Как само излъгахте човека,наораво се кефя
Като за начало нека позная - колата е с климатроник и то като гледам е оригинален.Не е с прост климатик

Това въобще не е клапата за вътрешна циркулация - тя е под тази и е вакуумна за този климатроник.Тази я имат само колите с климатроници и служи при движение с по-висока скорост да ограничава взъдушния поток,който иначе се набива сам към вентилатора.Идеята е,че оборотите на вентилатора се регулират от контролера на климатроника и съответно взъдуха,който го развърта още по-бързо не му влияе много добре на сметките

Тази клапа няма как да я видиш да се мести на място,понеже започва да работи при скорости над 60-70км/ч понеже тогава реално е наобходима

Също така сте в още сериозна фактологическа грешка - като се изгаси климатроника или климатика,клапата за рециркулация не остава затворена понеже през този отвор се проветрява купето и се предпазва от наличие на много влага.Клапата в стационарно състояние си седи отворена.
Иначе - при италианските насаждани климатици има една система,като се завърти копчето за вентлиатора по-надолу от 0,да се подава напрежение към електрическа клапа за вътрешна циркулация и тя да се затваря.Което пък е взаимствано от оригиналната система на VW ,където има едно допълнителна клапа след вентилатора,която при положение под 0 затваря притока на въздух към купето с идеята при движение с висока скорост да не вее през духалките
