Инфо за Golf 2 1.8 , 16v
-
HePeDoBeH
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Инфо за Golf 2 1.8 , 16v
Искам да попитам за някакви основни неща които да гледам.решил съм да си купя една двойка 140 к.с , след като преди 2 седмици си помлях скорпиото , а без кола не може. Първо колата е на газ и ми е любопитно дали няма да има проблеми с този вероятно форсиран мотор 16в и другото което е нормално ли е за кола 86 г 2700лв. Иначе на външен вид изглежда добре и се движи още по доре
Все пак не съм добре запознат като цяло с колата и ще се радвам ако ми дадете мнение , скоро вероятно ще стана част от този форум
Благодаря предварително.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами гледаш първо купето,отпред да няма удари и отзад като отвориш багажника,но в повечето случай удара е отпред,после гледаш номера на мотора за всеки случай да не е присаждан,гледаш за течове на масло,как работи мотора-дали е тих,дали държи равни обороти,трябва да се "изрезва" до 7000оборота(като взех моя не се
)може да премерите компресията в някой сервиз,също развий капачката на маслото от там се вижда единя вал,мотора трябва да е чист да няма многонагари,виж дали пуши при форсиране,обърни внимание и на скоростите особено на 2ра,повчето са много изръчкани и скоростите им са в окаяно състояние,за друго не се сещам
Най-добре вземи някой твой приятел които има KR и да види как върви,че сам няма да можеш да прецениш,все ще върви много 
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Бих добавил да провериш за черен дим при палене,маслото да не мирише на бензин случайно,както каза негодника обърни сериозно внимание на скоростната кутия,как влизат скоростите при повече форсиране,ако вместо първа влиза задна без да натискаш лоста има исносени едни пластмасови ябълки или нещо такова,провери амортисьорите и лагерите,провери дали не дърпа волана,дали има луфт,тропа ли,ако няма серво пак рябва да се върти лесно иначе-кормилна рейка,виж и за течове от гарнитурата на главата и другите гарнитури.Повечето неща не са сериозни,но си изискват ремонт няма смисъл да ти обяснявам,ти сигурно си знаеш.Но всяка забележка,трябва да ти смъкне цената-не мисля,че е 2700 е много за кр,но както знаеш си зависи от колата.Успех:)
-
HePeDoBeH
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Значи вчера дръпнах един старателен оглед. Първа влиза ужасно трудно , на няколко светфара вкарах задна вместо първа с риск да ударя някой от задностоящите
, без изобщо да натискам лоста.....втора и тя не е първа прелест. Иначе двигателя е пушка , дори и на газ изрязва се добре.....държи си оборотите в норма , доколкото е възможно като за кола на газ
и горял масълце към литър до литър и половина от смяна до смяна ми каза което не ми се вижда много нормално и доста козметични забележки намерих , обаче най ме притесняват скоростите....тези т.нар пластмасови ябълки ако реша да ги сменям колко ще ми легнат да знам каква сметка да си правя? Някой има ли идея , щото с такива скорости не се живее не го знам как я е карал досега така , ама това изобщо не е нормално. Явно много е рязана на първа и втора.....и ДВГ-то е на 300 000 км реални....поне знам че са реални , не както всички други автомобили , били те на 30 или на 10 години , всичките на по 120 - 150 000 км.....
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Аз като взех на скоро моя , и на мен ми беше трудно да уцеля 1-ва и ръгах задна
Това е въпрос на навик в момента нямам грижи с това, просто свикнах
Наистина има една пластина от ляво на скоросния лост която се сменя и нещата се оправят.Пластината е пластмасова ,бяла и се сменя за секунди, държи се на две болтчета
Моя съвет е , ако колата те кефи я взимай и не се притеснявай, това все пак е ГОЛФ при тва ГТИ
квото и да става тая кола си остава железна машина 
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Не се притеснявай ремонтния комплект на скоростния лост е към 15 лв мисля и даже да се наложи да смениш всичките щанги и лоста той пък струва 20-25 лв втора злуопотреба , не е кой знае каква философия да се смени така че ако те притеснява , няма проблем това е малка грижа,ако питаш мен иди на стенд да ти погледнат мотора защото ремонта му не е хич евтин и другото е да я покараш на бензин да видиш дали няма нещо запушено по инжекцията сравни как върви на бензин и на газ трябва да има разлика особено при старт ....тва за сега,успех ! 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта
