Нещо пръска при двигателя
Нещо пръска при двигателя
Здравейте колеги. От няколко дни насам имам странен проблем. Първо се появи след каране около 130 км. При отварянето на капака на двигателя забелязах малки ситни капчици с които беше изпръскан двигателя, кутията на въздушния филтър и въобще всичко което е близо до ремъците. Не се е стигнало до уливане но имаше доста и то ситни капки. Лошото е че не мога да определя капките от какво са. На мен най ми прилича на антифриз, макар че може и масло да е. Според мен това което тече за момента не е много, явно изпуска по малко при определени моменти и по някакъв начин попада по въртящите се елементи /ремъци, шайби и т.н./и се разхвърля. Това нещо се повтори още два пъти след това и явно нещо ще ми прави проблем някъде. Да спомена че колатае с климатик, който за момента си работи съвсем нормално, но и това може да е от значение. Виждал съм и преди да е пръскало вътре но когато е било мокро и пръските са били просто мръсна вода която след това си изсъхва, но явно при влизане в дупка пръсва и попада в ремъците и те я разхвърлят, но сега тези ситни капчици стоят леко мазни. Ако някой е имал подобни симптоми да помага, че ми предстои и доста каране, да не вземе да ми направи някоя голяма беля. Благодаря предварително.
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами, като за начало виж, какво е нивото на всички течности - спирачна, антифриз, масло... Ако някоя от тях намалява - вероятно от нея са капчиците.
Но ми се струва, че може проблема да е в оттичането на конденза от климатика. Провери, да не би водата от конденза да попада по въртящи се чаркове или въздушната струя да я разлилява като капчици под капака...
Но ми се струва, че може проблема да е в оттичането на конденза от климатика. Провери, да не би водата от конденза да попада по въртящи се чаркове или въздушната струя да я разлилява като капчици под капака...
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Гледах шайбите и нито една не ми направи впечатление да е зацапана с прясно масло или антифриз. Тази на климатика дето минава пистовия ремък по нея наистина е малко омаслена, но това е съвсем леко и е доста примесено с прах и общо взето не седи като прясно. Оглеждах всички ремъци и са абсолютно сухи и от двата края. Може би е нещо което тръгва сега и още е трудно да се хване. Колега ANNIHILATOR при теб как се хващаше теча от шайбата на климатика? Къде избиваше и се виждаше, и как ти го оправиха?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
При мене омасляваше по целия радиус на шайбата на компресора, и тъй като компресора ми е над водната помпаима и пръски и по предния капак. Сега уж го оправиха, ама пак имам някакви съмнения - ама ще карам така докато не спре да работи и после най-вероятно ще сменя компресора защото набутах маса пари по този и ми писна да се занимавам с него.
За да направиш проверка дали е от компресора - измии или поне забърши с парцал добре шайбата на компресора. След като караш с включен климатик ( желателно е в горещини, защото тогава се натоварва доста) провери дали не е пак омаслена.Ако е омаслена значи ти испуска осевото уплатнение. смяната му не е ефтина. Над 100 лв със сигурност ще ти излезе.
За да направиш проверка дали е от компресора - измии или поне забърши с парцал добре шайбата на компресора. След като караш с включен климатик ( желателно е в горещини, защото тогава се натоварва доста) провери дали не е пак омаслена.Ако е омаслена значи ти испуска осевото уплатнение. смяната му не е ефтина. Над 100 лв със сигурност ще ти излезе.
Благодаря колега. Ще се ослушвам какво ще излезе. Между другото специално гледах тая шайба на климатика и не ми се стори да има по нея прясно масло. Наистина е леко омаслена, но то си стои като старо и е примесено с доста прах и като се натисне повече с пръст и тогава цапа но едно такова почти сухо и черно. Ами ще наблюдавам и дано не се стигне до някакъв по-сериозен ремонт. Още веднъж благодаря колега.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Моя съвет, но искам да подчертая МОЯ е да не пипаш нищо по компресора ако ти пуска по съвсем малко масло.Омасляването означева че изпуска помалко фреон-масло уплатнението. Ако обаче почнеш да чуваш свистена при работата на климатика (означава че имаш много малко фреон в системата) ходи да го правят, защото може да станат по големи поразии.
Успех!!!
Успех!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA, Google [Bot], TheEx0rcist и 89 госта