500 км 300 мл антифриз
500 км 300 мл антифриз
здравейте колеги ! начи колата ми харчи на 500 км 300 мл антифриз. Това нормално ли е ? ако не е нормално какъф може да е проблема. ( от никаде няма теч на вода , нито пък от ауспуха изхърла,нито пак вътре в двигателя флиза вода)
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 500 км 300 мл антифриз
Тази вода трябва да ходи някъде-или в мотора или капе от някъде.Не е нормално да харчи антифриз.До сега на всичките ми коли сем доливал по около 0,500-1литър за цяла година50-60 000 км.
Огледай по-добре за външни течове ,а това че не влиза в мотора ,което си написал няма как да го видиш
Огледай по-добре за външни течове ,а това че не влиза в мотора ,което си написал няма как да го видиш
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: 500 км 300 мл антифриз
Гарнитура? 

Re: 500 км 300 мл антифриз
Виждам, че си активен в голф раздела, та предполагам става въпрос за голф 3, бензин, 1.8. Дори и да не е такава колата следващите неща си важат.
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).
Re: 500 км 300 мл антифриз
Виждам, че си активен в голф раздела, та предполагам става въпрос за голф 3, бензин, 1.8. Дори и да не е такава колата следващите неща си важат.
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: 500 км 300 мл антифриз
Радиаторчето на парното няма кран за спиране-водата циркулира постоянно-зиме и лете.Клапата определя дали да духа топло или студено.
Re: 500 км 300 мл антифриз
Съгласен съм. На ФВ не съм заглеждал как е, при другата кола беше така. Принципно съм изредил повечето виновници.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 500 км 300 мл антифриз
Гарнитурката дори от старост дава фира, такъв беше моя случай. Шлайфах главето и беше кривнало даже. Махни и 4 те свещи,.. и прегледай 4 те бутала, като ги прикарваш в ГМТ на 5-та с побутване.Светни с фенерче през отвора на свещите. Ако има пробив към камерата челото на буталото ще е като ново, измито и стои мокро .Даже снимки имах някъде.При мен беше на 1 цил. Видимо гарнитурата беше здрава ,ама като се загледаш имаше си нещо. Хубав повод за профилактика на глава. 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: 500 км 300 мл антифриз
Последното нещо което ще погледна е гарнитура глава...защо веднага там го мятате?
Да свали главата и да се окаже че тройника дето му седи датчика е нацепен целия и пуска от там...
аз лично първо бих проверил всички маркучи, както каза колегата на заграля кола...даже на запалена.
след това тройниците на главата...мойте даже ги свалях и като видях че им няма нищо ги намазах с съликон по о-пръстените и ги сложих......пак течеше......после като ги съкнах и огледах хубаво целите бяха нацепени...та при мен беше о там загубата.
Ако имаш газова....виж маркучите на изпарителя...
Аапачката ако е проблемна .....би трябвало да изпъва хубаво маркучите? или греша?
И чак тогава почвам да гледам гарнитура глава.
Да свали главата и да се окаже че тройника дето му седи датчика е нацепен целия и пуска от там...
аз лично първо бих проверил всички маркучи, както каза колегата на заграля кола...даже на запалена.
след това тройниците на главата...мойте даже ги свалях и като видях че им няма нищо ги намазах с съликон по о-пръстените и ги сложих......пак течеше......после като ги съкнах и огледах хубаво целите бяха нацепени...та при мен беше о там загубата.
Ако имаш газова....виж маркучите на изпарителя...
Аапачката ако е проблемна .....би трябвало да изпъва хубаво маркучите? или греша?
И чак тогава почвам да гледам гарнитура глава.
Re: 500 км 300 мл антифриз
преди няколко дена ми спука радиатора на парното. и в момента водата само се върти в двигателя.но в момента пак ми е сащото с водата. и др имам някаф теч на масло викат ми че е било смяна гарнитурата на картера
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamikcho и 84 госта