здравейте колеги ,
Централното е вакумно и е на ФВ Венто. Заключвам ,а машинката не спира да работи още 20 секунди и крайният резултат е останал отключен багажник ... Отключвам и отново машинката продължава да работи около 20 секунди.Какво ли се случва ? Гледам няма наранени маркучи и не съм правил нищо зада е последствие това.Просто спря да заключва багажника !
Проблем с централно заключване ! Решено
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Проблем с централно заключване ! Решено
Последна промяна от ventotdi на Съб 26 фев 2011 15:44, променено общо 1 път.
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
Re: Проблем с централно заключване !
виж хубаво маркуча на вакума за багажника.Тръгни от ключалката да видиш къде е проблема.Най-вероятно някаде се е извадил или спукал
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с централно заключване !
аз се опитах да го огледам добре обаче малко е наврян между двете страни на багажника ,ако мога така да кажа ... той ако е изваден добре обаче ако е спук не вярвам да се види 
Мерси ... утивам пак при колата да зяпам да видя ко ще стане

Мерси ... утивам пак при колата да зяпам да видя ко ще стане
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
Re: Проблем с централно заключване !
застани до багажника и се заслушаи дали изпуска от някаде въздух като тръгнеш да заключваш
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с централно заключване !
пробвах . Шумът от машинката е значително висок от този ,който би трябвало да е ако изпуска въздех.Интересно щом изпуска въздех...,защо спира да работи машинката след около 20 сек ,а не продължава постоянно ... ?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с централно заключване !
ventotdi написа:пробвах . Шумът от машинката е значително висок от този ,който би трябвало да е ако изпуска въздех.Интересно щом изпуска въздех...,защо спира да работи машинката след около 20 сек ,а не продължава постоянно ... ?
Колега за6тото явно има реле за време вътре което реботи определено време с цел ма6инката да навакса вакуума които се губи но като не успее да го навакса релето я спира с цел да не я изгори6 и пробленмия кръг остава отклу4ен,това са само размисли колега не сам сигурен дали е така,но за мен няма друго обяснение.провери си марку4а то4но дето се свива багажника при пантите дето минава инсталацията да не би от много отваряне и затваряне да се е спукал там.успех

- stefan4o
- Мнения: 19328
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с централно заключване !
ventotdi написа:здравейте колеги ,
Централното е вакумно и е на ФВ Венто. Заключвам ,а машинката не спира да работи още 20 секунди и крайният резултат е останал отключен багажник ... Отключвам и отново машинката продължава да работи около 20 секунди.Какво ли се случва ? Гледам няма наранени маркучи и не съм правил нищо зада е последствие това.Просто спря да заключва багажника !
Явно взема въздух. На служебния голф беше същата хава. Мисля, че се оказа прецакано тройниче за вакуума към резервоара, или маркучлето. Прегледай системата клон по клон (разделена е последователно навързана с тройници) и виж точно от къде иде проблемът. Гледах момчето, докато я тестваше. Методиката е следната. Махаш едната вакуумна магистрала оставяш само едното отклонение, натискаш да заключи и гледаш, ако продължава машинката да се "мъчи" за тези секунди които казваш почваш да търсиш проблема по тая магистрала, ако не - по другата и така, спираш пускаш, докато го хванеш точно откъде е. По тоя начин, който е направено централното това е методиката. Хващаш го от средата откачаш едната половина и така по малко, по малко стесняваш кръга и го откриваш. Имам спомен, че при Голф Вариант компресорчето се намираше в багажника от страната на резервоара и се маха пластмасовата кора отстрани, за да има достъп до него и да е удобно за работа.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с централно заключване !
при мен помпата е в десния кални и няма панел за разкачане ,а трябва да махна облицовката ! Днес се заслушах да чуя някъде изпуска ли и чук до ключалката на багажника.Махнах капака за светлините и видях ,че маркуча е изкочил се се огледах каква може да е причината ,а то пантата на багажника защипал маркуча и при затваряне го изпъва ... ще имам впредвид как се намира спукан маркуч или проблем по централното след вашата помощ . Благодаря ви. Радвам се ,че ми обърнахте внимание.Между другото във форума намерих малко теми за вакумно централно и пишеха за някви "Т" -етки под задните седалки но там не ги намерих...там имаше само кабели за ABS - a . Проблема е решен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта