:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Да сменям ли биелни лагери?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Да сменям ли биелни лагери?

Мнениеот Immortal » Пон 21 авг 2006 13:06


Днес ми измериха налягането на маслото.Сложиха манометъра,запалих и колата беше загряла на 70 градуса.Показа 1.5 при 900 оборота и 3 атмосфери при 2000 оборота.Като се качи на 90 градуса обаче отчете 1 атмосфера при 900 оборота и 2.3 атмосфери при 2000 оборота.Маслото е на 10 дни,Репсол 15 на 40.Човека дето мери каза,че неможе толкова бързо да падне налягането според температурата.Каза ми да сипя дизелово масло или някое истинско + добавка.За ремонт вика по-добре да не се пипа,защото в БГ имало много ментета лагери.Колко време може да се кара с тези показания - 4-5 години(50000 км)?

Последна промяна от Immortal на Съб 26 авг 2006 9:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 21 авг 2006 14:31


колко може да се кара, само дедо господ и твоят голф знаят..
ма ни един от тях нема да каже...

може и след 500 км да изтропа, може и 100 хиляди да издържи.
сполучливо имам един голф който от същата диагноза до сега е навъртял почти 100 хиляди... двойка 1.3

сам решаваш..
в повечето случаи проблема се решава с нови биелни лагери и евентуално маслена помпа...

питай Васил1 ... той им е вече спец... през аспуха ги прави ;)


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 21 авг 2006 14:51


wili98 написа:в повечето случаи проблема се решава с нови биелни лагери и евентуално маслена помпа...

И двете?Сигурно и основни ще трябва :cry: Ако се свали картера без да се цепи двигателя ще може ли да се постави точна диагноза?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 21 авг 2006 14:54


не знам..
обади се на Васил и го разпитай....
па и час мое си запишеш...
за 23 август.. чух че му било свободно ;)

Василеее.. .само не ме бии.....


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 21 авг 2006 18:21


А може ли да ми кажете ориентировъчно как вървят цените на:
-основни лагери
-биелни лагери
-труд
-смяната може ли да се извърши отдолу,като се свали картера
:cry:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 21 авг 2006 19:43


Immortal написа:А може ли да ми кажете ориентировъчно как вървят цените на:
-основни лагери
-биелни лагери
-труд
-смяната може ли да се извърши отдолу,като се свали картера
:cry:

Различните майстори ще ти кажат различни цени.
През картера от долу може, ама само за биелните лагери и/или маслена помпа.
За основните лагери трябва да се свали коляновия вал.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 21 авг 2006 20:24


vasstop написа:Различните майстори ще ти кажат различни цени.

Знам,но ориентировъчни все пак.За частите също :cry:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 21 авг 2006 23:22


Immortal написа:А може ли да ми кажете ориентировъчно как вървят цените на:
-основни лагери
-биелни лагери
-труд
-смяната може ли да се извърши отдолу,като се свали картера
:cry:

Ориентировъчно само че за Пасат 1.8
-основни - 45 лв.
-биелни - 33 лв.
-труд - зависи, какво, как и т.н.
Както ти е казал Вастоп биелните може и от долу, но за основните вала долу, а вала долу, а под вала долу разбирай целия мотор долу. :( :(
Цените са без отстъпка в Ауто + за лагери КОЛБЕНШМИТ /май така се пишеше/


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 22 авг 2006 8:24


Има ли вариант биелните да са заминали,а основните не?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 22 авг 2006 8:47


Immortal написа:Има ли вариант биелните да са заминали,а основните не?

Еххх... абе вземи звънни на някой майстор да я отворите и да се види..
варианти всякакви...
може и просто да се окаже че на мотора нищо му няма, а може и да се окаже, че след 500 км ще грохне безвъзвратно...
кристалната топка не казва...

Приготви 300-400 кинта и скачай...

може и с по-малко.. може и с повече..

точна диагноза без да се замери дали е в допуските никой не може да каже.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 22 авг 2006 14:10


И един последен въпрос :lol: Възможно ли е да се износат лагери за 150000 км?И това тяхно износване гаранция ли е,че колата е на повече от това което пише на таблото(150000км) и респективно двигателя е на финала и колата е за продаване :shock


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 22 авг 2006 15:08


ДА възможно е.. ако е карано със шибано масло..

Но вероятно двигателя ти е на поне 2 х 150 000

а дали са лагери.. все още не знаеш...

и дали е дошъл момента за продаване.. ами ако не те е страх някой да се върне да те гази...


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 22 авг 2006 18:50


Наистина последен въпрос :oops: Достатъчно ли е манометъра да се сложи на мястото на единия датчик,понеже на мен така направиха.Сложиха го само на този (черния) за високото налягане?


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 22 авг 2006 19:03


Колега, що не вземеш да отидеш да попиташ Оги - знаеш за кой ти говоря - зад ресторант Дяволо. За питане пари не вярвам да ти вземе и въпреки, че малко се двоумя относно качеството на работата му, поне що се отнася до знания, мисля ги има.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 22 авг 2006 19:37


Immortal написа:Наистина последен въпрос :oops: Достатъчно ли е манометъра да се сложи на мястото на единия датчик,понеже на мен така направиха.Сложиха го само на този (черния) за високото налягане?


Да! Кафевия датчик се оказа, че е за ниското налягане в повдигачите!
Колега ако не ти тропа двигателя /обясниха ми че при проблеми с биели и озновни лагери се чува тропане/ и ако си върви нормално според мен по - добре не пипай!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта