Искам да питам тея двете заедно ли са или са по отделно на Г3 1.6 защото някой ми каза че са заедно, аи от 2 дена неоска да ми пали на главния кабел от бобината неидва ток, а до бобината идва ток.Също така като се даде изкуствено натоварване, пали ма до кога така незнам някакви идей?
бобина, комутатор mod edit: vaskoto1



Бобина и комутатор???
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
бобина
И аз имах същия проблем в един дъжд като изгасна и няма палене. После извееднъж се оправи и покара малко и пак грохна, абе правеше квото си поиска. Оказа се че е пробила бобината отстрани а и при мокро време е много зле още по лесно пробива.
Ти си зъщия мотор като моя. Не съм сигурен дали можеше да се делят ама амй да щото майстора имаше друга такава стара и се опита да направи една ама уви беше и там бобината гъмнала не комутатора и 130лв за бобина
. Ако пробваш така е важно да видиш колко извода е комутатора защото при повечето са различен брой .
Ти си зъщия мотор като моя. Не съм сигурен дали можеше да се делят ама амй да щото майстора имаше друга такава стара и се опита да направи една ама уви беше и там бобината гъмнала не комутатора и 130лв за бобина

- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
значи на мене 2-пати ми горя бобината 1-вия път в мокро време
и купих отновит ебобини капсолованите но изгоря точно след 1 месец
и сега сам с тия старите според мен са по добри защото са с радиатор.
а причините зада горят тия бобини са , слаби бобини !
и свещи кабели и делко !
на мен ми остана смао делкото да го смена но ще у дойде времето
защото при влажно време пробива е по голям и загрява
така ми го обясниха поне на мене
и купих отновит ебобини капсолованите но изгоря точно след 1 месец
и сега сам с тия старите според мен са по добри защото са с радиатор.
а причините зада горят тия бобини са , слаби бобини !
и свещи кабели и делко !
на мен ми остана смао делкото да го смена но ще у дойде времето
защото при влажно време пробива е по голям и загрява
така ми го обясниха поне на мене
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
аз пък откакто я смених нямам никакви проблеми, и при мокро време също/а какъв екшън е било с предишните ми коли, и особено с един москвич
/, а моя голф като го взех беше с телефункен, но майстора при който я карах преди да я взема беше убеден, че трябвало да е с Беру и много се учуди, че е с Телефункен, но след 2,3 дни като ме остави по средата на улицата и стана ясно какъв бил проблема - копелетата дето ми продадоха колата първо са си напазарували от нея
което се оказва си е съвсем нормално...
но по въпроса - щом гори бобината значи проблема не е в нея а някъде другаде
спомняма си имаше някъде подобна тема, може да се поровиш - със сигурност ще излезне нещо
иначе има и китайски бобини по 60-тина лв. и май не били крайно зле, но все пак най добрия вариант е ако имаш възможност да извадиш 180лв. и да си вземеш една Беру, но не преди да видиш какъв е всъщност проблема да горят.


но по въпроса - щом гори бобината значи проблема не е в нея а някъде другаде


иначе има и китайски бобини по 60-тина лв. и май не били крайно зле, но все пак най добрия вариант е ако имаш възможност да извадиш 180лв. и да си вземеш една Беру, но не преди да видиш какъв е всъщност проблема да горят.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen, tdi fen, TheEx0rcist и 82 госта