


Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Здравейте! Днес стана фала. Кара х си към 100 км градско и междуградско. Колата си беше загряла напълно и я паркирах на сянка в близост до вкъщи след това. Отидох след 10-15 мин да я запаля и не искаше (днес сигурно съм я запалил десетина пъти без проблем). Пробвах сигурно поне десетина пъти да я запаля и никакъв ефект. ПРи завъртане сякаш иска да запали оборотите стигат до 200-300 и изгасва. пробвам и с педала на газта да подам газ и не става също. Впоследствие усетих, че не се чува шум от бенз. помпа при изключване при даване на контакт. Колата е газ/бензин. Като винаги се пали на бензин. Няма опция за палене на газ. В резервоара си имам поне 10-12 литра бензин. Не съм го оставял на сухо и преди няколко дена я карах за последно на бензин... Според вас от бензиновата помпа ли е, или е възможно и да е от друго място проблема? Съответно каква марка бенз. помпа бихте ми рпепоръчали при закупуването на нова?
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Лани сложих някаква китайка, около 40лв струваше.
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Вероятни причини: недостатъчно налягане на бензиновата помпа, реле за бензиновата помпа 409, EGR, регулатор за налягане на горивото, ламбда сонда, свещи, бобина, кабели, дросел клапа, темп. датчик и сигурно още доста неща за които не се сещам.
Когато вдигна 200-300 оборота колко време ги задържа ?
Когато вдигна 200-300 оборота колко време ги задържа ?
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
vandu написа:Вероятни причини: недостатъчно налягане на бензиновата помпа, реле за бензиновата помпа 409, EGR, регулатор за налягане на горивото, ламбда сонда, свещи, бобина, кабели, дросел клапа, темп. датчик и сигурно още доста неща за които не се сещам.
Когато вдигна 200-300 оборота колко време ги задържа ?
Веднага падат.
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Zdravko Zankov написа:Лани сложих някаква китайка, около 40лв струваше.
А от колко време си с нея? На мен ми споменаха, че от 200 лева нагоре са читавите.
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Аз първо бих сипал бензин 10литра. А палене направо на газ при мен става с подаване на контакт, натискане на копчето за ръчно прехвърляне и задържане докато въртиш на стартер. Но това се води аварийно палене и не е хубаво да се прави често особено при ниски температури.
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
За подобно палене ... спрей за стартиране, пръскаш/възпламенява (изразходва го за около 5 10 секунди) в този период трябва да превключиш на газ.
След това дъжиш обороти докато загрее. Върши работа докато стигнеш до магазина за помпи и до сервиза след това :)
След това дъжиш обороти докато загрее. Върши работа докато стигнеш до магазина за помпи и до сервиза след това :)
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
golfer444 написа:Zdravko Zankov написа:Лани сложих някаква китайка, около 40лв струваше.
А от колко време си с нея? На мен ми споменаха, че от 200 лева нагоре са читавите.
Една година, 50000км.
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Извади помпата и я погледни или замери с мултицет. Преди седмица при мен беше абослютно същия проблем, карах я след това я оставих и не запали. Не се чуваше и помпата при контакт, викнах човек да направи диагностика и на лаптопа показа датчик на колянов вал. Но след като извадих помпата се оказа, че се е откачила накаква жичка и след като я вързах веднага запали. Така, че свали помпата огледай я и след това вече ще прецениш.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Помпата е здрава! Бушонът е изгорял. сложихме друг бушон и работата е същата. Единствените грешки, които даде при диагностиката са дебитомера и ламбда сондата. Майсторът вика, че няма как от това да не може да запали. Ламбда сондата може би дава грешка заради газовата. Сега на електричар ли да ходя, или на газаджия се чудя? Нещо не позволява колата да запали. Отделно имобилайзера започна да създава проблеми и алармата също...
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Премери запалването ток дали има,горивото идва така ли 

Re: Съмнения за изгоряла бензинова помпа на Голф 4, 1.6 АКЛ
Да, горивото идва. Аз няма да меря, тъй като не съм на ти с тези неща. Въпросът е газаджия ли да търся или жичкаджия. защото ние си играхме да предаваме ток от един бушон към друг и т.н. имобилайзера светна, изключихме го и пак греда със запалването. Възможно л ие по някакъв начин газта да пречи на запалването?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта