в аутодата с клапи от кои точно мотори можеш да я замениш (VW Polo имат същите клапи) но най-сигурно си остава по номер на производител.Успех,колега!
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Дроселова Клапа
DeViL написа:гаснеше в движение колата дори и на 4та 5та предавка също гаснеше... Сложих сега средата на август някаква добавка като заредих резервоара и от тогава не ми е гаснала ... поне за сега де.
Колега направо гасне ( из един път ) или преди да изгасне има загуба на мощност , прекъсване и така нататак ...
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Дроселова Клапа
Колега, търси проблема някъде другаде - причините може да са доста.
Може да е необходимо само почистване на дросела или възстановяване на пътечките на стъпковото моторче.
Мен се опитаха в един сервиз преди две години така да ме прекарат - прецакана била клапата, ремонта с почистването после излезе 30-ина лева.
Не се доверявай, особено щом не разбираш. Има много възможности -
кабели, бубина, комутатор, датчик на хол, и понеже ти май си с електронен дросел, смисъл няма жило педала на газта ами е с датчик, може и от там да е.
Щом казваш, че след добавката се е пооправила - виж бенз.филтър.
Успех и пак ти казвам, има достатъчно информация във форума, както за майстори и сервизи, така и за проблеми като твоя.
Поздрави
Може да е необходимо само почистване на дросела или възстановяване на пътечките на стъпковото моторче.
Мен се опитаха в един сервиз преди две години така да ме прекарат - прецакана била клапата, ремонта с почистването после излезе 30-ина лева.
Не се доверявай, особено щом не разбираш. Има много възможности -
кабели, бубина, комутатор, датчик на хол, и понеже ти май си с електронен дросел, смисъл няма жило педала на газта ами е с датчик, може и от там да е.
Щом казваш, че след добавката се е пооправила - виж бенз.филтър.
Успех и пак ти казвам, има достатъчно информация във форума, както за майстори и сервизи, така и за проблеми като твоя.
Поздрави
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Дроселова Клапа
Може да греша, но мисля, че 1.4 16V и 1.6 8V (AKL) не са с Е-gas и съответно са с Дросел с жило!
Re: Дроселова Клапа
Колега имах сходен проблем с мойто голфче(1.6 75кс). И мен ме убедиха, че е дроселната клапа, ала за съжаление след като си купих друга на старо се оказа, че всъщност съм станал жертва на "диагноза по усет" на един пишман майстор. След като смених сервиза (вече ползвам услугите на "Юве-Бош") се оказа, че имам проблем с датчика на Хол, а в последствие при мен се установи и пробив на бобината. Оттогава (5-6 месеца вече) не съм имал проблем с оборотите, гасненето по време на движение, губене на мощност и т.н.
Един съвет от мен - преди да купиш някоя част, защото някой майстор ти е казал така, се позаинтересувай, че парите ги даваш ти не тоя с кофти диагнозата. Аз така малко емоционално реагирам, ала така е - нали сега си таралянкам на задната седалка една дроселна клапа.
Успех с колата колега
Един съвет от мен - преди да купиш някоя част, защото някой майстор ти е казал така, се позаинтересувай, че парите ги даваш ти не тоя с кофти диагнозата. Аз така малко емоционално реагирам, ала така е - нали сега си таралянкам на задната седалка една дроселна клапа.
Успех с колата колега
Re: Дроселова Клапа
Здравейте , имам проблем с моя Golf GTI 2,0 115hp , имам газ /от 2 год. /и проблемите от тогава започнаха , но сега стана най-зле .Проблемът се състои ш това че се колебаят оборотите на сшободен ход при бензин , а на газ е супер.Когато е студена в началото няма проблем , а като загрее започвт да играят оборотите на свободния ход.Преди това се оправяше някак от самосебеси и си мислех че е от кофти газ.Цяла зима обаче я карах на безин и пак го имах тоя проблем но по-малко изразен.Сега лятото сложих газ и стана страшно.
Периодично не мога да я запаля а ако това се случи след 2-3 опита държи непостоянни ниски обороти около 600 до 400 , глъхне не се форсира и няма никаква мощност -когато това се случи няма мощност и на газ и на бензин- глъхне , не се форсира , излизане на гъст черн дим от аспуха , а при подаване рязко на газ започва да придърпва и няма ряз, а като отнема газта започва да връща и се чува пукане от гърнетата .
В момента положението е отчайващо .Казаха ми в сервиза че е от дросела и да си търся "Дроселово тяло" заедно със стъпковото моторче на старо.В момента като я бутнаха пали от 2-3път и даржи малко по-големи обороти - над ноерм. 800 но няма никаква мощност , глъхне и придърпва .Заради дросела компа не се адаптирал и оттам е целия проблем.
Можете ли да ми препорачате сервиз във Варна за второ мнение и диагностика.Аз ходя ш единия от двата сервиза във Варна лицензирани от Bosch за бензинови запалителни системи
Периодично не мога да я запаля а ако това се случи след 2-3 опита държи непостоянни ниски обороти около 600 до 400 , глъхне не се форсира и няма никаква мощност -когато това се случи няма мощност и на газ и на бензин- глъхне , не се форсира , излизане на гъст черн дим от аспуха , а при подаване рязко на газ започва да придърпва и няма ряз, а като отнема газта започва да връща и се чува пукане от гърнетата .
В момента положението е отчайващо .Казаха ми в сервиза че е от дросела и да си търся "Дроселово тяло" заедно със стъпковото моторче на старо.В момента като я бутнаха пали от 2-3път и даржи малко по-големи обороти - над ноерм. 800 но няма никаква мощност , глъхне и придърпва .Заради дросела компа не се адаптирал и оттам е целия проблем.
Можете ли да ми препорачате сервиз във Варна за второ мнение и диагностика.Аз ходя ш единия от двата сервиза във Варна лицензирани от Bosch за бензинови запалителни системи
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Дроселова Клапа
Първо да се извиня на колегата че му ползвам темата.
Прочетох темите за дроселовата клапа в Поло раздела и по конкретно тази тема
viewtopic.php?f=7&t=62348&hilit=%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0&start=165
Става на въпрос за Голф 4 1.6 101коня интересува ме дали след почистването и всички стъпки с откачането на клемата на акумулатора и всичко описано в по горната тема дали работи?
Почистването го направих откачих клемата за 20 мин. колата работи 15мин. без да се форсира остана да се изминат 200км за да разберем дали оборотите ще се нормализират.Някой колега дали го е правил с голф 4 1.6
Прочетох темите за дроселовата клапа в Поло раздела и по конкретно тази тема
viewtopic.php?f=7&t=62348&hilit=%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0&start=165
Става на въпрос за Голф 4 1.6 101коня интересува ме дали след почистването и всички стъпки с откачането на клемата на акумулатора и всичко описано в по горната тема дали работи?
Почистването го направих откачих клемата за 20 мин. колата работи 15мин. без да се форсира остана да се изминат 200км за да разберем дали оборотите ще се нормализират.Някой колега дали го е правил с голф 4 1.6
Последна промяна от GARTNER на Нед 13 сеп 2009 21:47, променено общо 1 път.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Дроселова Клапа
GARTNER написа:Става на въпрос за Голф 4 1.6 101коня интересъва ме дали след почистването и всички стъпки с откачането на клемата на акомулатора и всичко уписано в по горната тема дали работи?
Почистването го направих откачих клемата за 20 мин. колата работи 15мин. без да се форсира остана да се изминат 200км за да разберем дали оборотите ще се нормализират.Някой колега дали го е правил с голф 4 1.6
Правопис!?

Да, аз лично съм го правил с 1.6 16V и разбира се става. Така е и при другите.
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Дроселова Клапа
Haralampi мерси за правописните забележки.
Изминати са 250км но пак държи високи обороти.
Забравих да спомена че е с газов инжекцион и км. са изминати на газ.
Изминати са 250км но пак държи високи обороти.
Забравих да спомена че е с газов инжекцион и км. са изминати на газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта