Голф 2 гти трудно пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Plamen_GTI_112hp
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Plamen_GTI_112hp » Пет 04 мар 2011 22:44


Здравейте колеги, имам голф 2 гти 1,8 8в 112к.с ЕВ-мотор 1985г. Проблема ми е колата трудно пали на бензин и на газ (я пали, я незапали).
Ще съм много благодарен за вашите съвети.
P917004298.jpg

Последна промяна от Plamen_GTI_112hp на Съб 05 мар 2011 17:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Cypariss » Пет 04 мар 2011 23:20


Стартера как върти ? Как са ти токовете ? Свещи ? Дистрибуторна капачка ? Палец ? Кабели за свещи ? Бобина ? Какво си сменил, какво не си ? В какво се съмняваш ? Трябва да започнем от някъде за това те питам.


Потребителски аватар
Plamen_GTI_112hp
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Plamen_GTI_112hp » Съб 05 мар 2011 17:06


Стартер - ок, Токове - мисля че са ок ама не съм сигорен , Свещи - ок три полюсни на бош, Дистрибуторна капачка - ок, Палец - нов ок, Кабели за свещите - ок НЖК, Бобина - ок. Преди две години смених бензиновия филтер на бензиновата помпа, също свещите ми са от тогава.
Колата е карана повече на газ от колкото на бензин.Днес реших да я запаля но пак тридно ми запали , след като я запалих реших да направия една разходка, след това реших да я изгася и после установих че колата при загрят двигател пали без проблем.
Мен ме съмнява че проблема е в петата дюза, като я извадих видях че не работи, след това закачих лампа на кабела за дюзата да разбера дали идва ток до дюзата, давам на контакт и въртя но лампата не светва.
След няколко часа се пребирам и реших да отвория капака на двигателя и какво да гледам хвърляло е масло от отдушника за масленни пари (моя съм го извел отстрани).
Молп дайте ми савети какво да правия със този двигател.
Image23598.jpg


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Cypariss » Съб 05 мар 2011 21:18


ами според мен трябва да си оправиш токовете за тази дюза, тя ти помага много за паленето, много е важна. И защо си извел този маркуч за маслените пари, имам същата механична инжекция и маркуча ми отива към кутията на въздушния филтър. С каква цел си го преместил? Как си го вързал ? За къде си го вързал ?


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот rudoni » Съб 05 мар 2011 21:51


ако правилно съм разчел кода на двигателя системата ти е к-жетроник ,петата дюза се вкл от термо шалтер(биметалически) който мерейки температурата на двигателя вкл дюзата. тя може и да работи до 10-тина сек след запалване на двигателя,докато се стабилизират оборотите.търси там повредата!


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот teddy » Съб 05 мар 2011 22:03


само да уточня, че тази пета дюза сработва когато темп. на двг-то е по-ниска от 35градуса. над тази температура няма как да ти покаже напрежение на дюзата.


Потребителски аватар
Plamen_GTI_112hp
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kavarna

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Plamen_GTI_112hp » Съб 05 мар 2011 22:10


ами извел съм го с цел да не ми цапа въздушния филтър, извел съм го до скоростната кутия.
Как мога да разбера дали работи тази пета дюза?
И също как се регулира маханичната инжекция, защото днес изминах десет км. със пет литра бензин - нормално ли е ? :banghead:
Карах я със 145км/х на пета предавка с 4000об.мин педала на гаста до края натиснат, зашто не може повече да дигне? scare


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот ivkata » Нед 06 мар 2011 0:23


Откога има газ колата,преди правила ли е номера!?


jorji
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот jorji » Нед 06 мар 2011 9:13


Провери клапата на инжекцията,ако е 'гръмнала' на газ и я е изкривила...Случва се много често на мех.инж.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот Cypariss » Нед 06 мар 2011 19:10


От този болт ти се регулират оборотите на празен ход и се регулират като е загряла колата(да подчертая, като завъртиш винта после трябва да изрежеш колата поне на 5000 оборота и тогава да погледнеш оборотите и така докато не си ги нагласиш така както те кефят). Там въртиш ако оборотите ти на празен ход не са добри(ако са високи или ниски) нормално за механичната инжекция да са 900 + - 50 така пише на лепенки на моята кола, но аз принципно зимата я държа на 990 оборота. Има и други настройки от дозатора, но те принципно не се пипат, защото са фабрично настроени и няма защо да се пипат. Колега k-jetronic съм като теб. Провери си Warm-up регулатора той се намира точно до делкото, имаш закачена букса като запалиш колата трябва по нея да тече ток, лесно ще провериш с мултицепта. Принципно този warm-up регулатор ти държи колата като е студена(обогатява сместа) и при мен работи веднага дига оборотите на колата на 1100 и след като позагрее малко падат. А КОЛЕГА ЗАБРАВИХ... ДОСТА ОТ МЕХАНИЧНИТЕ ИНЖЕКЦИИ ПАЛЯТ ПРИ НАТИСНАТ ПЕДАЛ НА ГАЗТА ДО ПОЛОВИН. ПРОБВАЙ ДА ЗАПАЛИШ ТАКА. АЗ ТАКА ПАЛЯ ДО ДЕН ДНЕШЕН, ИНАЧЕ ПАЛИ ТРУДНО. НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ ТИ ПОМОГНАЛ. УСПЕХ !
004993605.jpg


Потребителски аватар
andreygg
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
Автомобил: Polo 6n2
Двигател: AUA 2000
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот andreygg » Вто 08 мар 2011 16:18


Колега да си чул нещо за "центровка на запалването". У наше село по-старите майстори го правят с пробна лампа и въртене на "делкото". В по-добрите сервизи го правят с уред наречен "стробоскоп". Цялата операция трае няколко минути и струва около 2-3 до 5 лева според "зависи...", но определено си заслужава. Колата после пали без да и подаваш газ.

П.П.: Да вмъкна още нещо за винта дето ти го е посочил колегата на горната снимка. От него зависят оборотите на празен ход на двигателя. Имай предвид, че ако ги нагласиш например на 1000, на бензин, то и на газ не ти позволява да ги вдигаш повече от 1000. Аз си ги регулирам така: Колата хубаво да загреее /да включи перката/. Минавам на бензин. От винта глася оборотите на 1200. Минавам на газ и след това от изпарителя глася оборотите на 1000. При това положение нямам проблеми с паленето на газ и бензин.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Голф 2 гти трудно пали

Мнениеот didkoltd » Вто 08 мар 2011 20:50


Извади буксата на "петата дюза" и с два кабела от акумулатрора и подай деректно ток.В момента в който и опреш жиците дюзата трябва да щтракне чува се сравнително добре!Ако се чуе това щтракане задръж жиците 6-7 сек и пробвай да запалиш без да слагаш буксата на дюзата.Всичко това се прави когато колата е на контакт!Пробвай това и пиши какво е станало! :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 105 госта