Здравейте колеги, имам голф 2 гти 1,8 8в 112к.с ЕВ-мотор 1985г. Проблема ми е колата трудно пали на бензин и на газ (я пали, я незапали).
Ще съм много благодарен за вашите съвети.
Голф 2 гти трудно пали
- Plamen_GTI_112hp
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Голф 2 гти трудно пали
Последна промяна от Plamen_GTI_112hp на Съб 05 мар 2011 17:21, променено общо 1 път.
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф 2 гти трудно пали
Стартера как върти ? Как са ти токовете ? Свещи ? Дистрибуторна капачка ? Палец ? Кабели за свещи ? Бобина ? Какво си сменил, какво не си ? В какво се съмняваш ? Трябва да започнем от някъде за това те питам.
- Plamen_GTI_112hp
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: Голф 2 гти трудно пали
Стартер - ок, Токове - мисля че са ок ама не съм сигорен , Свещи - ок три полюсни на бош, Дистрибуторна капачка - ок, Палец - нов ок, Кабели за свещите - ок НЖК, Бобина - ок. Преди две години смених бензиновия филтер на бензиновата помпа, също свещите ми са от тогава.
Колата е карана повече на газ от колкото на бензин.Днес реших да я запаля но пак тридно ми запали , след като я запалих реших да направия една разходка, след това реших да я изгася и после установих че колата при загрят двигател пали без проблем.
Мен ме съмнява че проблема е в петата дюза, като я извадих видях че не работи, след това закачих лампа на кабела за дюзата да разбера дали идва ток до дюзата, давам на контакт и въртя но лампата не светва.
След няколко часа се пребирам и реших да отвория капака на двигателя и какво да гледам хвърляло е масло от отдушника за масленни пари (моя съм го извел отстрани).
Молп дайте ми савети какво да правия със този двигател.
Колата е карана повече на газ от колкото на бензин.Днес реших да я запаля но пак тридно ми запали , след като я запалих реших да направия една разходка, след това реших да я изгася и после установих че колата при загрят двигател пали без проблем.
Мен ме съмнява че проблема е в петата дюза, като я извадих видях че не работи, след това закачих лампа на кабела за дюзата да разбера дали идва ток до дюзата, давам на контакт и въртя но лампата не светва.
След няколко часа се пребирам и реших да отвория капака на двигателя и какво да гледам хвърляло е масло от отдушника за масленни пари (моя съм го извел отстрани).
Молп дайте ми савети какво да правия със този двигател.
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф 2 гти трудно пали
ами според мен трябва да си оправиш токовете за тази дюза, тя ти помага много за паленето, много е важна. И защо си извел този маркуч за маслените пари, имам същата механична инжекция и маркуча ми отива към кутията на въздушния филтър. С каква цел си го преместил? Как си го вързал ? За къде си го вързал ?
Re: Голф 2 гти трудно пали
ако правилно съм разчел кода на двигателя системата ти е к-жетроник ,петата дюза се вкл от термо шалтер(биметалически) който мерейки температурата на двигателя вкл дюзата. тя може и да работи до 10-тина сек след запалване на двигателя,докато се стабилизират оборотите.търси там повредата!
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 2 гти трудно пали
само да уточня, че тази пета дюза сработва когато темп. на двг-то е по-ниска от 35градуса. над тази температура няма как да ти покаже напрежение на дюзата.
- Plamen_GTI_112hp
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: Голф 2 гти трудно пали
ами извел съм го с цел да не ми цапа въздушния филтър, извел съм го до скоростната кутия.
Как мога да разбера дали работи тази пета дюза?
И също как се регулира маханичната инжекция, защото днес изминах десет км. със пет литра бензин - нормално ли е ?
Карах я със 145км/х на пета предавка с 4000об.мин педала на гаста до края натиснат, зашто не може повече да дигне?
Как мога да разбера дали работи тази пета дюза?
И също как се регулира маханичната инжекция, защото днес изминах десет км. със пет литра бензин - нормално ли е ?

Карах я със 145км/х на пета предавка с 4000об.мин педала на гаста до края натиснат, зашто не може повече да дигне?

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Голф 2 гти трудно пали
Откога има газ колата,преди правила ли е номера!?
Re: Голф 2 гти трудно пали
Провери клапата на инжекцията,ако е 'гръмнала' на газ и я е изкривила...Случва се много често на мех.инж.
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Голф 2 гти трудно пали
От този болт ти се регулират оборотите на празен ход и се регулират като е загряла колата(да подчертая, като завъртиш винта после трябва да изрежеш колата поне на 5000 оборота и тогава да погледнеш оборотите и така докато не си ги нагласиш така както те кефят). Там въртиш ако оборотите ти на празен ход не са добри(ако са високи или ниски) нормално за механичната инжекция да са 900 + - 50 така пише на лепенки на моята кола, но аз принципно зимата я държа на 990 оборота. Има и други настройки от дозатора, но те принципно не се пипат, защото са фабрично настроени и няма защо да се пипат. Колега k-jetronic съм като теб. Провери си Warm-up регулатора той се намира точно до делкото, имаш закачена букса като запалиш колата трябва по нея да тече ток, лесно ще провериш с мултицепта. Принципно този warm-up регулатор ти държи колата като е студена(обогатява сместа) и при мен работи веднага дига оборотите на колата на 1100 и след като позагрее малко падат. А КОЛЕГА ЗАБРАВИХ... ДОСТА ОТ МЕХАНИЧНИТЕ ИНЖЕКЦИИ ПАЛЯТ ПРИ НАТИСНАТ ПЕДАЛ НА ГАЗТА ДО ПОЛОВИН. ПРОБВАЙ ДА ЗАПАЛИШ ТАКА. АЗ ТАКА ПАЛЯ ДО ДЕН ДНЕШЕН, ИНАЧЕ ПАЛИ ТРУДНО. НАДЯВАМ СЕ ДА СЪМ ТИ ПОМОГНАЛ. УСПЕХ !
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: Голф 2 гти трудно пали
Колега да си чул нещо за "центровка на запалването". У наше село по-старите майстори го правят с пробна лампа и въртене на "делкото". В по-добрите сервизи го правят с уред наречен "стробоскоп". Цялата операция трае няколко минути и струва около 2-3 до 5 лева според "зависи...", но определено си заслужава. Колата после пали без да и подаваш газ.
П.П.: Да вмъкна още нещо за винта дето ти го е посочил колегата на горната снимка. От него зависят оборотите на празен ход на двигателя. Имай предвид, че ако ги нагласиш например на 1000, на бензин, то и на газ не ти позволява да ги вдигаш повече от 1000. Аз си ги регулирам така: Колата хубаво да загреее /да включи перката/. Минавам на бензин. От винта глася оборотите на 1200. Минавам на газ и след това от изпарителя глася оборотите на 1000. При това положение нямам проблеми с паленето на газ и бензин.
П.П.: Да вмъкна още нещо за винта дето ти го е посочил колегата на горната снимка. От него зависят оборотите на празен ход на двигателя. Имай предвид, че ако ги нагласиш например на 1000, на бензин, то и на газ не ти позволява да ги вдигаш повече от 1000. Аз си ги регулирам така: Колата хубаво да загреее /да включи перката/. Минавам на бензин. От винта глася оборотите на 1200. Минавам на газ и след това от изпарителя глася оборотите на 1000. При това положение нямам проблеми с паленето на газ и бензин.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Голф 2 гти трудно пали
Извади буксата на "петата дюза" и с два кабела от акумулатрора и подай деректно ток.В момента в който и опреш жиците дюзата трябва да щтракне чува се сравнително добре!Ако се чуе това щтракане задръж жиците 6-7 сек и пробвай да запалиш без да слагаш буксата на дюзата.Всичко това се прави когато колата е на контакт!Пробвай това и пиши какво е станало! 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 91 госта