



Заден калник на Г-3 опира в гумата
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troyan
Заден калник на Г-3 опира в гумата
Сложих на бега4а джанти 15-ки с борд, джантите излизат малко от калника и когато возя някой по-тежък отзад при неравност калника опира в гумата. Дайте някакви идеи които не вклю4ват смяна на джантите 

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: Заден калник на Г-3 опира в гумата
да изкривиш (или изрежеш малко със флекса ) ръбовете от вътрешната страна на задните вежди на калниците (това е най ефтиното и просто)mitaka_home написа:Сложих на бега4а джанти 15-ки с борд, джантите излизат малко от калника и когато возя някой по-тежък отзад при неравност калника опира в гумата. Дайте някакви идеи които не вклю4ват смяна на джантите
по ефектно и тарикатско е да раздуеш малко веждите на калниците както си трябва ,т.е при такенеджия ,да ги изреже и завари нови по издути вежди -става яко но работата и парите са не малко (цялата процедура е около 300кинта във най добрия случей)
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
дори и да не е сменявано окачването ,ако е със по широки гуми и качи 2 човека отзад при як завой или по сериозна неравност пак ще си престъргва (на моя голф кви ли е варянти съм провал 15ки /16ки спортно ,нормално окачване ,резани пружиниkris11 написа:Нещо не е наред. И аз съм с 15 цола лети джанти и не опира никъде. С какви гуми си ??
Или имаш сменено окачване - спортни пружини .

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troyan
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troyan
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troyan
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
ЕТ или Офсет е този показател, който следи с колко са изместени болтовете от идеалния център на джантата (надлъжен разрез).


Колкото числото след буквите ЕТ е по-малко (може и отрицателно), толкова джантата е изнесена повече навън (към калника).
Само да добавя, че буквата Н (в примера Н2) отговаря на скоростния индекс на гумата, т.е. тази джанта е направена за скорости до 210 км/ч.




Колкото числото след буквите ЕТ е по-малко (може и отрицателно), толкова джантата е изнесена повече навън (към калника).
Само да добавя, че буквата Н (в примера Н2) отговаря на скоростния индекс на гумата, т.е. тази джанта е направена за скорости до 210 км/ч.
джанти 15'
и аз сега сложих на моята бега4ка 15 с борд и упират ж калниците като седне някои и ходих си взех гумени тампони по три за джете задни пружини като ги сложа 6те пи6а какжо е станало 

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: джанти 15'
jiveca написа:и аз сега сложих на моята бега4ка 15 с борд и упират ж калниците като седне някои и ходих си взех гумени тампони по три за джете задни пружини като ги сложа 6те пи6а какжо е станало
Не очаквай да стане нещо повече от -> да ти заприлича колата на Москвич с шпренгвани ресори, да загубиш малко стабилност на задната ос и да скапеш амортисьорите за кратко време...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта