Кога се сменя масления филтър?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
problemche
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кога се сменя масления филтър?

Мнениеот problemche » Пон 06 дек 2004 23:00


Извинявам се за тъпия въпрос ама кога се сменя масления филтър? :oops:




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 06 дек 2004 23:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
problemche
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот problemche » Пон 06 дек 2004 23:46


vw_golf_2_Memphis написа:заедно с маслото :!:

ами ако пропусна веднъж и го сменя след още 6000км??? фатално ли е?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 06 дек 2004 23:49


problemche написа:
vw_golf_2_Memphis написа:заедно с маслото :!:

ами ако пропусна веднъж и го сменя след още 6000км??? фатално ли е?

Ми според мене не е толкова фатално.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 06 дек 2004 23:51


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 07 дек 2004 0:19


При нашите хубави петролни продукти които ползваме, когато смениш маслото и не смениш филтъра е все едно да не си сменил маслото.
Филтъра е за да филтрира маслото от боклуците които се събират в него. Ако ти се запуши масления филтър става кофти...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 07 дек 2004 12:31


Red_Jetta написа:не е фатално но не е препоръчително. едно време на руските коли им препоръчваха точно това, филтъра се сменя на всяка втора смяна на масло. но не знам дали някой го е правил.


И аз така съм чувал ама не смея да пропускам, че да не стане някоя издънка.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 07 дек 2004 13:49


Незнам какво точно филтрира тоя филтър,но знам,че докато мотора е студен под определените градуси , филтъра пуска всичко и все едно него го няма !!!! Това е и една от причините колата да не се юрка здраво докато не е загряло маслото !!!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 07 дек 2004 13:57


WDW написа:Незнам какво точно филтрира тоя филтър,
ами маслото !
но знам,че докато мотора е студен под определените градуси , филтъра пуска всичко и все едно него го няма !!!! това да не е теромастат бре?
Това е и една от причините колата да не се юрка здраво докато не е загряло маслото !!!!причината е защото като загрее се получават луфтове-ФИЗИКА!


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 07 дек 2004 14:02


GOLFER написа:
WDW написа:Незнам какво точно филтрира тоя филтър,
ами маслото !
но знам,че докато мотора е студен под определените градуси , филтъра пуска всичко и все едно него го няма !!!! това да не е теромастат бре?
Това е и една от причините колата да не се юрка здраво докато не е загряло маслото !!!!причината е защото като загрее се получават луфтове-ФИЗИКА!


В самия филтър има някакви клапани !!!! Отвори дебелата книга и там ще видиш !!!Не е термостат но със сигурност докато е студено той нищо не филтрира !!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 07 дек 2004 14:12


WDW,
не стига,че спамиш темата а даже се излагаш.

моля модераторите да "резнат"излишното.


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 07 дек 2004 14:12


[/quote]

В самия филтър има някакви клапани !!!! Отвори дебелата книга и там ще видиш !!!Не е термостат но със сигурност докато е студено той нищо не филтрира !!![/quote]

ТЕЗИ КЛАПАНИ РЕАГИРАТ НА НАЛЯГАНЕ А НЕ НА ТЕМПЕРАТУРА А ФИЛТЪРА СИ СЕ СМЕНЯ С МАСЛОТО В ЦЯЛ СВЯТ ХОРАТА ТАКА ПРАВЯТ С ДЕСЕТИНА ЛЕВА НЯМА ДА ОБЕДНЕЕШ ИЛИ ДА ЗАБОГАТЕЕШ НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА НЕ ГО СМЕНИШ ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА :wink:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 07 дек 2004 22:41


значи
във МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР има 1,2 и даже някои модели 3 клапана
единия клапан служи да задържа маслото в маслената магистрала
като загасиш мотора. втория клапан служи за защита от запушване на филтъра, примерно от много полепнал нагар по филтриращия елемент
не може да преминава достатъчно количество масло и за да не
остане мотора на сухо се отваря този клапан и маслото не преминава
през ф елемент


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 08 дек 2004 2:09


popeye написа:значи
във МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР има 1,2 и даже някои модели 3 клапана
единия клапан служи да задържа маслото в маслената магистрала
като загасиш мотора. втория клапан служи за защита от запушване на филтъра, примерно от много полепнал нагар по филтриращия елемент
не може да преминава достатъчно количество масло и за да не
остане мотора на сухо се отваря този клапан и маслото не преминава
през ф елемент


В общи линии нещо такова беше !!! :wink: И аз имах някакви такива спомени !!!

Но истината се ражда в споровете !!!!!!! Който има проблеми с дискусиите и споровете да не чете!!! И не класифицира всичко като спам!!!! :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта