Цепнати колектори
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Цепнати колектори
Свалих главата,тъй като е презагравана и при повече настъпване дигаше температура 105 110.Свалям и гледам гарнитурата добре но водните магситрали задръстени всички и гарнитурата някак си се изметнала по почти затворила дупките,другата причина за сваляне беше че течеше от някъде масло,но се оказа че е от семеринга на вала.При свалянето на колекторите счупих 2 от 4-те шпилки дето държат аусписите.НО като свалих всичко забелязах че и изпускателите са пукнати и отгоре и отдолу 2 цепки по 4-5 санта,макар и малки няма да ги слагам така.Много и се събра за заварка 2 шпилки и цепките със специални електроди които трябва да търся..та мисля да си взема други колектори моля кажете от какви двигатели колекторите пасват на 1.8 ААМ
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Цепнати колектори
От АБС и АДЗ трябва да са същите!
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
а някой знае ли как става номера някои хора слагат от 2е колектори и т.н. те имат ли пак на същото място дупка за ламбдата?Или ако сложа такъв от РП какво става който мисля че няма място за ламбда
- eCy!
- Мнения: 391
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
- Автомобил: Golf
- Двигател: BMN
- Местоположение: Pleven
Re: Цепнати колектори
Такъв ли трябва да е колектора 



- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
не по различен е!ще се опитам да го снимам
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Цепнати колектори
eCy! написа:Такъв ли трябва да е колектора
Този колектор,който колегата показва ще пасне перфект при теб,можеш и от 2Е да сложиш,но ще трябва да местиш сондата след колектора по тръбата

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
Мне,този от снимката никак няма да стане даже.Този колектор е от по-старото 1.8 моно с код RP.При него има леща,вместо мека връзка и тръбата надолу се връзва с едни две скоби.При ABS и AAM там няма леща,а има квадратна плоча с 4 шпилки и към нея се закача тръбата за надолу,която чак долу преди катализатора има мека връзка...такъв колектор му трябва на човека.
По повод колектора от 2Е ..има разлика в меката връзка,при 2Е тя е голяма и е точно на края на колектора и струва 2 камиона с пари и още малко,така че не виждам за какво ти е колектор от 2Е.
Намери си от някоя морга колектор от AAM или ABS (става и от Пасат със същите двигатели) и си готов.

По повод колектора от 2Е ..има разлика в меката връзка,при 2Е тя е голяма и е точно на края на колектора и струва 2 камиона с пари и още малко,така че не виждам за какво ти е колектор от 2Е.
Намери си от някоя морга колектор от AAM или ABS (става и от Пасат със същите двигатели) и си готов.

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Цепнати колектори
zfa159 написа:Мне,този от снимката никак няма да стане даже.Този колектор е от по-старото 1.8 моно с код RP.При него има леща,вместо мека връзка и тръбата надолу се връзва с едни две скоби.При ABS и AAM там няма леща,а има квадратна плоча с 4 шпилки и към нея се закача тръбата за надолу,която чак долу преди катализатора има мека връзка...такъв колектор му трябва на човека.
По повод колектора от 2Е ..има разлика в меката връзка,при 2Е тя е голяма и е точно на края на колектора и струва 2 камиона с пари и още малко,така че не виждам за какво ти е колектор от 2Е.
Намери си от някоя морга колектор от AAM или ABS (става и от Пасат със същите двигатели) и си готов.
Извинявам се за пропуска,прав си колега за меката връзка(не че не се преправя тази подробност за 15 мин)

Относно колектора от 2Е,недей да лъжеш човека с някакви камиони

Умирате си от кеф да плашите хората се с некви космически суми и то за дребни неща!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
Човека пита от какво ще стане,без да изпореже генерацията на половината кола и да изхаби 2 бутилки с CO2,да заварява до припадък и верния отговор е лесен - AAM и ABS двигател без значение дали е Пасат или Голф 3.Иначе ако реши,може да сложи колектор от каквото и да е - въпрос на 15 или малко повече минути работа,както ти каза и 50-100лв в моргата,ама човека едва ли има сервиз като мен и техника,като теб 
А по повод камиона с парите - оригинално двете меки връзки вървят к-т с цялта тръба до долу при катализатора и можеш да провериш цената на това удоволствие като ново,защото едва ли човека иска да кара цял живот с меки връзки от моргите и ще видиш каква хубава цена ще ти отвъртят (аз вече попитах,когато реших да си насаждам 2Е-то),доволен ще останеш от резултата

А по повод камиона с парите - оригинално двете меки връзки вървят к-т с цялта тръба до долу при катализатора и можеш да провериш цената на това удоволствие като ново,защото едва ли човека иска да кара цял живот с меки връзки от моргите и ще видиш каква хубава цена ще ти отвъртят (аз вече попитах,когато реших да си насаждам 2Е-то),доволен ще останеш от резултата

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 апр 2011 16:19, променено общо 2 пъти.
- eCy!
- Мнения: 391
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
- Автомобил: Golf
- Двигател: BMN
- Местоположение: Pleven
Re: Цепнати колектори
Показал сам колектора от РП-то за да види колегата какво представлява тои и да знае какво търси не да се чуди и т.н.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Цепнати колектори
zfa159 написа:Човека пита от какво ще стане,без да изпореже генерацията на половината кола и да изхаби 2 бутилки с CO2,да заварява до припадък и верния отговор е лесен - AAM и ABS двигател без значение дали е Пасат или Голф 3.Иначе ако реши,може да сложи колектор от каквото и да е - въпрос на 15 или малко повече минути работа,както ти каза и 50-100лв в моргата,ама човека едва ли има сервиз като мен и техника,като теб
А по повод камиона с парите - оригинално двете меки връзки вървят к-т с цялта тръба до долу при катализатора и можеш да провериш цената на това удоволствие,доволен ще останеш
Да,предполагам момчето ще се насочи по твоя пример,който наистина е най-лесния и бърз вариант.Но понеже пита и за други съвместими колектори,затова съм се постарал да поясня

След като имаш сервиз,то предполагам знаеш,че тези меки връзки доста често заминават,особено на монотата.Докато на РПто не съм забелязвал някога проблем при лещата.Така и така човека е разпофирчил мотора,що да не се спаси завинаги от бъдещи пробиви на мека връзка

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
Виж,за това съм напълно съгласен 
Като бивш собственик на RP и настоящ на ABS,знам много добре за какво говориш
При RP-то има друг проблем,след смяна на няколко лещи,особено ако нояке се окаже менте,по-твърдичка,се изяжда самата основа за лещата на тръбата надолу,към катализатора (ако има въобще) и трябва да се сменя тя.При мен беше такъв случая като купих Пасат-а и ми откъснаха главата от петите за този фланец. Иначе на АБС-а си сменям меките връзки,слагам евтини,защото така или иначе изкарват малко и евтините и скъпите и няма смисъл да слагам по-истински.Оригинална няма как да се сложи, понеже върви пак с цялата тръба и струва повече и от на 2Е-то.
Аз че имам сервиз,имам,ама е за климатици
и не смятам,че съм безкрайно компетентен по грънците
Занимавал съм се с грънци на 2Е-то,което исках да слагам,защото то беше преправено и исках да го направя,както си е било,ама не останах очарован от цената за меките връзки горе,за това изразих и мнението си за този вариант...иначе не казвам,че е лош,просто е малко по-скъп и по-сложен
Имам опит и с RP-то и ABS-a и за това познах разликата в колекторите им,понеже съм го ял този,както се казва
Живи и здрави!


Като бивш собственик на RP и настоящ на ABS,знам много добре за какво говориш

При RP-то има друг проблем,след смяна на няколко лещи,особено ако нояке се окаже менте,по-твърдичка,се изяжда самата основа за лещата на тръбата надолу,към катализатора (ако има въобще) и трябва да се сменя тя.При мен беше такъв случая като купих Пасат-а и ми откъснаха главата от петите за този фланец. Иначе на АБС-а си сменям меките връзки,слагам евтини,защото така или иначе изкарват малко и евтините и скъпите и няма смисъл да слагам по-истински.Оригинална няма как да се сложи, понеже върви пак с цялата тръба и струва повече и от на 2Е-то.
Аз че имам сервиз,имам,ама е за климатици




Живи и здрави!

- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
меката връзка я смених преди 6 месеца.Така ,а възможно ли е 2е колектор да се сложи и като го взимам да го взема до меката връзка (всимсъл до където на мен ми се пада меката връзка) и генерацията от 2е я режа и заварявам на мойта мека връзка. Мисля че 4-2-1 бяха на 2е т.е. от 4 стават на 2 и чак долу стават 1. някой ако има снимки на колекторите от 2е моля да постне.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
Може,ама меката връзка на 2Е е горе,веднага след колектора и ако слагаш колектор от 2Е,не ти трябва долната ти мека връзка.
Ето го как изглежда колектора и тръбата надолу :
Ето го как изглежда колектора и тръбата надолу :
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Цепнати колектори
златен си колега
значи ако си намеря 2е колектори до долу мога да си махна меката връзка и продължавам с права тръба до резонатора че долу имам най-различни заварки и наставяния.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта