Помощ Много Спешно!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pavel_bg
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 16:47
Автомобил:
Двигател:

Помощ Много Спешно!!!

Мнениеот pavel_bg » Сря 24 ное 2004 23:24


Проблема е такъв:Колата ми е ГОлф 3 ГТИ преди 2 4аса не искаше да запали...като завартя контактния клу4 един път на дясно лампата на акумулатора си светва на таблото..какъв може да е проблема .... моля някой да помогне бързо мерси




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 24 ное 2004 23:37


Стартера върти ли изобщо? Лампата за маслото светва ли? С бутане пали ли?


pavel_bg
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 16:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pavel_bg » Сря 24 ное 2004 23:39


Лампата светка ама стартера както казва6 ти .... НЕ Върти ... сериозен ли е проблема


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 24 ное 2004 23:42


Пробвай да удариш ЛЕКО алтернатора, може четките да са залепнали. Аз имай такъв проблем с едно Поло и даже почваше да пуши откъм контактния ключ, но не разбрах какво му беше. Пробвай това с удара ако после завърти значи си за смяна на четки


pavel_bg
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 16:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pavel_bg » Сря 24 ное 2004 23:45


алтернатора... какво беше това... виш не сам много в 4ас :)


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 24 ное 2004 23:46


Алтернатора е онова дето му виждаш ремъка как се врътка като работи двигателя. Прочети тази тема там има още идеи от какво може да е, въпреки че става въпрос за друг двигател http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2000


pavel_bg
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 16:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pavel_bg » Сря 24 ное 2004 23:48


ок мерси...


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Re: Помощ Много Спешно!!!

Мнениеот ~None~ » Сря 24 ное 2004 23:49


pavel_bg написа:...като завартя контактния клу4 един път на дясно лампата на акумулатора си светва на таблото..


Ами попрнцип свети като дадеш "един път на дясно" и за маслото също.
Виж вече за паленето е друго. Дай малко информация карал ли си я преди това, ако не колко време...
Вероятности мнго - акумулатор, стартер. Провери кабелите на стартера също. Погледни клетките на акумулатора, пробвай с друг също... и т.н.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 24 ное 2004 23:50


pinci написа:Пробвай да удариш ЛЕКО алтернатора, може четките да са залепнали. Аз имай такъв проблем с едно Поло и даже почваше да пуши откъм контактния ключ, но не разбрах какво му беше. Пробвай това с удара ако после завърти значи си за смяна на четки


Колега ти маи ги обърка нещо работите(алтернатор и стартер) ако удари АЛТЕРНАТОРА така 6те запали че 6те изгори. :D


Ако не стане с почукване по СТАРТЕРА значи щте трябва някои ток да ти дава. Ако и това не стане вече не е на добре.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Сря 24 ное 2004 23:54


KILLER GTI написа:
pinci написа:Пробвай да удариш ЛЕКО алтернатора, може четките да са залепнали. Аз имай такъв проблем с едно Поло и даже почваше да пуши откъм контактния ключ, но не разбрах какво му беше. Пробвай това с удара ако после завърти значи си за смяна на четки


Колега ти маи ги обърка нещо работите(алтернатор и стартер) ако удари АЛТЕРНАТОРА така 6те запали че 6те изгори. :D


Ако не стане с почукване по СТАРТЕРА значи щте трябва някои ток да ти дава. Ако и това не стане вече не е на добре.

Ми аз излизам от факта че мойта като не ще да запали и махам клемите слгам ги пак и леко почуквам по алтернатора и после върти, но иначе си прав по СТАРТЕРА трябва да удря,но както и да е в линка който луснах към друга тема е обяснено :)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 25 ное 2004 0:11


спокоино никои не се родил нау4ен.
А ти зна4и имаш някакув проблем с клемите на акомулатора.
защото алтернатора няма нищо общо с запалването.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 25 ное 2004 23:51


Същия проблем имах с мъртва акумолатор-а...

Установих го по следния начин:
развъртях капачките на акумолатора, оставих един човек да гледа а аз завъртях ключа и точно след 5 секунди една от клетките почна да пуши задоволително


pavel_bg
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 16:47
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pavel_bg » Нед 05 дек 2004 14:23


mersi na vsi4ki... zaredixme go akumulatora i ot 10 dena si q karam bez absolutno nikakv problem... thx to all


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Нед 05 дек 2004 14:47


Чудно ми е защо при 10.5 - 11 В, въобще не иска да завърти
стартера? Старата жигулка си спомням, че се опитваше да
върти - поне се разбираше че, акумулатора е паднал.
Що псувни отнесоха веднъж аларми, имобилайзери и т.н., докато разбера. mhihi


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Нед 05 дек 2004 21:02


VR666 написа:Чудно ми е защо при 10.5 - 11 В, въобще не иска да завърти стартера?


Ми ей сега ще ти кажа - точно днес на един приятел му отлетя акумулатора към големите ловни акумулаторни полета, та го меря като пали. На 'празен ход' (демек никакъв товар) - 10.5В, дава контакт - пада на 8.7В, завърта стартер - показва веднъж около 6В, стартера казва 'мъц' и това е...

Просто много сериозно заминал акумулатор...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 81 госта