
Как да настроя горивовъздушната смес на Пиербург :)
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Как да настроя горивовъздушната смес на Пиербург :)
Мога ли без да ходя по сервизи да си пооправя горивовъздушната смес.Оборотите и бяха високи и в едно сервизче ги свалиха оттам откъдето се настройва сместа("болта" отгоре на карба).Разхода не се промени много(10 градско на много леко каране)двигателя е 1.8 RH. 

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Не е трябвало да ги свалят от там не е това начинът.На елкон иди да ти настроят сместа,или ако е добре не го барай изобщо
Абсолютно вярно+ това винче отгоре е за СОто на празен ход от него разхода няма да свалиш- сместа на този карбуратор не се регулира- погледни като работи в дифузура на първа степен ако ти плюе горивото на капки - сменяш поплавък игла и гарнитура на карба+трябва да му провериш всички съеденения които са зад него.
- zexer
- Мнения: 308
- Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1.3 MH
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз съм с такъв карбуратор (2е3) и имах проблеми с много ниски обороти и гаснеше сама. С въртене от мен и по слух си вдигнах оборотите и нещата бяха ОК .. НО .. е едно голямо НО.. почна да излиза много черен дим отзад при форсиране...
След няколко дена хоп на елкон..
От там момчетата върнаха пак оборотите за да изчезне черния дим, но пак започна да гасне. Оказа се запишен жигльор за празния ход. Отпушиха/изчистиха го и всичко заспа.
Та.. се обедих че не е много лестно да пипаш еи така без уреди
Успех при елкона
P.S. Тогава пуснах темата "Ремък - не съвпадение на белязки?" защото си мислих че проблема е от там
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19481
След няколко дена хоп на елкон..
От там момчетата върнаха пак оборотите за да изчезне черния дим, но пак започна да гасне. Оказа се запишен жигльор за празния ход. Отпушиха/изчистиха го и всичко заспа.
Та.. се обедих че не е много лестно да пипаш еи така без уреди

Успех при елкона

P.S. Тогава пуснах темата "Ремък - не съвпадение на белязки?" защото си мислих че проблема е от там

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19481
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Благодарско на всички:)
Скоро купих колата,не е карана особено често и първото нещо,което забелязах беше че оборотите и бяха доста високи (1200).След като ги смъкнаха разхода си остана същия.Незнам нормално ли е 10/100 при леко каране(Разград не е София и няма висене по 10 минути на един светофар):)
Ако може да ми обясните и какво точно става като се разбута тоя болт- видях само че при развиване оборотите падат,а при завиване се вдигат донякъде и после двигателя издава странен шум-нещо като глъхнене,звучи много гадно
Скоро купих колата,не е карана особено често и първото нещо,което забелязах беше че оборотите и бяха доста високи (1200).След като ги смъкнаха разхода си остана същия.Незнам нормално ли е 10/100 при леко каране(Разград не е София и няма висене по 10 минути на един светофар):)
Ако може да ми обясните и какво точно става като се разбута тоя болт- видях само че при развиване оборотите падат,а при завиване се вдигат донякъде и после двигателя издава странен шум-нещо като глъхнене,звучи много гадно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта