Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Нед 27 мар 2011 10:33


Здравейте колеги,

От доста време имам проблема с играенето на оборотите като загрее (800-1000). Мисълта ми е че след каране 1 час, тогава почва да го прави. Чистил съм дросел, сменял съм дебитомер, сменял съм маркуча към картерните газове, както и всички вакумчета. Странното е че го прави само след каране поне 1 час.

Моля колеги дайте някакви насоки къде може да е проблема.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Вто 29 мар 2011 11:12


:arrow:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 мар 2011 11:28


Ми то освен температурен датчик не видам аккво друго ти сотава.Освен това чистили датчика за температура на въздуха след дросела?


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Вто 29 мар 2011 11:33


Мммм... Не съм.
Колега, къде точно се намира този датчик за температурата на въздуха?

Температурен датчик е сменян преди 1-2 месеца.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 мар 2011 12:49


Веднага зад дроселовата клапа на входа на колектора има една букса.Махаш я ,отвиваш болта и внимателно вадиш.Чисти се със спрей за дебитомери/карбуратори.Задължително трябва да е изстинал като го чистиш!


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Пет 01 апр 2011 7:28


Rabbit_TDI написа:
Веднага зад дроселовата клапа на входа на колектора има една букса.Махаш я ,отвиваш болта и внимателно вадиш.Чисти се със спрей за дебитомери/карбуратори.Задължително трябва да е изстинал като го чистиш!



Мерси колега. Вчера го свалих само за да го проверяи ми изглежда че само с чистене няма да стане. От горе медната жичка си има цвят на мед.. а отдолу е кафява с много нагари. Ще опитам да я напръскам утре, само не знам колко време трябва да се суши като се напръска.

Имаш ли представа колко горе-долу струва този датчик по магазините?

Благодаря ти.


powerstar
Мнения: 84
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот powerstar » Пет 01 апр 2011 8:40


Колега закачи я някаде на диагностика, може да изкочи проблема


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 01 апр 2011 8:42


Той спрея за дебитомери се изпарява,а и датчика е малък - мисля за 10ина минути ще е сух.То и моя беше целия мазен щото от там минават парите на горивото и маслото.Пръскай го повече пъти и ще се оправи.Трябва да е 60-100 лева ,ама то като не си сигурен че е от него така можеш да смениш цялата кола


Потребителски аватар
serpentiny
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот serpentiny » Пон 04 апр 2011 8:10


Здравейте колеги и аз имам същия проблем и незнам какво да правя. Миналата седмица ходих при един мой познат майстор, който закачи колата на компютър и изчисти дроселовата клапа. Преди това оборотите играеха между 500-900, а след изчистването на дросела при запалване отиват до 1200 и след време спадат на 1100, а като загрее и до 1000. Имат съмнения за стъпковото моторче или дебитомера. Някакви предложения?!
П.С: А да не забравя колата е без АГУ.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Пон 04 апр 2011 15:31


Чистенето със спрея свърши прекрастна работа. Датчика беше доста зле, но се поизчисти малко.
Благодаря ви много колеги.
love.vwclub

П.С. Възможно ли е да има подобрение във вървежа?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 апр 2011 16:00


Да ,мръсния датчик лъже компа че въздуха е по-топъл и псука по-малко гориво.Оправи ли се пробелма като загрее?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 апр 2011 16:01


serpentiny написа: Преди това оборотите играеха между 500-900, а след изчистването на дросела при запалване отиват до 1200 и след време спадат на 1100, а като загрее и до 1000.

Не ти е адаптирана клапата - за това.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Съб 25 юни 2011 18:09


Вадя малко тази тема от дълбокото..
Проблема с оборотите остава за съжаление след всичките проверки. До момента е направено следното:
1. Сменен е дебитомер (преди година, но на диагностиката си излиза че е ОК)
2. Сменен датчик за температурата (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
3. Чистен датчик за температурата на входящия въздух (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
4. Чистена дросел клапа и адаптирана след това.
5. DV клапата е здрава
6. Сменяна гарнитура на всмукателния колектор и на двигателя
7. Смяна гумички на дюзите
8. Сменяни маркучи на картерните газове
9. НИЩО НЕ ИЗЛИЗА НА VAG-COM

Проблема е същия.. оборотите играят постоянно от 840-880 . а след продължителна работа стигат то 920.
Нещото което разбрах че е за смяна е единствено PVC клапата (за картерните газове). Смятате ли че може да е от нея?

Забелязах че като намалявам преди светофар, и натискам спирачка, оборотите се качват и до към 1500. Утре смятам да изчистя масите които са за към датчика на накладката.

Четох някъде че това може да е и от хидравликата (Кое реле е не знам ?!?!?!??).

Моля да ударите едно рамо ако имате някакви идеи.....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 25 юни 2011 18:31


irr-lazio написа:разбрах че е за смяна е единствено PVC клапата (за картерните газове)

Може да е от него щото той е директна връзка към колектора ,а колата като загрее почва да има повече картерни газове.Как установи обаче че е за смяна :shock .То от него и турбото ти изпуска налягане.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Съб 25 юни 2011 18:58


Това бяха и моите мисли. Четох че при рязко подаване на въздух, той трябва да затвори. Естествено подаването беше с уста и не знам дали съм го направил както трябва... Четох една друга тема тука че и новия си издиша от двете страни както стария, с колегата се чудехте как се прави проверката, така че не е много ефикасно.
В vwvortex пишат че е хубаво на 10 000 км да се сменя.
Лошото е че нито в ауто плюс, нито в ауто1 го имат и се чака много време...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 76 госта