Бобина и комутатор???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бобина и комутатор???

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 16 юли 2006 19:01


Искам да питам тея двете заедно ли са или са по отделно на Г3 1.6 защото някой ми каза че са заедно, аи от 2 дена неоска да ми пали на главния кабел от бобината неидва ток, а до бобината идва ток.Също така като се даде изкуствено натоварване, пали ма до кога така незнам някакви идей?
бобина, комутатор mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 16 юли 2006 21:14


Зависи, може да се разглобяват и по отделно, а може и да е едно цяло. Ако буббината е релефна /като радиатор/ се разглобява.


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Нед 16 юли 2006 23:17


На баща ми като му гарме бобината 2 пъти беше без комутатора иначе ако няма ток значи си от бобината ама е много скъпа Телефункен 130лв я купува иначе 2-ра ръка може да се намери за около 90лв


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 17 юли 2006 1:45


ми такава като радятор е отгоре ма незнам и аз точно кво се случва щото един път пали един път не и като загасне неште и толко


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 17 юли 2006 2:24


тия по-новите са капсуловани заедно, иначе може и по отделно. Има навсякъде едни уж немски HUGO, за по 120 - 150лв. аз съм с такава - вече година е ОК. Телефункен са на по-старите голфове, по новите би трябвало да са с Беру.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

бобина

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 14:27


И аз имах същия проблем в един дъжд като изгасна и няма палене. После извееднъж се оправи и покара малко и пак грохна, абе правеше квото си поиска. Оказа се че е пробила бобината отстрани а и при мокро време е много зле още по лесно пробива.

Ти си зъщия мотор като моя. Не съм сигурен дали можеше да се делят ама амй да щото майстора имаше друга такава стара и се опита да направи една ама уви беше и там бобината гъмнала не комутатора и 130лв за бобина :) . Ако пробваш така е важно да видиш колко извода е комутатора защото при повечето са различен брой .


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 20 юли 2006 22:54


делят се тия старите - телефункен, аз даже имам една ама не помня кое беше изгоряло, бобината или комутатора :?: по новите са капсуловани заедно.


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Пет 21 юли 2006 15:57


значи на мене 2-пати ми горя бобината 1-вия път в мокро време
и купих отновит ебобини капсолованите но изгоря точно след 1 месец
и сега сам с тия старите според мен са по добри защото са с радиатор.
а причините зада горят тия бобини са , слаби бобини !
и свещи кабели и делко !
на мен ми остана смао делкото да го смена но ще у дойде времето
защото при влажно време пробива е по голям и загрява
така ми го обясниха поне на мене


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 22 юли 2006 0:07


аз пък откакто я смених нямам никакви проблеми, и при мокро време също/а какъв екшън е било с предишните ми коли, и особено с един москвич :lol: /, а моя голф като го взех беше с телефункен, но майстора при който я карах преди да я взема беше убеден, че трябвало да е с Беру и много се учуди, че е с Телефункен, но след 2,3 дни като ме остави по средата на улицата и стана ясно какъв бил проблема - копелетата дето ми продадоха колата първо са си напазарували от нея :evil: което се оказва си е съвсем нормално...

но по въпроса - щом гори бобината значи проблема не е в нея а някъде другаде :idea: спомняма си имаше някъде подобна тема, може да се поровиш - със сигурност ще излезне нещо :wink:

иначе има и китайски бобини по 60-тина лв. и май не били крайно зле, но все пак най добрия вариант е ако имаш възможност да извадиш 180лв. и да си вземеш една Беру, но не преди да видиш какъв е всъщност проблема да горят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen, tdi fen, TheEx0rcist и 82 госта