



Сензор детонации
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Сензор детонации
Колеги, да Ви се намира схема на кабелчетата ,кое какво е на сензора за детонациите .


-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Ами моето моторче е 1.8 ABS а понеже има каде да го монтирам ,има отвор на блока, искам да го сложа и да изкарам сигнала кум LED ,не ми трябва да ходи в компира,......фатката ще е ако компа обработва сигнала ниакак си ,тоест от датчика да излиза нещщо което аз немога да използвам.....
Но искам да опитам, дори да се наложи схемотехника ,не е проблем, идеята е дали е вузможно изобщо.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аз имам такъв датчик, но не съм запознат с устройството му. Предполагам, че по някакъв начин измерва вибрации на определени честоти, различни от нормалните вибрации на мотора. Обаче това със сигурност би значело искарването на съвсем слаб сигнал, който ще иска усилване, но и филтриране на нормалния сигнал... Говоря на изуст в случая, предупреждавам!
Иначе в момента като гледам схемата на свързване по книжката, 3-проводен е, черния е маса (нарисувано е, че там е свързана оплетката на кабела) но не е даден жълтия или белия е '+'. Трябва да се премери. Освен това, доколкото може да се вярва на рисунка, прилича на датчик от типа на Хол или кварцов кристал
Дано съм успял да помогна!
Иначе в момента като гледам схемата на свързване по книжката, 3-проводен е, черния е маса (нарисувано е, че там е свързана оплетката на кабела) но не е даден жълтия или белия е '+'. Трябва да се премери. Освен това, доколкото може да се вярва на рисунка, прилича на датчик от типа на Хол или кварцов кристал
Дано съм успял да помогна!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
в компира има заложена информация за кривата която отговаря на нормална работа. ако излезе от нея-тогава се реагира... цилиндрите детонират непрекъснато-такъв им е принципа на работа-просто не трябва да се излиза от определена сила на детонацията. датчика е пиезо и предполагам че вади някакъв слаб сигнал който се записва и се наслагва с инфото в компира за да се разбере дали има разлика.
така че как ще отсееш силните и вредни детонации от нормалните? мммм май нещо закъсва тая идея...
така че как ще отсееш силните и вредни детонации от нормалните? мммм май нещо закъсва тая идея...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 84 госта