Ами гледаш първо купето,отпред да няма удари и отзад като отвориш багажника,но в повечето случай удара е отпред,после гледаш номера на мотора за всеки случай да не е присаждан,гледаш за течове на масло,как работи мотора-дали е тих,дали държи равни обороти,трябва да се "изрезва" до 7000оборота(като взех моя не се

)може да премерите компресията в някой сервиз,също развий капачката на маслото от там се вижда единя вал,мотора трябва да е чист да няма многонагари,виж дали пуши при форсиране,обърни внимание и на скоростите особено на 2ра,повчето са много изръчкани и скоростите им са в окаяно състояние,за друго не се сещам

Най-добре вземи някой твой приятел които има KR и да види как върви,че сам няма да можеш да прецениш,все ще върви много
