


Смяна на запалителни свещи
Смяна на запалителни свещи
Кога е по добре да се развият свещите - на студен или на топъл двигател? Реших да си сменя свещите, но една от тях не ще да се развие. Не съм я напъвал повече, след като не тръгна с премерено усилие, както тръгнаха другите, защото не използвам и свестен ключ и я оставих неразвита. Проблемната ми свещ се оказа между тези които успях да развия, но все пак искам да сменя и нея. Развиването на свещите го направих на абсолютно студен двигател, след като колата е стояла цяла нощ, но ми мина през ума че може да има значение температурата и затова питам. Или е по-добре да отида на сервиз? Освен това на колко време трябва да се сменят?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ако идеш на сервиз,просто ще напънат свещта по-здраво и ще се отвие.Пробвай на леко загрял двигател да ги отвиеш.Примерно запали,изчакай 2-3 минути на свободен ход и тогава пробвай.Ако можеш намери свестен ключ,защото ако си отвивал с онези ключове по 2 лева с червената дръжка...В Бриколаж,Практикер и подобните магазини продават по-хубави тръбни ключове,пак китайски и пак евтини - 2 или 3лева,които и от двете страни стават за свещи,обикновено различен размер.Взимаш едно такова+един ключ "лула" и напъваш...
А относно пробега - според мен 50хил.км. е нормално за един комплект свещи.Когато купих предишната ми кола-един Форд,беше на 116хил.км(може и на повече да е бил,знае ли човек?) и беше с оригиналните си свещи от завода.
А относно пробега - според мен 50хил.км. е нормално за един комплект свещи.Когато купих предишната ми кола-един Форд,беше на 116хил.км(може и на повече да е бил,знае ли човек?) и беше с оригиналните си свещи от завода.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:05, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Свещи на 20000к долу, за да не стани уит. Започва да се пука изолатора на централният електрод, а е керамика / т.е пясък/ и частиците падат в цилиндъра. Познайте колко е хубаво на сегментите да се трият в цилиндъра с песъчинки.
В инструкцитя на свещите си пише на колко км се сменят.Няма такива дето карат по 50 000км / работят ама не както трябва/
В инструкцитя на свещите си пише на колко км се сменят.Няма такива дето карат по 50 000км / работят ама не както трябва/
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Filcho написа:..... и се увеличава разстоянието, което трябва да премине искрата, което хич не е добре защото тя е един мързеел.....








Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта