Здравейте колеги,
От доста време имам проблема с играенето на оборотите като загрее (800-1000). Мисълта ми е че след каране 1 час, тогава почва да го прави. Чистил съм дросел, сменял съм дебитомер, сменял съм маркуча към картерните газове, както и всички вакумчета. Странното е че го прави само след каране поне 1 час.
Моля колеги дайте някакви насоки къде може да е проблема.
Благодаря предварително.
Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Ми то освен температурен датчик не видам аккво друго ти сотава.Освен това чистили датчика за температура на въздуха след дросела?
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Мммм... Не съм.
Колега, къде точно се намира този датчик за температурата на въздуха?
Температурен датчик е сменян преди 1-2 месеца.
Колега, къде точно се намира този датчик за температурата на въздуха?
Температурен датчик е сменян преди 1-2 месеца.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Веднага зад дроселовата клапа на входа на колектора има една букса.Махаш я ,отвиваш болта и внимателно вадиш.Чисти се със спрей за дебитомери/карбуратори.Задължително трябва да е изстинал като го чистиш!
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Rabbit_TDI написа:
Веднага зад дроселовата клапа на входа на колектора има една букса.Махаш я ,отвиваш болта и внимателно вадиш.Чисти се със спрей за дебитомери/карбуратори.Задължително трябва да е изстинал като го чистиш!
Мерси колега. Вчера го свалих само за да го проверяи ми изглежда че само с чистене няма да стане. От горе медната жичка си има цвят на мед.. а отдолу е кафява с много нагари. Ще опитам да я напръскам утре, само не знам колко време трябва да се суши като се напръска.
Имаш ли представа колко горе-долу струва този датчик по магазините?
Благодаря ти.
Веднага зад дроселовата клапа на входа на колектора има една букса.Махаш я ,отвиваш болта и внимателно вадиш.Чисти се със спрей за дебитомери/карбуратори.Задължително трябва да е изстинал като го чистиш!
Мерси колега. Вчера го свалих само за да го проверяи ми изглежда че само с чистене няма да стане. От горе медната жичка си има цвят на мед.. а отдолу е кафява с много нагари. Ще опитам да я напръскам утре, само не знам колко време трябва да се суши като се напръска.
Имаш ли представа колко горе-долу струва този датчик по магазините?
Благодаря ти.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Колега закачи я някаде на диагностика, може да изкочи проблема
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Той спрея за дебитомери се изпарява,а и датчика е малък - мисля за 10ина минути ще е сух.То и моя беше целия мазен щото от там минават парите на горивото и маслото.Пръскай го повече пъти и ще се оправи.Трябва да е 60-100 лева ,ама то като не си сигурен че е от него така можеш да смениш цялата кола
- serpentiny
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Здравейте колеги и аз имам същия проблем и незнам какво да правя. Миналата седмица ходих при един мой познат майстор, който закачи колата на компютър и изчисти дроселовата клапа. Преди това оборотите играеха между 500-900, а след изчистването на дросела при запалване отиват до 1200 и след време спадат на 1100, а като загрее и до 1000. Имат съмнения за стъпковото моторче или дебитомера. Някакви предложения?!
П.С: А да не забравя колата е без АГУ.
П.С: А да не забравя колата е без АГУ.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Чистенето със спрея свърши прекрастна работа. Датчика беше доста зле, но се поизчисти малко.
Благодаря ви много колеги.
П.С. Възможно ли е да има подобрение във вървежа?
Благодаря ви много колеги.

П.С. Възможно ли е да има подобрение във вървежа?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Да ,мръсния датчик лъже компа че въздуха е по-топъл и псука по-малко гориво.Оправи ли се пробелма като загрее?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
serpentiny написа: Преди това оборотите играеха между 500-900, а след изчистването на дросела при запалване отиват до 1200 и след време спадат на 1100, а като загрее и до 1000.
Не ти е адаптирана клапата - за това.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Вадя малко тази тема от дълбокото..
Проблема с оборотите остава за съжаление след всичките проверки. До момента е направено следното:
1. Сменен е дебитомер (преди година, но на диагностиката си излиза че е ОК)
2. Сменен датчик за температурата (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
3. Чистен датчик за температурата на входящия въздух (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
4. Чистена дросел клапа и адаптирана след това.
5. DV клапата е здрава
6. Сменяна гарнитура на всмукателния колектор и на двигателя
7. Смяна гумички на дюзите
8. Сменяни маркучи на картерните газове
9. НИЩО НЕ ИЗЛИЗА НА VAG-COM
Проблема е същия.. оборотите играят постоянно от 840-880 . а след продължителна работа стигат то 920.
Нещото което разбрах че е за смяна е единствено PVC клапата (за картерните газове). Смятате ли че може да е от нея?
Забелязах че като намалявам преди светофар, и натискам спирачка, оборотите се качват и до към 1500. Утре смятам да изчистя масите които са за към датчика на накладката.
Четох някъде че това може да е и от хидравликата (Кое реле е не знам ?!?!?!??).
Моля да ударите едно рамо ако имате някакви идеи.....
Проблема с оборотите остава за съжаление след всичките проверки. До момента е направено следното:
1. Сменен е дебитомер (преди година, но на диагностиката си излиза че е ОК)
2. Сменен датчик за температурата (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
3. Чистен датчик за температурата на входящия въздух (Мерен е след това с мултицет и си излиза правилно)
4. Чистена дросел клапа и адаптирана след това.
5. DV клапата е здрава
6. Сменяна гарнитура на всмукателния колектор и на двигателя
7. Смяна гумички на дюзите
8. Сменяни маркучи на картерните газове
9. НИЩО НЕ ИЗЛИЗА НА VAG-COM
Проблема е същия.. оборотите играят постоянно от 840-880 . а след продължителна работа стигат то 920.
Нещото което разбрах че е за смяна е единствено PVC клапата (за картерните газове). Смятате ли че може да е от нея?
Забелязах че като намалявам преди светофар, и натискам спирачка, оборотите се качват и до към 1500. Утре смятам да изчистя масите които са за към датчика на накладката.
Четох някъде че това може да е и от хидравликата (Кое реле е не знам ?!?!?!??).
Моля да ударите едно рамо ако имате някакви идеи.....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
irr-lazio написа:разбрах че е за смяна е единствено PVC клапата (за картерните газове)
Може да е от него щото той е директна връзка към колектора ,а колата като загрее почва да има повече картерни газове.Как установи обаче че е за смяна

- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Това бяха и моите мисли. Четох че при рязко подаване на въздух, той трябва да затвори. Естествено подаването беше с уста и не знам дали съм го направил както трябва... Четох една друга тема тука че и новия си издиша от двете страни както стария, с колегата се чудехте как се прави проверката, така че не е много ефикасно.
В vwvortex пишат че е хубаво на 10 000 км да се сменя.
Лошото е че нито в ауто плюс, нито в ауто1 го имат и се чака много време...
В vwvortex пишат че е хубаво на 10 000 км да се сменя.
Лошото е че нито в ауто плюс, нито в ауто1 го имат и се чака много време...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта