снимка на свалено табло голф 4 ?
- belovs
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
снимка на свалено табло голф 4 ?
Здравеите дали някой може да даде снимка на свалено табло(арматурно) на голф 4 ? и някой дали знае за разликите в парното на голф 3 и 4 има ли и какви са? ?
Последна промяна от belovs на Пон 14 мар 2011 13:59, променено общо 1 път.
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: информация бензиновите помпи и снимка на табло ?
Този код на двигателя на Голф 4 "AGG" не ли 2.0 двигател атмосферка.
Може би си искал да напишеш "AGU", който е 1.8Т
Може би си искал да напишеш "AGU", който е 1.8Т
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10450
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: информация бензиновите помпи и снимка на табло ?
AGG е 2.0 л. мотор и се прави от 95г. до 2001г.
Налягането на EV и GZ е 4,7-5.4 bar.
Налягането на AGG е 3 bar.
Налягането на AGU също е 3 bar.
Налягането на EV и GZ е 4,7-5.4 bar.
Налягането на AGG е 3 bar.
Налягането на AGU също е 3 bar.
- belovs
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: информация бензиновите помпи и снимка на табло ?
IvanMan написа:AGG е 2.0 л. мотор и се прави от 95г. до 2001г.
Налягането на EV и GZ е 4,7-5.4 bar.
Налягането на AGG е 3 bar.
Налягането на AGU също е 3 bar.
да за AGU имах впредвид
значи с помпа от GZ и един бензинов регулатор няма да има проблем да храна АGU мотора ,нали така?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: информация бензиновите помпи и снимка на табло ?
Щом имаш регулатор не би трябвало да имаш ядове.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: снимка на свалено табло голф 4 ?
Снимка нямам,но пък съм свалял десетки табла на Голф 3 и на Голф 4.Няма нищо общо между кожусите на двете парнота,защото при Голф 4 под таблото има една голяма метална греда,на която се захваща всичко.Същата я има и при Голф 3,но парното се крепи за преградната стена между двигателя и коша.Като габаритни размери също са доста различни.
Каква е идеята,за да знам с какво мога да ти бъда полезен?

Каква е идеята,за да знам с какво мога да ти бъда полезен?

- belovs
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: снимка на свалено табло голф 4 ?
zfa159 написа:Снимка нямам,но пък съм свалял десетки табла на Голф 3 и на Голф 4.Няма нищо общо между кожусите на двете парнота,защото при Голф 4 под таблото има една голяма метална греда,на която се захваща всичко.Същата я има и при Голф 3,но парното се крепи за преградната стена между двигателя и коша.Като габаритни размери също са доста различни.
Каква е идеята,за да знам с какво мога да ти бъда полезен?
ами колега проекта е доста сложен и ако кажа шашав няма да очудя никой в този форум , така че ..
Колата е голф 2 , сложихме и табло от голф 3 , сега сложихме мотор от 4-ка и съответно искаме да насадиме и таблото от 4-ката. (от 5-ца знам и съм виждал че става таблото с лекинки корекции (разбира се не в бг ) но там и нещата са по-простички. При 4-ката ми се струва ,че има най много периферия под таблото от всички предходни и следващи модели .
имат ли нещо общо металните гредите на 3-ката и 4-ката
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта