Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
- angel_street
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 09 апр 2015 11:05
- Автомобил: VW MK2- ABF
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Здравейте, колеги, предварително се извинявам, ако темата не си е на мястото. Искам да попитам дали е възможно слагането на карбуратор от 1.6 на 1.3 мотора и какви биха били последствията. Ако е възможно обяснете как по-точно да го направя.
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Карбуратори
Всичко е възможно. Ама поне според мен е голяма глупост, защото първо карбовете, които се слагат на 1,6 са по-ненадеждни и второ тампона не пасва.
Намери си карбуратор от Лада и сложи него. Работата е пак толкова. Обаче ладовия карб е много евтин и надежден и частите за него също са евтини.
Намери си карбуратор от Лада и сложи него. Работата е пак толкова. Обаче ладовия карб е много евтин и надежден и частите за него също са евтини.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Каква е причината за тая гимнастика?
Тунинг, развален 2е3 или просто ти е изпаднал отнякъде за без пари 2е2 и искаш да направиш нещо по колата си?
Дроселите на 2е2 са по-големи - респективно е вероятно донякъде колата да живне леко във високите, но за сметка на ниските, предполагам. Ако колата ще се кара на бензин - при 2е2 са по-различни жигльорите, поради разликата в работния обем и мощността на мотора, имай и това предвид. Предполагам, че ще е нужен газ-анализатор за настройка, за да не излезе голямо количество неизгоряла смес през ауспуха.
2е3 е малко по-опростен карбуратор и ако колата върви безотказно не виждам смисъл да си правиш тая гимнастика със смяната с 2е2. Да не бъркам, ама ми се струва, че тампоните им са взаимозаменяеми и може да пасне на твоя тампон 2е2-ката.
Тунинг, развален 2е3 или просто ти е изпаднал отнякъде за без пари 2е2 и искаш да направиш нещо по колата си?
Дроселите на 2е2 са по-големи - респективно е вероятно донякъде колата да живне леко във високите, но за сметка на ниските, предполагам. Ако колата ще се кара на бензин - при 2е2 са по-различни жигльорите, поради разликата в работния обем и мощността на мотора, имай и това предвид. Предполагам, че ще е нужен газ-анализатор за настройка, за да не излезе голямо количество неизгоряла смес през ауспуха.
2е3 е малко по-опростен карбуратор и ако колата върви безотказно не виждам смисъл да си правиш тая гимнастика със смяната с 2е2. Да не бъркам, ама ми се струва, че тампоните им са взаимозаменяеми и може да пасне на твоя тампон 2е2-ката.
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Ладовия карб идва високо и със , и без филтъра , не можеш затвори капака за малко. Обаче шкодов Jikov(ИКОВ) 32 SEDR пасва много точно , но пак ще играеш със
трансформърса на фланеца на колектора.Aбе, игра и творчество.
п.п. Оппаааа , пробвай с карб от Лада Самара 1300 , той е по лиценз на Solex , не на Weber и е по нисък . И е много , много готин и с точните настройки
за ГВС (горивовъздушна смес) като при Голф 2 1,3. С какъв индекс на мотора си - MH или 2G ?
трансформърса на фланеца на колектора.Aбе, игра и творчество.
п.п. Оппаааа , пробвай с карб от Лада Самара 1300 , той е по лиценз на Solex , не на Weber и е по нисък . И е много , много готин и с точните настройки
за ГВС (горивовъздушна смес) като при Голф 2 1,3. С какъв индекс на мотора си - MH или 2G ?
- angel_street
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 09 апр 2015 11:05
- Автомобил: VW MK2- ABF
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Нямам си и на идея с какъв индекс съм.
Попринцеп сегашния дави мотора и искам да го сменя просто но ли дадоха идея за карбуратор от 1.3 защото щал да има повече ряз. Но все пак благодаря на всички намерих от 1.3 и ще си го слагам него. Благодаря.
Попринцеп сегашния дави мотора и искам да го сменя просто но ли дадоха идея за карбуратор от 1.3 защото щал да има повече ряз. Но все пак благодаря на всички намерих от 1.3 и ще си го слагам него. Благодаря.
- nikiorlov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: MH 1987
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Имай предвид, че най-вероятно, давенето на мотора е от ускорителната помпа. Тя се РЕГУЛИРА.
След смяна на мембраната на ускорителната помпа, например, съм забелязал, че хвърля повече бензин от нормата.
Ако не се оправиш - пиши тук пак...
След смяна на мембраната на ускорителната помпа, например, съм забелязал, че хвърля повече бензин от нормата.
Ако не се оправиш - пиши тук пак...
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
как се регулира ускорителната помпа?
- nikiorlov
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: MH 1987
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
Регулиране на Ускорителната Помпа става от гърбицата, която е на оста на дроселната клапа.
При 2е3 това става като се откачи пластмасовият чарк, захващащ жилото на газта (изважда се щифта, който го държи и пластмасата се изхлузва). Това се прави за да се достъпи болтчето (с кръстата отвертка), което фиксира гърбицата.
Разхлабва се болтчето и се завърта гърбицата -
- надига лоста на УП - намалява количеството впръскан бензин.
- прибира се лоста на УП - увеличава се количеството...
При 2е2 е почти същото, само дето нищо не се маха за да се направи:
viewtopic.php?f=5&p=4419545#p4419545
(точка 14, на картинката гърбицата е полу-скрита зад №15)
При 2е3 това става като се откачи пластмасовият чарк, захващащ жилото на газта (изважда се щифта, който го държи и пластмасата се изхлузва). Това се прави за да се достъпи болтчето (с кръстата отвертка), което фиксира гърбицата.
Разхлабва се болтчето и се завърта гърбицата -
- надига лоста на УП - намалява количеството впръскан бензин.
- прибира се лоста на УП - увеличава се количеството...
При 2е2 е почти същото, само дето нищо не се маха за да се направи:
viewtopic.php?f=5&p=4419545#p4419545
(точка 14, на картинката гърбицата е полу-скрита зад №15)
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1,3 карбуратор от 1,6
евала на колегата за пореден път
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта