Как да настроя горивовъздушната смес на Пиербург :)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Как да настроя горивовъздушната смес на Пиербург :)

Мнениеот kav4o » Пон 28 авг 2006 23:15


Мога ли без да ходя по сервизи да си пооправя горивовъздушната смес.Оборотите и бяха високи и в едно сервизче ги свалиха оттам откъдето се настройва сместа("болта" отгоре на карба).Разхода не се промени много(10 градско на много леко каране)двигателя е 1.8 RH. :?




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 29 авг 2006 20:09


Не е трябвало да ги свалят от там не е това начинът.На елкон иди да ти настроят сместа,или ако е добре не го барай изобщо :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 29 авг 2006 21:40


rusiq_24 написа:Не е трябвало да ги свалят от там не е това начинът.На елкон иди да ти настроят сместа,или ако е добре не го барай изобщо :wink:



Абсолютно вярно+ това винче отгоре е за СОто на празен ход от него разхода няма да свалиш- сместа на този карбуратор не се регулира- погледни като работи в дифузура на първа степен ако ти плюе горивото на капки - сменяш поплавък игла и гарнитура на карба+трябва да му провериш всички съеденения които са зад него.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 29 авг 2006 21:44


В сервизите знаят бре. :lol: Те регулират празни обороти и смес на нещо дето не се пипа и регулира ама ..... :shock :lol: mhihi


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Вто 29 авг 2006 22:39


Аз съм с такъв карбуратор (2е3) и имах проблеми с много ниски обороти и гаснеше сама. С въртене от мен и по слух си вдигнах оборотите и нещата бяха ОК .. НО .. е едно голямо НО.. почна да излиза много черен дим отзад при форсиране...

След няколко дена хоп на елкон..

От там момчетата върнаха пак оборотите за да изчезне черния дим, но пак започна да гасне. Оказа се запишен жигльор за празния ход. Отпушиха/изчистиха го и всичко заспа.

Та.. се обедих че не е много лестно да пипаш еи така без уреди :)
Успех при елкона ;)

P.S. Тогава пуснах темата "Ремък - не съвпадение на белязки?" защото си мислих че проблема е от там :)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19481


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 30 авг 2006 0:46


Благодарско на всички:)
Скоро купих колата,не е карана особено често и първото нещо,което забелязах беше че оборотите и бяха доста високи (1200).След като ги смъкнаха разхода си остана същия.Незнам нормално ли е 10/100 при леко каране(Разград не е София и няма висене по 10 минути на един светофар):)
Ако може да ми обясните и какво точно става като се разбута тоя болт- видях само че при развиване оборотите падат,а при завиване се вдигат донякъде и после двигателя издава странен шум-нещо като глъхнене,звучи много гадно :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 102 госта