Сензор детонации

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Сензор детонации

Мнениеот Symptom » Съб 16 сеп 2006 10:30


Колеги, да Ви се намира схема на кабелчетата ,кое какво е на сензора за детонациите .
8)




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 сеп 2006 10:44


Колега, с какъв мотор си? 2Е ли е?


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Съб 16 сеп 2006 11:16


:oops:

Ами моето моторче е 1.8 ABS а понеже има каде да го монтирам ,има отвор на блока, искам да го сложа и да изкарам сигнала кум LED ,не ми трябва да ходи в компира,......фатката ще е ако компа обработва сигнала ниакак си ,тоест от датчика да излиза нещщо което аз немога да използвам.....
Но искам да опитам, дори да се наложи схемотехника ,не е проблем, идеята е дали е вузможно изобщо. :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 сеп 2006 13:23


Аз имам такъв датчик, но не съм запознат с устройството му. Предполагам, че по някакъв начин измерва вибрации на определени честоти, различни от нормалните вибрации на мотора. Обаче това със сигурност би значело искарването на съвсем слаб сигнал, който ще иска усилване, но и филтриране на нормалния сигнал... Говоря на изуст в случая, предупреждавам!
Иначе в момента като гледам схемата на свързване по книжката, 3-проводен е, черния е маса (нарисувано е, че там е свързана оплетката на кабела) но не е даден жълтия или белия е '+'. Трябва да се премери. Освен това, доколкото може да се вярва на рисунка, прилича на датчик от типа на Хол или кварцов кристал
Дано съм успял да помогна!


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Съб 16 сеп 2006 20:54


ами доколкото ми е известно ...говоря наизуст от 20 khz до 200 khz трептения и идеята е че хваща детонационни вибрации които са трудно доловими караики колата .

ще ровна още по темата и ще обадиа резултат, мерси колега. :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 16 сеп 2006 21:01


в компира има заложена информация за кривата която отговаря на нормална работа. ако излезе от нея-тогава се реагира... цилиндрите детонират непрекъснато-такъв им е принципа на работа-просто не трябва да се излиза от определена сила на детонацията. датчика е пиезо и предполагам че вади някакъв слаб сигнал който се записва и се наслагва с инфото в компира за да се разбере дали има разлика.
така че как ще отсееш силните и вредни детонации от нормалните? мммм май нещо закъсва тая идея... :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта