Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
angel_street
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 11:05
Автомобил: VW MK2- ABF
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот angel_street » Пет 26 фев 2016 7:44


Здравейте, колеги, предварително се извинявам, ако темата не си е на мястото. Искам да попитам дали е възможно слагането на карбуратор от 1.6 на 1.3 мотора и какви биха били последствията. Ако е възможно обяснете как по-точно да го направя.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6365
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Карбуратори

Мнениеот ktamen » Пет 26 фев 2016 7:49


Всичко е възможно. Ама поне според мен е голяма глупост, защото първо карбовете, които се слагат на 1,6 са по-ненадеждни и второ тампона не пасва.
Намери си карбуратор от Лада и сложи него. Работата е пак толкова. Обаче ладовия карб е много евтин и надежден и частите за него също са евтини.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот stefan4o » Пет 26 фев 2016 12:25


Каква е причината за тая гимнастика?
Тунинг, развален 2е3 или просто ти е изпаднал отнякъде за без пари 2е2 и искаш да направиш нещо по колата си?
Дроселите на 2е2 са по-големи - респективно е вероятно донякъде колата да живне леко във високите, но за сметка на ниските, предполагам. Ако колата ще се кара на бензин - при 2е2 са по-различни жигльорите, поради разликата в работния обем и мощността на мотора, имай и това предвид. Предполагам, че ще е нужен газ-анализатор за настройка, за да не излезе голямо количество неизгоряла смес през ауспуха.
2е3 е малко по-опростен карбуратор и ако колата върви безотказно не виждам смисъл да си правиш тая гимнастика със смяната с 2е2. Да не бъркам, ама ми се струва, че тампоните им са взаимозаменяеми и може да пасне на твоя тампон 2е2-ката.


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот fulcrum » Пет 26 фев 2016 13:20


Ладовия карб идва високо и със , и без филтъра , не можеш затвори капака за малко. Обаче шкодов Jikov(ИКОВ) 32 SEDR пасва много точно , но пак ще играеш със
трансформърса на фланеца на колектора.Aбе, игра и творчество.

п.п. Оппаааа , пробвай с карб от Лада Самара 1300 , той е по лиценз на Solex , не на Weber и е по нисък . И е много , много готин и с точните настройки
за ГВС (горивовъздушна смес) като при Голф 2 1,3. С какъв индекс на мотора си - MH или 2G ?


Потребителски аватар
angel_street
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 09 апр 2015 11:05
Автомобил: VW MK2- ABF
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот angel_street » Пет 26 фев 2016 16:38


Нямам си и на идея с какъв индекс съм.
Попринцеп сегашния дави мотора и искам да го сменя просто но ли дадоха идея за карбуратор от 1.3 защото щал да има повече ряз. Но все пак благодаря на всички намерих от 1.3 и ще си го слагам него. Благодаря.


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот nikiorlov » Пет 26 фев 2016 21:13


Имай предвид, че най-вероятно, давенето на мотора е от ускорителната помпа. Тя се РЕГУЛИРА.
След смяна на мембраната на ускорителната помпа, например, съм забелязал, че хвърля повече бензин от нормата.
Ако не се оправиш - пиши тук пак...


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот zdravko_jett » Съб 27 фев 2016 0:19


как се регулира ускорителната помпа?


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот nikiorlov » Съб 27 фев 2016 10:16


Регулиране на Ускорителната Помпа става от гърбицата, която е на оста на дроселната клапа.
При 2е3 това става като се откачи пластмасовият чарк, захващащ жилото на газта (изважда се щифта, който го държи и пластмасата се изхлузва). Това се прави за да се достъпи болтчето (с кръстата отвертка), което фиксира гърбицата.
Разхлабва се болтчето и се завърта гърбицата -
- надига лоста на УП - намалява количеството впръскан бензин.
- прибира се лоста на УП - увеличава се количеството...
При 2е2 е почти същото, само дето нищо не се маха за да се направи:
viewtopic.php?f=5&p=4419545#p4419545
(точка 14, на картинката гърбицата е полу-скрита зад №15)


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6

Мнениеот zdravko_jett » Съб 27 фев 2016 10:53


евала на колегата за пореден път



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта