Цепнати колектори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Цепнати колектори

Мнениеот icemenn » Пет 08 апр 2011 22:37


Свалих главата,тъй като е презагравана и при повече настъпване дигаше температура 105 110.Свалям и гледам гарнитурата добре но водните магситрали задръстени всички и гарнитурата някак си се изметнала по почти затворила дупките,другата причина за сваляне беше че течеше от някъде масло,но се оказа че е от семеринга на вала.При свалянето на колекторите счупих 2 от 4-те шпилки дето държат аусписите.НО като свалих всичко забелязах че и изпускателите са пукнати и отгоре и отдолу 2 цепки по 4-5 санта,макар и малки няма да ги слагам така.Много и се събра за заварка 2 шпилки и цепките със специални електроди които трябва да търся..та мисля да си взема други колектори моля кажете от какви двигатели колекторите пасват на 1.8 ААМ




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Цепнати колектори

Мнениеот pas1.8mi » Съб 09 апр 2011 10:46


От АБС и АДЗ трябва да са същите!


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот icemenn » Съб 09 апр 2011 12:12


а някой знае ли как става номера някои хора слагат от 2е колектори и т.н. те имат ли пак на същото място дупка за ламбдата?Или ако сложа такъв от РП какво става който мисля че няма място за ламбда


Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: Цепнати колектори

Мнениеот eCy! » Съб 09 апр 2011 12:53


Такъв ли трябва да е колектора :?:
Изображение


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот icemenn » Съб 09 апр 2011 13:48


не по различен е!ще се опитам да го снимам


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Цепнати колектори

Мнениеот emiltd » Съб 09 апр 2011 14:01


eCy! написа:Такъв ли трябва да е колектора :?:
Изображение



Този колектор,който колегата показва ще пасне перфект при теб,можеш и от 2Е да сложиш,но ще трябва да местиш сондата след колектора по тръбата :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот zfa159 » Съб 09 апр 2011 15:18


Мне,този от снимката никак няма да стане даже.Този колектор е от по-старото 1.8 моно с код RP.При него има леща,вместо мека връзка и тръбата надолу се връзва с едни две скоби.При ABS и AAM там няма леща,а има квадратна плоча с 4 шпилки и към нея се закача тръбата за надолу,която чак долу преди катализатора има мека връзка...такъв колектор му трябва на човека.
По повод колектора от 2Е ..има разлика в меката връзка,при 2Е тя е голяма и е точно на края на колектора и струва 2 камиона с пари и още малко,така че не виждам за какво ти е колектор от 2Е.
Намери си от някоя морга колектор от AAM или ABS (става и от Пасат със същите двигатели) и си готов.
:beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Цепнати колектори

Мнениеот emiltd » Съб 09 апр 2011 15:41


zfa159 написа:Мне,този от снимката никак няма да стане даже.Този колектор е от по-старото 1.8 моно с код RP.При него има леща,вместо мека връзка и тръбата надолу се връзва с едни две скоби.При ABS и AAM там няма леща,а има квадратна плоча с 4 шпилки и към нея се закача тръбата за надолу,която чак долу преди катализатора има мека връзка...такъв колектор му трябва на човека.
По повод колектора от 2Е ..има разлика в меката връзка,при 2Е тя е голяма и е точно на края на колектора и струва 2 камиона с пари и още малко,така че не виждам за какво ти е колектор от 2Е.
Намери си от някоя морга колектор от AAM или ABS (става и от Пасат със същите двигатели) и си готов.
:beer


Извинявам се за пропуска,прав си колега за меката връзка(не че не се преправя тази подробност за 15 мин) :Mr Green Fun

Относно колектора от 2Е,недей да лъжеш човека с някакви камиони :screwy (30-60лв по моргите е целия комплект)изхвърля неговата мека връзка,слага колектора от 2Е,на изхода след двойката след меките връзки лепи за тръбата,ламбдата я монтира малко след снаждането с тръбата и готово.Не само,че ще стане,но и вървежа ще се съживи!

Умирате си от кеф да плашите хората се с некви космически суми и то за дребни неща!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот zfa159 » Съб 09 апр 2011 16:07


Човека пита от какво ще стане,без да изпореже генерацията на половината кола и да изхаби 2 бутилки с CO2,да заварява до припадък и верния отговор е лесен - AAM и ABS двигател без значение дали е Пасат или Голф 3.Иначе ако реши,може да сложи колектор от каквото и да е - въпрос на 15 или малко повече минути работа,както ти каза и 50-100лв в моргата,ама човека едва ли има сервиз като мен и техника,като теб :beer
А по повод камиона с парите - оригинално двете меки връзки вървят к-т с цялта тръба до долу при катализатора и можеш да провериш цената на това удоволствие като ново,защото едва ли човека иска да кара цял живот с меки връзки от моргите и ще видиш каква хубава цена ще ти отвъртят (аз вече попитах,когато реших да си насаждам 2Е-то),доволен ще останеш от резултата :drinking:

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 апр 2011 16:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: Цепнати колектори

Мнениеот eCy! » Съб 09 апр 2011 16:12


Показал сам колектора от РП-то за да види колегата какво представлява тои и да знае какво търси не да се чуди и т.н.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Цепнати колектори

Мнениеот emiltd » Съб 09 апр 2011 16:21


zfa159 написа:Човека пита от какво ще стане,без да изпореже генерацията на половината кола и да изхаби 2 бутилки с CO2,да заварява до припадък и верния отговор е лесен - AAM и ABS двигател без значение дали е Пасат или Голф 3.Иначе ако реши,може да сложи колектор от каквото и да е - въпрос на 15 или малко повече минути работа,както ти каза и 50-100лв в моргата,ама човека едва ли има сервиз като мен и техника,като теб :beer
А по повод камиона с парите - оригинално двете меки връзки вървят к-т с цялта тръба до долу при катализатора и можеш да провериш цената на това удоволствие,доволен ще останеш :drinking:


Да,предполагам момчето ще се насочи по твоя пример,който наистина е най-лесния и бърз вариант.Но понеже пита и за други съвместими колектори,затова съм се постарал да поясня :beer

След като имаш сервиз,то предполагам знаеш,че тези меки връзки доста често заминават,особено на монотата.Докато на РПто не съм забелязвал някога проблем при лещата.Така и така човека е разпофирчил мотора,що да не се спаси завинаги от бъдещи пробиви на мека връзка :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот zfa159 » Съб 09 апр 2011 16:45


Виж,за това съм напълно съгласен :)
Като бивш собственик на RP и настоящ на ABS,знам много добре за какво говориш :)
При RP-то има друг проблем,след смяна на няколко лещи,особено ако нояке се окаже менте,по-твърдичка,се изяжда самата основа за лещата на тръбата надолу,към катализатора (ако има въобще) и трябва да се сменя тя.При мен беше такъв случая като купих Пасат-а и ми откъснаха главата от петите за този фланец. Иначе на АБС-а си сменям меките връзки,слагам евтини,защото така или иначе изкарват малко и евтините и скъпите и няма смисъл да слагам по-истински.Оригинална няма как да се сложи, понеже върви пак с цялата тръба и струва повече и от на 2Е-то.
Аз че имам сервиз,имам,ама е за климатици mhihi и не смятам,че съм безкрайно компетентен по грънците :) Занимавал съм се с грънци на 2Е-то,което исках да слагам,защото то беше преправено и исках да го направя,както си е било,ама не останах очарован от цената за меките връзки горе,за това изразих и мнението си за този вариант...иначе не казвам,че е лош,просто е малко по-скъп и по-сложен :) Имам опит и с RP-то и ABS-a и за това познах разликата в колекторите им,понеже съм го ял този,както се казва mhihi
Живи и здрави!
:beer


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот icemenn » Съб 09 апр 2011 16:57


меката връзка я смених преди 6 месеца.Така ,а възможно ли е 2е колектор да се сложи и като го взимам да го взема до меката връзка (всимсъл до където на мен ми се пада меката връзка) и генерацията от 2е я режа и заварявам на мойта мека връзка. Мисля че 4-2-1 бяха на 2е т.е. от 4 стават на 2 и чак долу стават 1. някой ако има снимки на колекторите от 2е моля да постне.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот zfa159 » Съб 09 апр 2011 17:00


Може,ама меката връзка на 2Е е горе,веднага след колектора и ако слагаш колектор от 2Е,не ти трябва долната ти мека връзка.
Ето го как изглежда колектора и тръбата надолу :
untitled.JPG


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Цепнати колектори

Мнениеот icemenn » Съб 09 апр 2011 17:08


златен си колега :) значи ако си намеря 2е колектори до долу мога да си махна меката връзка и продължавам с права тръба до резонатора че долу имам най-различни заварки и наставяния.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony, ktamen и 65 госта