Маховик и съединител на Luk или Valeo или Sachs г4?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Кой бихте сте избрали вие?

Luk
33
36%
Valeo
11
12%
Sachs
47
52%
 
Общо гласове: 91
Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Маховик и съединител на Luk или Valeo или Sachs г4?

Мнениеот yarek » Вто 14 дек 2010 7:14


Предстои ми смяна на маховика и съединителя, кой да избера Лук или Валео или Закс? Някакви отзиви за тях?

Последна промяна от yarek на Пон 20 дек 2010 20:58, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 14 дек 2010 9:23


Гласувах за LUK защото сложих такъв.При мен оригиналния беше такъв и понеже демпферния маховик е още жив се наложи да сложа същия съединител и притискател.


Major_Bobi
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Major_Bobi » Вто 14 дек 2010 9:26


Люк


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот yarek » Сря 15 дек 2010 21:16


Rabbit_TDI, колко пари ти излези ако не е тайна?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 15 дек 2010 21:22


270-280 беше без отстъпка и имаше някаква отстъпка след което легна 240.Лошото е ,че съединителя сдаде багажа по път и се опече притискателя.Иначе щях да се размина само с един съединител за 80 лева.


Потребителски аватар
dragozow
Мнения: 920
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот dragozow » Сря 15 дек 2010 21:26


Аз карам вече година с комплекта на Валео, никакви грижи. С лагерпомпата и работата излезе към 1300 лв, AJM е двигателя(116). Щях да сменя само съединител, но и маховика беше заминал, цените на демпферния хич не са приятни. Няма разлика във вървенето, моето е комби, до 200 все набира, нямам чип.


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот yarek » Сря 15 дек 2010 21:34


1300 ? или е различен от моя или са те хвърляли в тръните, защото на мен ми казаха 870 целия комплект без работа.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот stefan4o » Сря 15 дек 2010 22:25


Не че нещо, ама 870 е много съмнителна цена, пък дори и за Валео... Така си мисля де, може и да бъркам :beer
п.п. нали говорим за пълен комплект? Маховик+феродов+притискател?
п.п.2 от мой познат, достоверен източник, знам, че в Турция правят Валео и там са много евтини. В България са искали 250 лева за комплект съединител, а там е купен за 110 лева, мейд ин туркей mhihi, ако и този комплект е произведен там не би ме учудила толкова ниската цена.
Лично аз не бих монтирал толкова отговорна част от автомобила от марка под "средна хубост" (преди две години сменях съединител - Закс 400 лева дадох). Съветвам те ако успееш да докопаш хубави отстъпки си вземи комплект на Лук :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 16 дек 2010 0:13


stefan4o написа:Не че нещо, ама 870 е много съмнителна цена,

Точно тва си му е цената.Освен това демпферния може да се замени и с обикновен.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот stefan4o » Чет 16 дек 2010 0:34


Да, цените са доста плаващи... Видях за Пассат АФН комплект Валео в един онлайн каталог за цена около 1100 лева, а за конкретната кола, като на колегата, видях комплект Валео за 800 лева. Доста сериозна разлика, признавам. :screwy
п.п. относно замяната, гледам ти ника и си мисля, че си по в час от мен с дизеловите коли, даже ако не се лъжа съм чел добри отзиви за теб в тая област :beer Но, оповавайки се на гръмките реклами из сайтовете като на Лук примерно, аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал. Т.е. не бих препоръчал на някой на да си побългари колата за да спести пари от поддръжката й. :bishop
Ето един цитат от сайта, дори и 50% от това да е истина мисля, че пак си заслужава да се сложи заводско вложеното в колата - а именно DMF:
A glance at the benefits of the Luk dual mass flywheel

* Top driving comfort
* Absorbs vibrations
* Prevents noise
* Enables comfortable, low-revs driving
* Saves fuel
* Relieves crankshaft and gearbox

Последна промяна от stefan4o на Чет 16 дек 2010 0:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот DimoNN » Чет 16 дек 2010 0:37


нито едното от двете :не: sachs :да:


Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот mirogti1983 » Чет 16 дек 2010 0:48


DimoNN написа:нито едното от двете :не: sachs :да:

а тези sachs са най-голямата пръдня която са измисляли някога хората


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Luciano » Чет 16 дек 2010 10:39


mirogti1983 написа:
DimoNN написа:нито едното от двете :не: sachs :да:

а тези sachs са най-голямата пръдня която са измисляли някога хората

и как измисли тази гениална мисъл?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 16 дек 2010 10:44


stefan4o написа:аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал.

Секи сам си решава дали да хвърли 1000 лева вместо 200 за съединител(част която е консуматив) на кола струваща 5000-7000 лв.При ТДИ(особенно ПД) си е голяма дилема на секи собственик щото там вибрацийте и пика на въртящ момент са доста резки ,но при 1.8Т ако ти замине демпфера не виждам логична причина да не го смениш с обикновен маховик от АБФ и съединител ВР6 (освен сичко друго си се води ъпгрейд).


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Маховик и съединител на Luk или Valeo г4?

Мнениеот stefan4o » Чет 16 дек 2010 13:03


Rabbit_TDI написа:
stefan4o написа:аз лично бих прежалил някой лев отгоре за демпфер и бих спазил това, което чичко немец е казал и препоръчал.

Секи сам си решава дали да хвърли 1000 лева вместо 200 за съединител(част която е консуматив) на кола струваща 5000-7000 лв.

Имах предвид, ако е належаща смяната и на маховика. Иначе е ясно, че на никой няма да му се дават 1000 лева, ако колата успее да изкара още примерно 50 000км с оригиналния си демпфер, предполагам дори и на тези, дето карат коли за по 20к лева. Съединителят е консуматив, да, маховикът не би следвало, но се оказва, че и той донякъде е... Ти имаш повече наблюдение над дизелите би ли споделил средно на какви километри маховикът вече е належащ за смяна с всичките му симптоми. Из нета ми се чини бях чел за 250-300к км живот на оригиналния заводски маховик.
п.п. преди два дни сменяха на баща ми комплект маховик и съединител, та го успокоих, щото си беше оригиналният, че колата може и да е на реални около 350 000 mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта