
Кога се сменя масления филтър?
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кога се сменя масления филтър?
Извинявам се за тъпия въпрос ама кога се сменя масления филтър? 

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:18, променено общо 1 път.
- problemche
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:18, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
WDW написа:Незнам какво точно филтрира тоя филтър,
ами маслото !
но знам,че докато мотора е студен под определените градуси , филтъра пуска всичко и все едно него го няма !!!! това да не е теромастат бре?
Това е и една от причините колата да не се юрка здраво докато не е загряло маслото !!!!причината е защото като загрее се получават луфтове-ФИЗИКА!
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLFER написа:WDW написа:Незнам какво точно филтрира тоя филтър,
ами маслото !
но знам,че докато мотора е студен под определените градуси , филтъра пуска всичко и все едно него го няма !!!! това да не е теромастат бре?
Това е и една от причините колата да не се юрка здраво докато не е загряло маслото !!!!причината е защото като загрее се получават луфтове-ФИЗИКА!
В самия филтър има някакви клапани !!!! Отвори дебелата книга и там ще видиш !!!Не е термостат но със сигурност докато е студено той нищо не филтрира !!!
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
[/quote]
В самия филтър има някакви клапани !!!! Отвори дебелата книга и там ще видиш !!!Не е термостат но със сигурност докато е студено той нищо не филтрира !!![/quote]
ТЕЗИ КЛАПАНИ РЕАГИРАТ НА НАЛЯГАНЕ А НЕ НА ТЕМПЕРАТУРА А ФИЛТЪРА СИ СЕ СМЕНЯ С МАСЛОТО В ЦЯЛ СВЯТ ХОРАТА ТАКА ПРАВЯТ С ДЕСЕТИНА ЛЕВА НЯМА ДА ОБЕДНЕЕШ ИЛИ ДА ЗАБОГАТЕЕШ НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА НЕ ГО СМЕНИШ ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА
В самия филтър има някакви клапани !!!! Отвори дебелата книга и там ще видиш !!!Не е термостат но със сигурност докато е студено той нищо не филтрира !!![/quote]
ТЕЗИ КЛАПАНИ РЕАГИРАТ НА НАЛЯГАНЕ А НЕ НА ТЕМПЕРАТУРА А ФИЛТЪРА СИ СЕ СМЕНЯ С МАСЛОТО В ЦЯЛ СВЯТ ХОРАТА ТАКА ПРАВЯТ С ДЕСЕТИНА ЛЕВА НЯМА ДА ОБЕДНЕЕШ ИЛИ ДА ЗАБОГАТЕЕШ НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА НЕ ГО СМЕНИШ ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА

- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
значи
във МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР има 1,2 и даже някои модели 3 клапана
единия клапан служи да задържа маслото в маслената магистрала
като загасиш мотора. втория клапан служи за защита от запушване на филтъра, примерно от много полепнал нагар по филтриращия елемент
не може да преминава достатъчно количество масло и за да не
остане мотора на сухо се отваря този клапан и маслото не преминава
през ф елемент
във МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР има 1,2 и даже някои модели 3 клапана
единия клапан служи да задържа маслото в маслената магистрала
като загасиш мотора. втория клапан служи за защита от запушване на филтъра, примерно от много полепнал нагар по филтриращия елемент
не може да преминава достатъчно количество масло и за да не
остане мотора на сухо се отваря този клапан и маслото не преминава
през ф елемент
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
popeye написа:значи
във МАСЛЕНИЯ ФИЛТЪР има 1,2 и даже някои модели 3 клапана
единия клапан служи да задържа маслото в маслената магистрала
като загасиш мотора. втория клапан служи за защита от запушване на филтъра, примерно от много полепнал нагар по филтриращия елемент
не може да преминава достатъчно количество масло и за да не
остане мотора на сухо се отваря този клапан и маслото не преминава
през ф елемент
В общи линии нещо такова беше !!!

Но истината се ражда в споровете !!!!!!! Който има проблеми с дискусиите и споровете да не чете!!! И не класифицира всичко като спам!!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта