Маховик и съединител на Luk или Valeo или Sachs г4?
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Маховик и съединител на Luk или Valeo или Sachs г4?
Предстои ми смяна на маховика и съединителя, кой да избера Лук или Валео или Закс? Някакви отзиви за тях?
Последна промяна от yarek на Пон 20 дек 2010 20:58, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Гласувах за LUK защото сложих такъв.При мен оригиналния беше такъв и понеже демпферния маховик е още жив се наложи да сложа същия съединител и притискател.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Rabbit_TDI, колко пари ти излези ако не е тайна?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
270-280 беше без отстъпка и имаше някаква отстъпка след което легна 240.Лошото е ,че съединителя сдаде багажа по път и се опече притискателя.Иначе щях да се размина само с един съединител за 80 лева.
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Аз карам вече година с комплекта на Валео, никакви грижи. С лагерпомпата и работата излезе към 1300 лв, AJM е двигателя(116). Щях да сменя само съединител, но и маховика беше заминал, цените на демпферния хич не са приятни. Няма разлика във вървенето, моето е комби, до 200 все набира, нямам чип.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
1300 ? или е различен от моя или са те хвърляли в тръните, защото на мен ми казаха 870 целия комплект без работа.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Не че нещо, ама 870 е много съмнителна цена, пък дори и за Валео... Така си мисля де, може и да бъркам 
п.п. нали говорим за пълен комплект? Маховик+феродов+притискател?
п.п.2 от мой познат, достоверен източник, знам, че в Турция правят Валео и там са много евтини. В България са искали 250 лева за комплект съединител, а там е купен за 110 лева, мейд ин туркей
, ако и този комплект е произведен там не би ме учудила толкова ниската цена.
Лично аз не бих монтирал толкова отговорна част от автомобила от марка под "средна хубост" (преди две години сменях съединител - Закс 400 лева дадох). Съветвам те ако успееш да докопаш хубави отстъпки си вземи комплект на Лук

п.п. нали говорим за пълен комплект? Маховик+феродов+притискател?
п.п.2 от мой познат, достоверен източник, знам, че в Турция правят Валео и там са много евтини. В България са искали 250 лева за комплект съединител, а там е купен за 110 лева, мейд ин туркей

Лично аз не бих монтирал толкова отговорна част от автомобила от марка под "средна хубост" (преди две години сменях съединител - Закс 400 лева дадох). Съветвам те ако успееш да докопаш хубави отстъпки си вземи комплект на Лук

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
stefan4o написа:Не че нещо, ама 870 е много съмнителна цена,
Точно тва си му е цената.Освен това демпферния може да се замени и с обикновен.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Да, цените са доста плаващи... Видях за Пассат АФН комплект Валео в един онлайн каталог за цена около 1100 лева, а за конкретната кола, като на колегата, видях комплект Валео за 800 лева. Доста сериозна разлика, признавам. 
п.п. относно замяната, гледам ти ника и си мисля, че си по в час от мен с дизеловите коли, даже ако не се лъжа съм чел добри отзиви за теб в тая област
Но, оповавайки се на гръмките реклами из сайтовете като на Лук примерно, аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал. Т.е. не бих препоръчал на някой на да си побългари колата за да спести пари от поддръжката й. 
Ето един цитат от сайта, дори и 50% от това да е истина мисля, че пак си заслужава да се сложи заводско вложеното в колата - а именно DMF:

п.п. относно замяната, гледам ти ника и си мисля, че си по в час от мен с дизеловите коли, даже ако не се лъжа съм чел добри отзиви за теб в тая област


Ето един цитат от сайта, дори и 50% от това да е истина мисля, че пак си заслужава да се сложи заводско вложеното в колата - а именно DMF:
A glance at the benefits of the Luk dual mass flywheel
* Top driving comfort
* Absorbs vibrations
* Prevents noise
* Enables comfortable, low-revs driving
* Saves fuel
* Relieves crankshaft and gearbox
Последна промяна от stefan4o на Чет 16 дек 2010 0:40, променено общо 1 път.
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
нито едното от двете
sachs 


- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
DimoNN написа:нито едното от дветеsachs
а тези sachs са най-голямата пръдня която са измисляли някога хората
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
mirogti1983 написа:DimoNN написа:нито едното от дветеsachs
а тези sachs са най-голямата пръдня която са измисляли някога хората
и как измисли тази гениална мисъл?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
stefan4o написа:аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал.
Секи сам си решава дали да хвърли 1000 лева вместо 200 за съединител(част която е консуматив) на кола струваща 5000-7000 лв.При ТДИ(особенно ПД) си е голяма дилема на секи собственик щото там вибрацийте и пика на въртящ момент са доста резки ,но при 1.8Т ако ти замине демпфера не виждам логична причина да не го смениш с обикновен маховик от АБФ и съединител ВР6 (освен сичко друго си се води ъпгрейд).
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?
Rabbit_TDI написа:stefan4o написа:аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал.
Секи сам си решава дали да хвърли 1000 лева вместо 200 за съединител(част която е консуматив) на кола струваща 5000-7000 лв.
Имах предвид, ако е належаща смяната и на маховика. Иначе е ясно, че на никой няма да му се дават 1000 лева, ако колата успее да изкара още примерно 50 000км с оригиналния си демпфер, предполагам дори и на тези, дето карат коли за по 20к лева. Съединителят е консуматив, да, маховикът не би следвало, но се оказва, че и той донякъде е... Ти имаш повече наблюдение над дизелите би ли споделил средно на какви километри маховикът вече е належащ за смяна с всичките му симптоми. Из нета ми се чини бях чел за 250-300к км живот на оригиналния заводски маховик.
п.п. преди два дни сменяха на баща ми комплект маховик и съединител, та го успокоих, щото си беше оригиналният, че колата може и да е на реални около 350 000

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Guffa и 44 госта